Konec osmiválcového mustangu jen tak nepřijde. Ford s ním má další plány

Ford se své ikony jen tak nevzdá. I když dnešní doba takovým vozům příliš nepřeje, o konci osmiválcového Mustangu modrý ovál ani omylem neuvažuje.

Slova marketingové ředitelky Fordu ve Velké Británii potěší každého fanouška americké legendy: "Myslím si, že i v budoucnosti bude stále zájem o zábavné vozy jako je Mustang. Alespoň v roli vozu na víkend. Neumím si představit, že bychom někdy Mustang V8 přestali vyrábět," řekla Lisa Brankin pro britský Autocar.

Podle Lisy Brankin povzbudivé prodeje mustangu a focusu RS ukazují, že o řidičsky orientované fordy je stále zájem. Proto je americký výrobce bude vyrábět nadále. Konvenční modely však budou sledovat trend alternativních pohonů a postupné autonomity.

Ford Mustang dostane desetistupňový automat a zbaví se šestiválce

Ford Mustang dostane desetistupňový automat a zbaví se šestiválce

Právě k oblasti autonomního řízení se marketingová ředitelka taktéž vyjádřila: "Nemyslím, si, že plně autonomní vozy budou součástí provozu ve velkém počtu, alespoň pro další dvě dekády," řekla s tím, že nic nepřijde ze dne na den.

Dočkáme se nového Shelby GT500? Ano, alespoň podle Googlu…

Dočkáme se nového Shelby GT500? Ano, alespoň podle Googlu…

Ford Mustang je na trhu více než padesát let. V současnosti se prodává lépe, než kdykoli předtím. Může za to samozřejmě především skutečnost, že je aktuální generace globálním modelem, který se poprvé oficiálně prodává v Evropě a Austrálii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků