Konec dohadů: Nissan představí další generaci modelu Z už letos

Od představení nejnovějšího modelu z řady Z uběhlo už dlouhých devět let. Fanoušci Nissanu se nástupce dočkají letos, uveden bude na podzim v Tokiu.

Šestá generace Nissanu Z byla představena na konci roku 2008. Je tedy nepochybně vhodný čas, aby model 370Z odešel do výslužby. Podle informací serveru Car & Driver se nástupce dočkáme koncem října na autosalonu v Tokiu.

Nástupce 370Z nebude crossover či SUV, ujišťuje automobilka Nissan 

Nástupce 370Z nebude crossover či SUV, ujišťuje automobilka Nissan 

Předpokládá se, že sporťák dostane ostřejší rysy, ale stejné rozměry jako jeho předchůdce. Kratší bude jen rozvor, o což se postará platforma modelu Q60 od sesterského Infiniti.

Nejvýkonnější model má podle prvních informací ukrývat třílitrový osmiválec z modelu Q60 Red sport. Očekává se, že nabídne výkon až 400 koňských sil a točivý moment 474 Nm. S pohonnou jednotkou bude spolupracovat sedmistupňová automatická převodovka.

Nová generace elektromobilu Nissan Leaf nabídne i autopilota 

Nová generace elektromobilu Nissan Leaf nabídne i autopilota 

V základu nabídne nástupce modelu 370Z třílitrový šestiválec se zhruba 300 koňmi a točivým momentem 400 Nm. Stejný motor bude základem pro hybridní pohonnou jednotku, která bude představena o něco později. Společně s elektromotorem může novinka dosáhnout výkonu až 460 koní, podle zdrojů blízkých automobilce to ale může být až 500 koní!

Po premiéře na tokijském autosalonu zamíří vůz do prodeje v roce 2019 a stát bude lehce přes tři čtvrtě milionu českých korun. Design nového sporťáku Nissanu by mohl vycházet z konceptu Esflow, který japonská automobilka představila v roce 2011.

Nissan Esflow concept (2011)

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků