Konec zdlouhavým výměnám kol na track days. BMW M poprvé nabízí sadu s centrální maticí

4 komentáře

Adyk
18. listopadu • 19:27

Jen na okruhy, protože u nás je centrální matice v běžném provozu zakázaná. Taky si po sobě čtěte text než ho zveřejníte, protože když kola něco dávají "nalevo" místo najevo, tak by taky mohly dávat něco napravo.

freddka
19. listopadu • 10:20

Jo takze treba 911 GT3 by u nas nemohla na silnici? To se mi teda nezda.Jinak si myslim, ze je to sice prakticke na zavodeni, ale jinak mega nesmysl, mas potom auto, ktere ti neprezuje temer nikdo.

Marek Jelínek
19. listopadu • 11:45

Kdo si koupí auto s tímto typem matice už s tím počítá že mu kolo nevymění v horní dolní pneuservisu. Takový člověk má už svého servisáka nebo rovnou tým lidí.

freddka
20. listopadu • 2:47

Ja jsem videl jak se to meni.
Bud mas special pistoli, coz ani autorizak nema, nebo mas dvoumetrovou paku. Ne nedelam si srandu, fakt to ma 1,5-2m a des do toho vsi silou.
Ale jasny, proti gustu zadny disputat. Asi by to nedelali, kdyby to nikdo nechtel.

Doporučujeme

Články odjinud