Konec osmiválcového mustangu jen tak nepřijde. Ford s ním má další plány

Ford se své ikony jen tak nevzdá. I když dnešní doba takovým vozům příliš nepřeje, o konci osmiválcového Mustangu modrý ovál ani omylem neuvažuje.

Slova marketingové ředitelky Fordu ve Velké Británii potěší každého fanouška americké legendy: "Myslím si, že i v budoucnosti bude stále zájem o zábavné vozy jako je Mustang. Alespoň v roli vozu na víkend. Neumím si představit, že bychom někdy Mustang V8 přestali vyrábět," řekla Lisa Brankin pro britský Autocar.

Podle Lisy Brankin povzbudivé prodeje mustangu a focusu RS ukazují, že o řidičsky orientované fordy je stále zájem. Proto je americký výrobce bude vyrábět nadále. Konvenční modely však budou sledovat trend alternativních pohonů a postupné autonomity.

Ford Mustang dostane desetistupňový automat a zbaví se šestiválce

Ford Mustang dostane desetistupňový automat a zbaví se šestiválce

Právě k oblasti autonomního řízení se marketingová ředitelka taktéž vyjádřila: "Nemyslím, si, že plně autonomní vozy budou součástí provozu ve velkém počtu, alespoň pro další dvě dekády," řekla s tím, že nic nepřijde ze dne na den.

Dočkáme se nového Shelby GT500? Ano, alespoň podle Googlu…

Dočkáme se nového Shelby GT500? Ano, alespoň podle Googlu…

Ford Mustang je na trhu více než padesát let. V současnosti se prodává lépe, než kdykoli předtím. Může za to samozřejmě především skutečnost, že je aktuální generace globálním modelem, který se poprvé oficiálně prodává v Evropě a Austrálii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků