Konec jedné éry: Mercedes-AMG láme hůl nad zadokolkami

19 komentářů

Igorko
1. května • 20:39

Je to logické. 90% ľudí chce silné auto, ale nevie ho poriadne ovládať. Takže 4x4 je jasné riešenie pre premotorované autá.

Zelí
30. dubna • 9:40

Tento příběh byl inženýrsky rozřešen už v padesátých letech minulého století a prakticky demonstrován v šedesátých letech minulého století (Jensen FF). To, že nevzdělaným idotům dodávali naprosto vražedná monstra až do roku 2019 je věc trestuhodná. To, že zneužívali samozvaných nevzdělaných idiotů v mediální vrstvě společnosti tj. novinářů, je příkladnou ukázkou zneužití mediální manipulace.
Mercedes zachránil před úpadkem inženýr-konstruktér pan Zetsche a toto je jeho poslední přínosné rozhodnutí a je to i pod tlakem konkurence z koncernu VW.
To, že u audi a vw toto rozhodnutí udělali už před čtyřiceti lety je jen díky tomu, že tam se dostal inženýr-konstruktér pan Piech k rozhodování o těch čtyřicet let dříve.
V bavorském vdolečku jsou jen ve vleku. Tam vládnou obecní rozhodovací tutani čili manažeři. Normální manipulovatelní trubci.

Michal
30. dubna • 8:28

Pokud to bude 4*4 jak v M5 nebo E63 S tak se z toho stane Rwd po stisknutí tlačítka.

Karel.
30. dubna • 8:54

To se sice stane, ale pořád to sebou tahá hmotnost AWD.

stealth01
30. dubna • 10:25

Velmi dobrá poznámka.

Freddka
2. května • 10:15

Na druhou stranu hmotnost AWD je radove 50kg, to zhruba odpovida snizeni hmotnosti vozu mezi generacemi ... :-)
Jinymi slovy pokud ma novejsi generace AWD, vazi asi tolik co predchozi generace bez AWD :-)

Karel.
2. května • 21:44

Na třetí stranu auta v každé generaci ztrácí 50-100 kg ale třeba 5er e34 měla na váze skutečnou hmotnost EU 1803kg
http://www.zeperfs.com/en/fiche880-bmw-m5-3-8.htm...
kdežto současná M5 má už 2032kg
http://www.zeperfs.com/en/fiche7099-bmw-m5.htm...

Luxgen
29. dubna • 23:02

Vzhledem k tomu, že část nových Mercedesů je vlastně zamaskované Kangoo nebo Navara, tak je jasné jaká sorta kupujících to kupuje. Právě čistá jízda se silnou zadokolkou má něco do sebe. Dneska asi je třeba být členem správného klubu, mít správné hadry, mít auto nové a scházet se ve správném podniku. Radost a umění jízdy většina z platících prvomajitelů už asi tolik neocení. Co dodat, smutné ale ne překvapivé.

bzzz
30. dubna • 6:20

Zadokolka je jina - to bez debat, ale o radost majitele 4matic AMG neprijdou a pokud je to pro majitele navic i bezpecnejsi... Jak pise kdosi vyse, hrava zadokolka se da poridit i levneji.

Filda
29. dubna • 21:45

spis bych to videl že problem je v cene nez v platforme, vezmu li v potaz treba sls stojí od 5 milionu a to je už třeba 5-10 let starej kousek, nebo treba i to amg-gt ... to sami od 5 micu, tak si myslim ze to proste vetsina lida povazuje za "hodne penize za malo muziky" jinak verim tomu ze zadokolka manual a nejakej normalni motor je celkove plne v poradku koncepce, vezme li totiz v potaz prodeje "obycejneho" mustanga ... a v globalnim hledisku i mx-5,corvetty, BRZka, chargera, porsche, bmw a tak podobne, tak se jedna prevazne o zadokolky, s pomerem cena/vykon(a u nekterych i prestiz) tak jsou ty pomery nesrovnatelne lepsim vuci mercedesu, i kdyz mne osobne se teda SLS z toho vseho mozneho libi suvere nejvic, tak i kdybych na nej mnel penize nekoupil bych ho protoze mi tam proste pomer cena/vykon/prestiz vychazi katastrofalne nejhur

stealth01
30. dubna • 6:57

Je třeba rozlišovat GTS, GTR a GTC a GT. To jsou úplně jiné vesmíry. Když by se člověk podíval trochu detailněji na konstrukci GTR, tak zjistí, ze cenovka je překvapivě dobrá. Vůbec bych se nedivil, ze při takové technice na GTR Mercedes bude na každém kusu prodělávat.

Hošek
29. dubna • 17:09

Aneb vítězství Audi nad zbytkem prémie, vsadili od počátku na čtyřkolky a měli pravdu, zbytek prémie se musel přizpůsobit a bez čtyřkolky si dnes ani neprdne.

chacha
30. dubna • 9:31

Jo Audi vítězí, hlavně tím jak ustupuje Torsen a začínají do všeho cpát ultra quattro a tváří se že je to něco víc než Haldex v Golfu nebo Octávii.

mám pravdu
29. dubna • 19:17

Ty jsi taky prémie :-D:-D:-D
Až si koupíš něco prémiového, tak se těhle běžným tuctovkám zasměješ.

Hošek
29. dubna • 20:48

Mercedes AMG není prémie? A co jako je podle tebe prémie?

...
29. dubna • 21:47

Pagani, ta firma od K konigsegg nebo jak se tomu nadává.....
A ony to jsou zadohraby, tak to prémie nebude, tak rolls, mulsane... Zas zadohrab sakra.... Tak ferrari, aston... Zas zadohrab, pitche tak to audi fakt bude prémie

Hošek
30. dubna • 0:47

Pagani/Ferrari jsou výrobci super/hypersportu, Rolls/Bentley výrobci luxusních limuzín, Aston výrobce luxusních GT, já tam prémiového výrobce nevidím. Dnes do prémie lze počítat Mercedes, BMW, Audi, Lexus, Jaguar, se zahmouřením obou očí Volvo a na některých trzích třeba Acuru nebo Infiniti. Všechno co jsi vyjmenoval je jednoznačně nad prémii, nikoliv v prémii.

Petr
29. dubna • 23:43

Rozumu spousta a kapsy prazdne, ze ani to Audi neni v garazi :)

Aladin
29. dubna • 18:35

A 4matic se začal montovat až minulý rok nebo co?

Doporučujeme

Články odjinud