Konec jedné éry: Mercedes-AMG láme hůl nad zadokolkami

Hošek  |  29. 04. 2019 17:09

Aneb vítězství Audi nad zbytkem prémie, vsadili od počátku na čtyřkolky a měli pravdu, zbytek prémie se musel přizpůsobit a bez čtyřkolky si dnes ani neprdne.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  29. 04. 2019 18:35

A 4matic se začal montovat až minulý rok nebo co?

Odpovědět  |   | 
mám pravdu  |  29. 04. 2019 19:17

Ty jsi taky prémie
Až si koupíš něco prémiového, tak se těhle běžným tuctovkám zasměješ.

Odpovědět  |   | 
Hošek  |  29. 04. 2019 20:48

Mercedes AMG není prémie? A co jako je podle tebe prémie?

Odpovědět  |   | 
...  |  29. 04. 2019 21:47

Pagani, ta firma od K konigsegg nebo jak se tomu nadává.....
A ony to jsou zadohraby, tak to prémie nebude, tak rolls, mulsane... Zas zadohrab sakra.... Tak ferrari, aston... Zas zadohrab, pitche tak to audi fakt bude prémie

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 04. 2019 23:43

Rozumu spousta a kapsy prazdne, ze ani to Audi neni v garazi :)

Odpovědět  |   | 
Hošek  |  30. 04. 2019 00:47

Pagani/Ferrari jsou výrobci super/hypersportu, Rolls/Bentley výrobci luxusních limuzín, Aston výrobce luxusních GT, já tam prémiového výrobce nevidím. Dnes do prémie lze počítat Mercedes, BMW, Audi, Lexus, Jaguar, se zahmouřením obou očí Volvo a na některých trzích třeba Acuru nebo Infiniti. Všechno co jsi vyjmenoval je jednoznačně nad prémii, nikoliv v prémii.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  30. 04. 2019 09:31

Jo Audi vítězí, hlavně tím jak ustupuje Torsen a začínají do všeho cpát ultra quattro a tváří se že je to něco víc než Haldex v Golfu nebo Octávii.

Odpovědět  |   | 
Filda  |  29. 04. 2019 21:45

spis bych to videl že problem je v cene nez v platforme, vezmu li v potaz treba sls stojí od 5 milionu a to je už třeba 5-10 let starej kousek, nebo treba i to amg-gt ... to sami od 5 micu, tak si myslim ze to proste vetsina lida povazuje za "hodne penize za malo muziky" jinak verim tomu ze zadokolka manual a nejakej normalni motor je celkove plne v poradku koncepce, vezme li totiz v potaz prodeje "obycejneho" mustanga ... a v globalnim hledisku i mx-5,corvetty, BRZka, chargera, porsche, bmw a tak podobne, tak se jedna prevazne o zadokolky, s pomerem cena/vykon(a u nekterych i prestiz) tak jsou ty pomery nesrovnatelne lepsim vuci mercedesu, i kdyz mne osobne se teda SLS z toho vseho mozneho libi suvere nejvic, tak i kdybych na nej mnel penize nekoupil bych ho protoze mi tam proste pomer cena/vykon/prestiz vychazi katastrofalne nejhur

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 04. 2019 06:57

Je třeba rozlišovat GTS, GTR a GTC a GT. To jsou úplně jiné vesmíry. Když by se člověk podíval trochu detailněji na konstrukci GTR, tak zjistí, ze cenovka je překvapivě dobrá. Vůbec bych se nedivil, ze při takové technice na GTR Mercedes bude na každém kusu prodělávat.

Odpovědět  |   | 
Luxgen  |  29. 04. 2019 23:02

Vzhledem k tomu, že část nových Mercedesů je vlastně zamaskované Kangoo nebo Navara, tak je jasné jaká sorta kupujících to kupuje. Právě čistá jízda se silnou zadokolkou má něco do sebe. Dneska asi je třeba být členem správného klubu, mít správné hadry, mít auto nové a scházet se ve správném podniku. Radost a umění jízdy většina z platících prvomajitelů už asi tolik neocení. Co dodat, smutné ale ne překvapivé.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 04. 2019 06:20

Zadokolka je jina - to bez debat, ale o radost majitele 4matic AMG neprijdou a pokud je to pro majitele navic i bezpecnejsi... Jak pise kdosi vyse, hrava zadokolka se da poridit i levneji.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  30. 04. 2019 08:28

Pokud to bude 4*4 jak v M5 nebo E63 S tak se z toho stane Rwd po stisknutí tlačítka.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  30. 04. 2019 08:54

To se sice stane, ale pořád to sebou tahá hmotnost AWD.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 04. 2019 10:25

Velmi dobrá poznámka.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  02. 05. 2019 10:15

Na druhou stranu hmotnost AWD je radove 50kg, to zhruba odpovida snizeni hmotnosti vozu mezi generacemi ...
Jinymi slovy pokud ma novejsi generace AWD, vazi asi tolik co predchozi generace bez AWD

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  02. 05. 2019 21:44

Na třetí stranu auta v každé generaci ztrácí 50-100 kg ale třeba 5er e34 měla na váze skutečnou hmotnost EU 1803kg
http://www.zeperfs.com/en/fiche880-bmw-m5-3-8.htm...
kdežto současná M5 má už 2032kg
http://www.zeperfs.com/en/fiche7099-bmw-m5.htm...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 04. 2019 09:40

Tento příběh byl inženýrsky rozřešen už v padesátých letech minulého století a prakticky demonstrován v šedesátých letech minulého století (Jensen FF). To, že nevzdělaným idotům dodávali naprosto vražedná monstra až do roku 2019 je věc trestuhodná. To, že zneužívali samozvaných nevzdělaných idiotů v mediální vrstvě společnosti tj. novinářů, je příkladnou ukázkou zneužití mediální manipulace.
Mercedes zachránil před úpadkem inženýr-konstruktér pan Zetsche a toto je jeho poslední přínosné rozhodnutí a je to i pod tlakem konkurence z koncernu VW.
To, že u audi a vw toto rozhodnutí udělali už před čtyřiceti lety je jen díky tomu, že tam se dostal inženýr-konstruktér pan Piech k rozhodování o těch čtyřicet let dříve.
V bavorském vdolečku jsou jen ve vleku. Tam vládnou obecní rozhodovací tutani čili manažeři. Normální manipulovatelní trubci.

Odpovědět  |   | 
Igorko  |  01. 05. 2019 20:39

Je to logické. 90% ľudí chce silné auto, ale nevie ho poriadne ovládať. Takže 4x4 je jasné riešenie pre premotorované autá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A