Konec osmiválcového mustangu jen tak nepřijde. Ford s ním má další plány

hostík  |  28. 12. 2016 12:10  |  [77.48.30.xxx]

je obdivuhodné přijít po padesáti letech na to, že kromě amíka si to chce koupit i nějaký evropáček či australánek

Odpovědět  |   | 
rákos  |  28. 12. 2016 16:17  |  [90.176.178.xxx]

Tak to má být. Ať jdou do háje tříválce s turbem!!!

Odpovědět  |   | 
sokar  |  28. 12. 2016 17:19  |  [46.33.96.xxx]

I ty blbý tříválce do města pochopím a dokonce přežiju jen když v zájmu vyššího dobra zůstane u mustangu V8. Sice mustang nechci, ale kdyby přišel o V8 tak by svět tak nějak nebyl úplný.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 12. 2016 18:20  |  [217.195.168.xxx]

klud, stale si mozes kupit nejakeho toho zanovneho vipera.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  28. 12. 2016 19:13  |  [46.33.96.xxx]

Já si šetřím na vette.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  28. 12. 2016 18:51  |  [213.181.132.xxx]

Keď sa o 10-15 rokov presadia elektromobily, tak budú V8-ky asi tak moderné ako sú teraz moderné parné lokomotívy...
Elektromobily budú schopné bez problémov nasimulovať zvuk motora aj zvuk aj radenie prevodovky. A bez astronomických nákladov na údržbu.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  28. 12. 2016 19:16  |  [46.33.96.xxx]

I ty simulante. V8 i V6 motory mají servisní náklady naprosto směšný. Na rozdíl od turbovysavačů a dieselů.

Odpovědět  |   | 
freddka  |  29. 12. 2016 08:39  |  [83.208.55.xxx]

to je jasny, u vas na vesnici cim vetsi motor, tim levnejsi provoz...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  29. 12. 2016 12:20  |  [46.167.216.xxx]

8 válce např. v mustangu jsou takřka nesmrtelné. Nemá to přímé vstřikování, žádná turba, takže normální tlak. Velký objem, takže to nelze tak snadno uhonit. A dokud to tak bude, svět je v pořádku.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  28. 12. 2016 19:58  |  [85.70.186.xxx]

Podle Vašeho komentáře si troufnu odhadnout, že s amerikami asi moc velké zkušenosti nemáte. U starého amerického osmiválce totiž řazení převodovky při normální jízdě vůbec nepoznáte. A zvuk sice elektromobil nasimulovat dokáže (ostatně právě Mustang to u EcoBoostu taky dělá), ale vibrace a cukání motoru při přidání plynu elektroauto prostě nahradit nedokáže. K charakteru amerických osmiválců totiž stejně jako u Harleyů patří, že se celé auto neustále klepe a rachotí i když zrovna stojí na místě. A když už jste nakousnul tu údržbu, tak z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že servisování a provoz 40 let starého osmiválce z Detroitu není vůbec žádný problém, a to jak technicky, tak i finančně. Přitom už to je poměrně moderní a velmi pohodlné auto s kotoučovými brzdami, elektrickým ovládáním oken a sedaček, automatickou klimatizací, tempomatem, centrálním zamykáním, posilovačem řízení, vzduchovým podvozkem s automatickou nivelací, katalyzátorem a spoustou dalších vychytávek, které i po těch letech pořád fungují. Pokud už se něco rozbije, tak to je zpravidla elektrika, která se ale na rozdíl od moderních aut se spoustou řídících jednotek dá většinou opravit doma v garáži a s relativně malými náklady. Zbytek je poctivá kovářská práce a speciálně motor díky nesmírně masivní konstrukci a nízkým otáčkám vydrží věky. Až budou dnešní elektromobily bez problémů jezdit i za 40 let, tak uznám jejich nadřazenost proti spalovacímu motoru, ale zatím o tom vzhledem k životnosti baterií a komplikované elektronice dost pochybuji. Naproti tomu předváleční veteráni na srazech vesele bublají i po 80 a více letech, a pokud je zelení aktivisté nezakážou ve jménu boje za lepší zítřky, tak spokojeně poběží ještě další desítky let.

Odpovědět  |   | 
freddka  |  29. 12. 2016 08:41  |  [83.208.55.xxx]

jen poznamka k tomu razeni - to nema nic spolecneho s motorem, to dela prevodovka ... ostatni tve myslenky jsou na tom svou sofistikovanosti dost podobne

Odpovědět  |   | 
petrklm  |  29. 12. 2016 09:27

No nevím, nějakou tou amerikou už hodně let jezdím, ale že by se to třáslo i na místě... ale jinak souhlas, jen poznámku k tý elektrice: vzhledem k jednoduchosti, dotažený až skoro k dokonalosti, se většina závad odstraní Kontaktolem

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  29. 12. 2016 12:23  |  [46.167.216.xxx]

Máme v rodině Shelby z roku 67 a to se třese a rachotí teda fest.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. Cena začíná na 349 980 Kč

Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. …

Městské SUV se brzy stane jedním ze tří nejprodávanějších vozů této korejské automobilky

21.  9.  2017 | | 5 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A