Konec Zenosu? Výrobce sportovních vozů je v platební neschopnosti

Britský výrobce lehkých sportovních vozů se ocitl v nepříjemné situaci. Finanční stránku svého podnikání nezvládl a musel vyhlásit platební neschopnost
Konec Zenosu? Výrobce sportovních vozů je v platební neschopnosti

Malosériovému výrobci lehkých sportovních vozů hrozí zánik. Britská firma v roce 2013 představila svůj první roadster s označením E10 a následovaly také výkonnější verze S a R. Výroba začala v roce 2015 a prodejní výsledky nebyly úplně špatné. Dokonce se připravovaly příchody dalších modelů. Vše je ale jinak.

Premiéry | Sportovní auta | Kabriolety | Fascinace | Design | Ostatní značky

Zenos E10: sporťák nové značky nabídne přes 200 koní a hmotnost 650 kg

V posledním období se Zenos Cars potýká s velkým počtem zrušených objednávek. Při nízkým objemu výroby dokonce musela společnost vyhlásit platební neschopnost.

Je tak otázkou, zda se podaří najít nové investory. Pokud ne, britská firma zřejmě nadobro zmizí z automobilového trhu.

Společnost Zenos Cars vznikla v roce 2012. Britskou automobilku založilo duo Ansar Ali a Mark Edwards, kteří v minulosti spolu pracovali pro Lotus Cars a Caterham Cars. Zanedlouho po založení představili svoje první auto s označením E10. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků