Konec soudním sporům. Mahindra Roxor dostala novou tvář, od Jeepu se vzdálila

5 komentářů

MirekSt
19. listopadu • 10:49

Ted by je mel zalovat UAZ. Kapota, svetla a mrizka chladice se podobaji staremu vojenskemu UAZu, ktery slouzil i u Ceske armady
:-D:-D

JK
15. listopadu • 10:26

Srandovní hračka. To jsou ty momenty, kdy si člověk uvědomí, jak nezajímavý a svázaný je evropský trh pro výrobce. I EU značky často dělají zajímavější auta pro US, Čínu, nebo Indii, než pro domácí trh.

Zombot
15. listopadu • 11:47

Evropská nabídka aut je proti jiným trhům skutečně žalostná, ale v tomhle případě výjimečně nemáme Američanům co závidět. Mahindra Roxor se tam prodává jako terénní čtyřkolka bez silniční homologace, takže to je pro většinu lidí opravdu jenom hračka. Naproti tomu u nás se za srovnatelné nebo i mnohem menší ceny prodávají celkem schopné terénní stroje se silniční homologací jako Buchanka, Niva, UAZ Hunter nebo Duster, které naopak v Americe nekoupíte jinak než veterány starší 25 let.

p.
15. listopadu • 18:33

hmm... ale poradny pickup se sesti sedadly, co dela napr. Peugeot v EU nekoupite... Viz. google a hledane slovo je "Landtrek".
Tady jsou k mani jen ty proflakle znacky, ktere na povel EU nemohou dodavat ani poradny motor. Proto tu neni bohuzel ani ten Peugeot, protoze tam ma jeste sluzny motor a ne EU nesmysl.

Zombot
15. listopadu • 21:35

O tom se nehádám. Osobně už mám několikátou ameriku a neměnil bych. Konkrétně v případě Mahindry Roxor ale není o co stát, protože na Evropském trhu jsou mnohem lepší levné offroady a když si člověk trochu připlatí, tak si z Ameriky doveze pořádný stroj jako Power Wagon, TRX, Colorado ZR2, Gladiator, Wrangler 392 nebo nové Bronco, případně z východních trhů Land Cruiser 70 nebo i nový Land Cruiser 300, když už u nás Toyota pod jménem Land Cruiser prodává jenom malé Prado.

Doporučujeme

Články odjinud