Sedan je nejlepší, na ten nic nemá. Až za ním je kupé,kabriolet, pak SUV, pak kombi, MPV a vše ostatní je paskvil...
LoLA prave preto Audi prislo s A3 sedan.
Zbytečně bulvární titulek, vhodný tak do Blesku. Ženeva nic neodmítla, konec sedanů nehrozí, pouze dvě automobilky rozšířily některé své modelové řady o verzi liftback, nic víc.
No to teda potěš koště, jestli tohle bude nová móda. Nic hnusnějšího sem neviděl. Možná ješte BMW X6 by tomu mohla v ohavnosti konkurovat...
No, možná ještě také indická Tata (O)Nano .... to je takový přiměřený konkurent, akorát jí chybí černá skla a dlouhý trestní rejstřík majitele ... :-))
Keby bmw urobilo sedan - 3-ku na razvore 3GT, o GT by zaujem urcite nebol. Mne napr. chyba v nizsej strednej triede viac normalnych sedanov. A myslim si navyse, ze clanok je pisany skor optikou CR/SR, kde kazdy potrebuje kufor alebo nakladaci priestor. Ja neviem napr. stale prist na chut hatchbackom. Mne tam stale chyba kus auta :-)
ja neviem pris na chut rozkysnutym sedanom...mne tam stale precuhuje velka pricapnuta rit
No, jestli tohle je automobilová budoucnost Evropy, tak to potěš Pán Bůh, to je neuvěřitelný hnus. Ale pokud to ovce budou kupovat, bude se to vyrábět. Kde jsou ty časy, kdy se prodával klasický sedan s atmosferickým benzínovým motorem. :-(
Ten design BMW 3 GT je kontroverzní, ale liftbacky mají své výhody. Kombinují více-sportovní vzhled sedanu s dobrým přístupem do kufru byť s nakládací hranou. Jízdní vlastnosti téměř jako sedan - pouze o něco menší tuhost karoserie, jinak obvykle stejné nastavení podvozku, u střední třídy zároveň vhodné právě díku dobře přístupnému kufru i pro rodiny s dětmi - např. u střední třídy kočárek absolutně není problém než děti trochu poodrostou. Porovnávám s auty s kterými jsem jezdil a mám nějakou zkušenost (firemní+soukromá auta):Octavia I,II - liftback i combi, Opel zafira, Renault Scenic, Ford Mondeo liftback (poslední-MK4(?))Poslední preferuju z toho důvodu, že se s ním v jednom dobře jezdí (min. 80% času), s 4-člennou rodinou na víkendy absolutně žádný problém se vlézt z bagáží (15%) a na dovolenou 2-3 za rok (5%) si vypomůžu střešním boxem aniž bych musel po zbytek roku jezdit jako "s autobusem". Osobně preferuju 1 auto "na všechno" a častěji vyměnit za nové než mít dvě (např. hatchback + MPV) dvojnásobnou dobu a starat se o ně se vším časem a penězi a většími starostmi s tím spojenými. Možná bych po zkušenosti se sedany od Audi,BMW či M-B změnil názor, ale ty jsou zatím mimo rozpočet na cca 5 let, kdy měním za nové.
...naprosto souhlasím,....sedan byl a vždy bude základní provedením,...:-))
nenech se vysmat... byl mozna, ale neni a nebude uz nikdy
Ano ano - aspoň pro nás starší ... :-)Kdybych nebyl tak "prostorově výrazný", koupil bych si po nějakom důchodci Fabii sedan a stačila by mi do konce života ...Myslím, že jakákoliv úvaha o konci klasických sedanů je účet bez hostinského ... :-|
A presne preto som verny Lexusu :)
Trend je prirodzený. Keďže dnes už liftbacky až na pár výnimiek skoro nikto neponúka, otvorila sa tým pomerne veľká medzera na trhu. Pred 15-20 rokmi bolo oveľa viac liftbackov ako dnes. Uvádzam len tie, ktoré dnes nemajú náhradu:- Mazda 626- Nissan Primera- Honda Civic a Accord- Toyota Corolla a Carina E, resp. neskôr Avensis- Mitsubishi Galant- Ford Scorpio- Citroen XM a Xantia- Renault Safrane- Fiat CromaDnes tých áut zostalo pomerne málo: okrem Rapidu, Octavie a Superbu už len Insignia, Mondeo a Laguna (ak som na niečo zabudol, doplňte ma). Všetci začali robiť MPV-ka a SUV-ka a mysleli si, že liftbacky sú už nezaujímavé. Bola to podobná chyba, ako keď si japonci mysleli, že v nižšej strednej triede sú kombíky už zbytočné, pretože ich nahradia MPV-ka. A teraz tie kombíky znovu začínajú vyrábať.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.