Indická Mahindra se svým lehkým off-roadem Roxor v roce 2018 vskutku narazila. Tehdejšímu koncernu FCA se nelíbilo, že model se až příliš podobal Jeepu, jeho původní řadě CJ a dnešnímu Wrangleru. | Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra

Indická Mahindra se svým lehkým off-roadem Roxor v roce 2018 vskutku narazila. Tehdejšímu koncernu FCA se nelíbilo, že model se až příliš podobal Jeepu, jeho původní řadě CJ a dnešnímu Wrangleru. | Mahindra Roxor (2022) | Zdroj: Mahindra

 Následoval soudní spor , na jehož konci bylo stažení Roxoru z amerického trhu.  Po lehkém faceliftu mřížky chladiče  však nyní Mahindra přichází s další modernizací Roxoru pro rok 2022. | Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra

Následoval soudní spor, na jehož konci bylo stažení Roxoru z amerického trhu. Po lehkém faceliftu mřížky chladiče však nyní Mahindra přichází s další modernizací Roxoru pro rok 2022. | Mahindra Roxor (2022) | Zdroj: Mahindra

Novinka by už měla nechat jakékoliv soudní spory u vody, jelikož se od designového jazyku Jeepu pořádně vzdálila. Zda to půvabnému off-roadu za málo peněz vzhledově uškodilo, to posuďte sami. | Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra

Novinka by už měla nechat jakékoliv soudní spory u vody, jelikož se od designového jazyku Jeepu pořádně vzdálila. Zda to půvabnému off-roadu za málo peněz vzhledově uškodilo, to posuďte sami. | Mahindra Roxor (2022) | Zdroj: Mahindra

Přepracována byla kompletně celá příď včetně kapoty, nyní s oddělenými částmi nárazníku a nové mřížky chladiče, navíc bez přední části blatníků. | Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra

Přepracována byla kompletně celá příď včetně kapoty, nyní s oddělenými částmi nárazníku a nové mřížky chladiče, navíc bez přední části blatníků. | Mahindra Roxor (2022) | Zdroj: Mahindra

Půvabný off-road za málo peněz, který hledá zájemce o podobně praktická a schopná vozidla právě v USA, se jinak technicky nezměnil. | Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra

Půvabný off-road za málo peněz, který hledá zájemce o podobně praktická a schopná vozidla právě v USA, se jinak technicky nezměnil. | Mahindra Roxor (2022) | Zdroj: Mahindra

Pod kapotou má 2,5litrový turbodiesel o výkonu 46 kW (62 koní) a točivém momentu 195 N.m. Pohon všech kol je standardem, stejně jako pětistupňová manuální převodovka s redukcí. | Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra

Pod kapotou má 2,5litrový turbodiesel o výkonu 46 kW (62 koní) a točivém momentu 195 N.m. Pohon všech kol je standardem, stejně jako pětistupňová manuální převodovka s redukcí. | Mahindra Roxor (2022) | Zdroj: Mahindra

Novou verzi Roxoru bude Mahindra nabízet ve dvou specifikacích: základní otevřené Base od ceny 18.899 dolarů (asi 416.000 Kč) a All-Weather do každého počasí s uzavřenou kabinou začínající od 26.299 dolarů (asi 579.000 Kč). | Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra

Novou verzi Roxoru bude Mahindra nabízet ve dvou specifikacích: základní otevřené Base od ceny 18.899 dolarů (asi 416.000 Kč) a All-Weather do každého počasí s uzavřenou kabinou začínající od 26.299 dolarů (asi 579.000 Kč). | Mahindra Roxor (2022) | Zdroj: Mahindra

Roxor je montován v Michiganu u severoamerické divize Mahindry (MANA – Mahindra Automotive North America). | Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra

Roxor je montován v Michiganu u severoamerické divize Mahindry (MANA – Mahindra Automotive North America). | Mahindra Roxor (2022) | Zdroj: Mahindra

| Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra

| Mahindra Roxor (2022) | Zdroj: Mahindra

| Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra

| Mahindra Roxor (2022) | Zdroj: Mahindra

| Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra

| Mahindra Roxor (2022) | Zdroj: Mahindra

| Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra

| Mahindra Roxor (2022) | Zdroj: Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) | Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) | Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) | Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) | Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) | Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) | Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) | Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) | Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) | Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) Mahindra

| Mahindra Roxor (2018) | Mahindra

 Následoval soudní spor , na jehož konci bylo stažení Roxoru z amerického trhu.  Po lehkém faceliftu mřížky chladiče  však nyní Mahindra přichází s další modernizací Roxoru pro rok 2022. | Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra
Novinka by už měla nechat jakékoliv soudní spory u vody, jelikož se od designového jazyku Jeepu pořádně vzdálila. Zda to půvabnému off-roadu za málo peněz vzhledově uškodilo, to posuďte sami. | Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra
Přepracována byla kompletně celá příď včetně kapoty, nyní s oddělenými částmi nárazníku a nové mřížky chladiče, navíc bez přední části blatníků. | Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra
Půvabný off-road za málo peněz, který hledá zájemce o podobně praktická a schopná vozidla právě v USA, se jinak technicky nezměnil. | Mahindra Roxor (2022) Zdroj: Mahindra
22
Fotogalerie

Konec soudním sporům. Mahindra Roxor dostala novou tvář, od Jeepu se vzdálila

Malý off-road značka dále upravila, aby se ještě razantněji lišil od designu Jeepu.

Indická Mahindra se svým lehkým off-roadem Roxor v roce 2018 vskutku narazila. Tehdejšímu koncernu FCA se nelíbilo, že model se až příliš podobal Jeepu, jeho původní řadě CJ a dnešnímu Wrangleru. Následoval soudní spor, na jehož konci bylo stažení Roxoru z amerického trhu. Po lehkém faceliftu mřížky chladiče však nyní Mahindra přichází s další modernizací Roxoru pro rok 2022.

Novinka by už měla nechat jakékoliv soudní spory u vody, jelikož se od designového jazyku Jeepu pořádně vzdálila. Zda to půvabnému off-roadu za málo peněz vzhledově uškodilo, to posuďte sami. Přepracována byla kompletně celá příď včetně kapoty, nyní s oddělenými částmi nárazníku a nové mřížky chladiče, navíc bez přední části blatníků.

Půvabný off-road za málo peněz, který hledá zájemce o podobně praktická a schopná vozidla právě v USA, se jinak technicky nezměnil. Pod kapotou má 2,5litrový turbodiesel o výkonu 46 kW (62 koní) a točivém momentu 195 N.m. Pohon všech kol je standardem, stejně jako pětistupňová manuální převodovka s redukcí.

Novou verzi Roxoru bude Mahindra nabízet ve dvou specifikacích: základní otevřené Base od ceny 18.899 dolarů (asi 416.000 Kč) a All-Weather do každého počasí s uzavřenou kabinou začínající od 26.299 dolarů (asi 579.000 Kč). Roxor je montován v Michiganu u severoamerické divize Mahindry (MANA – Mahindra Automotive North America).

Galerie doplněna o původní verzi Mahindry Roxor z roku 2018.

Jeep

Jeep, založený v roce 1941, zvítězil v soutěži vyhlášené americkou armádou. Od roku 1945 začal vyrábět i civilní terénní automobily.

Je to tradiční výrobce off-roadů a jeho název je často synonymem pro tento typ automobilů. Patří do skupiny Stellantis.

Jeep Renegade • Jeep Compass •​ Jeep Cherokee •​ Jeep Wrangler

Doporučujeme

Články odjinud