Konec světa? Mercedes-Benz třídy S Coupé dostal šestiválec

Novinka se jmenuje Mercedes-Benz S400 Coupé 4Matic. Třílitr s dvojicí turbodmychadel dosahuje výkonu 270 kW.
Konec světa? Mercedes-Benz třídy S Coupé dostal šestiválec

Pokud jste si chtěli koupit Mercedes-Benz CL (dnes S Coupé), nic menšího než osmiválec k dispozici nebyl. To byla základní motorizace, fajnšmekr si samozřejmě pořídil dvanáctiválcové CL600, případně CL65 AMG, protože prostě proto. Dnes je ale všechno jinak. Vrcholné kupé dostává poprvé v novodobé historii šestiválec. Tradicionalisté tak přícházejí o další životní jistotu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Poslední vrcholné kupé s šestiválcem byl model W111 z 60. let. Od modelu C126 z 80. let už mělo luxusní kupé Mercedsu, později přejmenované na CL, minimálně osmiválec

Novinka se jmenuje Mercedes-Benz S400 Coupé 4Matic, takže rovnou dostanete i pohon všech kol. Automatická převodovka je samozřejmostí. A pokud jde o motor, jedná se o třílitr s dvojicí turbodmychadel, jehož výkon je 270 kW (367 k) v 5500 - 6000 ot./min. a točivý moment 500 Nm v 1800 - 4500 ot./min.

Chtěli byste klasický starý Mercedes? Automobilka vám ho ráda prodá

Chtěli byste klasický starý Mercedes? Automobilka vám ho ráda prodá

Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne toto šestiválcové kupé za 4,6 sekundy a v rozletu ho zarazí omezovač na 250 km/h. Kombinovaná spotřeba činí podle cyklu NEDC 8,3 litru na 100 km.

Aby toho nebylo málo, cena se dostala pod 100 000 eur (2 700 000 korun), konkrétně na 99 960 eur. V Německu je již možné tuto čtyřkolku objednat, dodávky prvním zákazníkům začnou do jara 2016. Na druhou stranu nás může uklidňovat, že diesel se pořád ještě do S Coupé nedává.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků