Ted by je mel zalovat UAZ. Kapota, svetla a mrizka chladice se podobaji staremu vojenskemu UAZu, ktery slouzil i u Ceske armady:-D:-D
Srandovní hračka. To jsou ty momenty, kdy si člověk uvědomí, jak nezajímavý a svázaný je evropský trh pro výrobce. I EU značky často dělají zajímavější auta pro US, Čínu, nebo Indii, než pro domácí trh.
Evropská nabídka aut je proti jiným trhům skutečně žalostná, ale v tomhle případě výjimečně nemáme Američanům co závidět. Mahindra Roxor se tam prodává jako terénní čtyřkolka bez silniční homologace, takže to je pro většinu lidí opravdu jenom hračka. Naproti tomu u nás se za srovnatelné nebo i mnohem menší ceny prodávají celkem schopné terénní stroje se silniční homologací jako Buchanka, Niva, UAZ Hunter nebo Duster, které naopak v Americe nekoupíte jinak než veterány starší 25 let.
hmm... ale poradny pickup se sesti sedadly, co dela napr. Peugeot v EU nekoupite... Viz. google a hledane slovo je "Landtrek". Tady jsou k mani jen ty proflakle znacky, ktere na povel EU nemohou dodavat ani poradny motor. Proto tu neni bohuzel ani ten Peugeot, protoze tam ma jeste sluzny motor a ne EU nesmysl.
O tom se nehádám. Osobně už mám několikátou ameriku a neměnil bych. Konkrétně v případě Mahindry Roxor ale není o co stát, protože na Evropském trhu jsou mnohem lepší levné offroady a když si člověk trochu připlatí, tak si z Ameriky doveze pořádný stroj jako Power Wagon, TRX, Colorado ZR2, Gladiator, Wrangler 392 nebo nové Bronco, případně z východních trhů Land Cruiser 70 nebo i nový Land Cruiser 300, když už u nás Toyota pod jménem Land Cruiser prodává jenom malé Prado.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.