Modely divize BMW Motorsport si v základu musejí uchovat použitelnost pro každý den. Zdroj: BMW

Modely divize BMW Motorsport si v základu musejí uchovat použitelnost pro každý den. Zdroj: BMW

Majitelé si je ale často pořizují kvůli víkendům tráveným na okruhu, a právě jim je věnovaná kolekce prvků z programu BMW M Performance Parts pro interiér i exteriér. Zdroj: BMW

Majitelé si je ale často pořizují kvůli víkendům tráveným na okruhu, a právě jim je věnovaná kolekce prvků z programu BMW M Performance Parts pro interiér i exteriér. Zdroj: BMW

Ty dělají vozy na pohled zajímavějšími, ale zároveň jim umožňují více se soustředit na co nejrychleji zajetá kola. Zdroj: BMW

Ty dělají vozy na pohled zajímavějšími, ale zároveň jim umožňují více se soustředit na co nejrychleji zajetá kola. Zdroj: BMW

Nyní se paleta rozšiřuje o nová kola. Zdroj: BMW

Nyní se paleta rozšiřuje o nová kola. Zdroj: BMW

Ta se poprvé objevila na  BMW 3.0 CSL  představeném během oslav padesátého výročí BMW M, kde byla součástí okruhově naladěného podvozku. Zdroj: BMW M

Ta se poprvé objevila na BMW 3.0 CSL představeném během oslav padesátého výročí BMW M, kde byla součástí okruhově naladěného podvozku. Zdroj: BMW M

Nyní jsou dostupná pro BMW M2, obě karosářské verze M3 a také M4 kupé i kabriolet. Zdroj: BMW

Nyní jsou dostupná pro BMW M2, obě karosářské verze M3 a také M4 kupé i kabriolet. Zdroj: BMW

Sada dodávaná v kombinovaných průměrech 19palců pro přední a 20 palců pro zadní nápravu na první pohled upoutá tenkými paprsky do „Y“ lakovanými v černé Jet. Zdroj: BMW

Sada dodávaná v kombinovaných průměrech 19palců pro přední a 20 palců pro zadní nápravu na první pohled upoutá tenkými paprsky do „Y“ lakovanými v černé Jet. Zdroj: BMW

Tímto prvkem dávají nalevo lehkou konstrukci a vyraženým logem M Performance zase svůj původ. Zdroj: BMW

Tímto prvkem dávají nalevo lehkou konstrukci a vyraženým logem M Performance zase svůj původ. Zdroj: BMW

Spolu s nimi přicházejí i nové náboje kol, jinak by přechod z původních pěti šroubů nebyl možný. Zdroj: BMW

Spolu s nimi přicházejí i nové náboje kol, jinak by přechod z původních pěti šroubů nebyl možný. Zdroj: BMW

Ráfky obouvají pneumatiky o rozměrech 275/35 ZR19 vpředu a 285/30 ZR20 vzadu. Zdroj: BMW

Ráfky obouvají pneumatiky o rozměrech 275/35 ZR19 vpředu a 285/30 ZR20 vzadu. Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

Zdroj: BMW

Majitelé si je ale často pořizují kvůli víkendům tráveným na okruhu, a právě jim je věnovaná kolekce prvků z programu BMW M Performance Parts pro interiér i exteriér. Zdroj: BMW
Ty dělají vozy na pohled zajímavějšími, ale zároveň jim umožňují více se soustředit na co nejrychleji zajetá kola. Zdroj: BMW
Nyní se paleta rozšiřuje o nová kola. Zdroj: BMW
Ta se poprvé objevila na  BMW 3.0 CSL  představeném během oslav padesátého výročí BMW M, kde byla součástí okruhově naladěného podvozku. Zdroj: BMW M
17
Fotogalerie

Konec zdlouhavým výměnám kol na track days. BMW M poprvé nabízí sadu s centrální maticí

BMW M Performance Parts jsou díky přenášející know-how ze závodního prostředí do běžného světa. Nyní i majitelé mohou užít speciální kola, která vymění mrknutím oka.

Modely divize BMW Motorsport si v základu musejí uchovat použitelnost pro každý den. Majitelé si je ale často pořizují kvůli víkendům tráveným na okruhu, a právě jim je věnovaná kolekce prvků z programu BMW M Performance Parts pro interiér i exteriér. Ty dělají vozy na pohled zajímavějšími, ale zároveň jim umožňují více se soustředit na co nejrychleji zajetá kola. Nyní se paleta rozšiřuje o nová kola.

Ta se poprvé objevila na BMW 3.0 CSL představeném během oslav padesátého výročí BMW M, kde byla součástí okruhově naladěného podvozku. Nyní jsou dostupná pro BMW M2, obě karosářské verze M3 a také M4 kupé i kabriolet.

Sada dodávaná v kombinovaných průměrech 19palců pro přední a 20 palců pro zadní nápravu na první pohled upoutá tenkými paprsky do „Y“ lakovanými v černé Jet. Tímto prvkem dávají nalevo lehkou konstrukci a vyraženým logem M Performance zase svůj původ.

Druhým dominantním prvkem je centrální matice, která kolo zajišťuje utažením točivým momentem 930 N.m. Spolu s nimi přicházejí i nové náboje kol, jinak by přechod z původních pěti šroubů nebyl možný. Ráfky obouvají pneumatiky o rozměrech 275/35 ZR19 vpředu a 285/30 ZR20 vzadu.

BMW řada 3

BMW řady 3 platí v podstatě za synonymum „malého“ sportovního sedanu. Současná verze F30 (sedan), resp. F31 (kombi) má opět tradiční zadní pohon, ale stále více zákazníků volí čtyřkolku xDrive.

Ceny, motory, data • BMW řady 3 Touring • Nové motory • Test BMW 330i • Historie BMW řady 3

Doporučujeme

Články odjinud