Konec aut se spalovacími motory v roce 2035? Česká vláda se nechce podvolit EU

Kevil  |  13. 09. 2021 13:07

Ekoteroristé v Bruselu (Piráti a STAN) způsobí krach automobilek. Na elektromobily s cenou přes 1 milion Kč nemá 90% lidí, v paneláku je navíc nemají kde nabíjet.

„Z českých europoslanců podpořila 60% snížení emisí do roku 2030 trojice pirátských europoslanců, a sice Mikuláš Peksa, Marcel Kolaja a Markéta Gregorová a Stanislav Polčák (STAN). Luděk Niedermayer (TOP-09) se zdržel. Ostatní čeští europoslanci návrh nepodpořili, Kateřina Konečná (KSČM) nehlasovala.“

Europoslanci se během svého mandátu akorát napakují a pak půjdou do (_!_). Škody, které ale svým jednáním způsobili pak odnesou jiní.

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 09. 2021 16:24

Mas odkaz "90% nemá na auto za milion"? Polovina obyvatel Čr bydlí v rd a tretina má nadprůměrný příjem - zdroje tu jsou!

Odpovědět  |   | 
smějící se bestie 2  |  13. 09. 2021 17:30

Auto je dnes až na vyjímky spotřební zboží a podle toho by měla být cena, zvlášť u malých/lidových aut.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  16. 09. 2021 06:44

To mě pobavilo, většina tu jezdí v šunkách do 200tis. a vy mi tvrdíte, že skoro každej má mega na auto, to mě pobavilo, protože i když ty auta budou stát 500tis., tak na to budou mít jen někteří

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  13. 09. 2021 18:06

Divate se na ta sidliste cerne ... pokud tam budou parkovat jen auta co se koupi jako nova s cenou kolem mega, tak bude na sidlistich docela volno. Ti se spalovaky asi budou stat nekde ve fronte na eko povolenku a pak s tou povolenkou na nejaky statni pumpe.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  13. 09. 2021 14:26

To protestování k tomuto datu si můžou dovolit, protože v roce 2035 už stejně nikdo spalovací motory nebude vyrábět, tedy pro osobní automobily. Takže asi myslí náklaďáky, traktory, možná nějaké autobusy a pár motodvoutaktů na Kubu. A nové spalováky už v té době nikdo moc nebude chtít kupovat, komu to za pár roků prodám ?! Takže klídek, svět se určitě nezboří a budeme dál jezdit a jezdit.

Odpovědět  |   | 
smějící se bestie 2  |  13. 09. 2021 14:50

To jako že si mnozí Němci nechají vzít ty svoje skvosty ?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  13. 09. 2021 23:59

To je nějaký náhodný shluk slov ? Kolik asi tak je mnozí v kusech, nebo procentech, pár tisíc, jedno procento ? Mechanické hračky v autech dopadnou stejně jako parní lokomotivy, kolik a kde jezdí, chybí to denně někomu, železnice bez nich nefunguje ? Klidně si nesouhlaste, zkuste to ale taky podpořit nějakým věcným argumentem, né uječené emoce.

Odpovědět  |   | 
Antifanoušek Babiše  |  13. 09. 2021 14:58

Babiš to nejdříve několikrát iniciativně odkýval, aby následně řval, že se nepodvolí?

Jaký lid, tací politici.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  14. 09. 2021 06:46

Presne. Babis je krivak. Proc tedy podepsal green deal???stacilo aby jedna zeme nepodepsala a to silenstvi shodila ze stolu. Je to jen komedie pro jednodussi volice.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  14. 09. 2021 08:53

Legracni bylo, jak Babis zaridi, ze se tu neprestanou vyrabet spalovaci skodovky. To jsem nevedel, ze skodovka je zase statni.

Odpovědět  |   | 
Frost  |  14. 09. 2021 19:48

Tak Babišovi jde primárně o spalování povinně, primichavane biosložky z řepky. Navíc hulákal jen před volbami, jinak je mu to úplně jedno.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 09. 2021 15:42

EU a její nadřízení nepočítají s tím, že obyvatelstvo bude jezdit auty tak, jako dnes. S tím se vůbec nepočítá, neplánují se žádné nové elektrické zdroje. Vůbec nechápu o čem se tady diskutuje. Zpětným chodem se nasouvá středověk. Panstvo bude jezdit v elektro kočárech a poddaní budou chodit pěšky (na kole, elektrokole...) !!! Toto je budoucnost, kterou Vám pirstan a topáci chystají.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 09. 2021 10:10

Přesně, piráti jsou prostě piráti, akorát že se chystají okrást ty nejchudší.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  14. 09. 2021 10:15

a čí je podpis na Green dealu, milé Zelí?

Odpovědět  |   | 
OH.C!  |  14. 09. 2021 22:31

No přece topáků a pirstanů, ne? Jsou přece již 8 let u vlády v agrofertově, ne? Pitná Bečva, až do roztrhání těla. Je tady snad někdo kdo nevěří v našeho božského mikromanažera? Kdo nečerpá jakoby nežil.
P.S. Kdy se už proboha promlčí hnízdo? Už mě ta fňukna "kampáááň" začíná kakat. Nabulíkuje ovcím co chtějí slyšet, odkloní prachy tam kam potřebuje a je hotovka. V Bruselu zvedne pracku a vykasíruje dotace. A hup domů. Bureši, Bureši, občas se tu i někdo s pamětí najde. Škoda, že opozice tomu fakt moc nepomáhá . Tahle země má jenom a pouze zástupce, které si zaslouží. A je to jen a jen správně. Kdo chce kam pomozme mu tam.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 Twincharger  |  13. 09. 2021 16:37

Už nějaký pátek se to snažím vstřebat a srovnat se s tím, co se to děje v automobilovém průmyslu (EU zvláště). Tiše se bojím jedné takové věci.. že nám za 2-5let zvednou ceny pohonných hmot někam řeněme k 50 kč za litr a už to tak zůstane..budem jezdit svým oblíbeným spalovákem leda z nostalgie a sporadicky někam mimo města

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  13. 09. 2021 17:16

To já to zase tipoval obráceně - že ceny paliva půjdou raketově dolů, protože už to palivo prostě nikdo nebude potřebovat - všichni budou jezdit elektrokřápama, který se jako jediný budou už tou dobou vyrábět. A já si pak konečně koupím V12 Jedinou pákou na ceny pak bude utahování kohoutků OPECu.

Odpovědět  |   | 
smějící se bestie 2  |  13. 09. 2021 17:32

Jestli budou mít na elektriku a zda bude vždy v zásuvce.

Odpovědět  |   | 
AdalbertoSarto  |  13. 09. 2021 20:58

To by bylo za předpokladu tržního hospodářství, ale my tu v marxistické EU máme plánované, takže daň bude taková, aby to bylo drahé pro většinu populace.

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  13. 09. 2021 18:08

Na tech 50 CZK za litr nemusis tak dlouho cekat ... staci jet do sousedniho Nemecka a tankovat na dalnici. Dostanes se bezne na nejakych 1.8 EUR/l. Zapad je napred uz ted.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  14. 09. 2021 08:55

I kdyz bude stat 50 Kc, nic se nezmeni, stale budeme jezdit. Mame snad na vyber ?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  13. 09. 2021 17:57

Je to pardox, ale EU tymito zakonmi nezabija, ale pomaha EU automobilkam aby z nich nebola Nokia. Ziadne zakony a ani financne dotacie elektromobilita nepotrebuje. Tesla sa v USA predava aj bez nich. A ked pride Tesla za 25k USD s dojazdom 400 - 450km, pride koniec dnesnych automobiliek. A toto sa nemoze stat, lebo strasne vela ludi pride o svoju pracu. Snad sa EU a US automobilky zobudia, lebo okrem Tesly ktora je novy Apple pride drava konkurencia z Ciny, ktora sa moze stat novy Android. Snad este nie je neskoro.

Odpovědět  |   | 
AdalbertoSarto  |  13. 09. 2021 21:15

Nokia zemřela protože do ní Mrkvosoft dosadil svého agenta na pozici ředitele, aby ji mohl levne koupit. Tesle na prodejích nesejde, no, spíše jsou ji na obtíž. Vydělává na povolenkách a kdoví jakým dalším EKOhumusu kolem. Levná Tesla nebude, protože je přece "premie" a navíc si nemohou dovolit na výrobě prodělat více než teď. Kdyby BEV byly konkurenceschopné, nikdy by se ICE tolik nerozmohli, proto je třeba dotací statních a nebo i vnitrofiremních ze zisků výrobců. Je to zbytečně drahé pro výrobce, lidi i státy, ale kolotoč jede dál. Jo a "konkurence" z Číny nemůže být při zisku o moc levnější, protože když dorovná bezpečnost na evropské standardy, tak bude stát téměř stejně.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 09. 2021 21:27

Ty osle, Tesla je bez preprodeje povolenek totalne v prdeli. Na prodeji aut tezce prodelava a zije jeste pouze diky nesmyslne pokrivenemu businessu s odpustky na CO2.

https://www.motorbiscuit.com/tesla-loses-money-on-ever... ...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  14. 09. 2021 09:45

DOTOHO bratia z Česka! Nenechajte sa, dufam, ze tymto smerom Vas budu nasledovat aj ostatny! my tu chceme normalne auta aj po 2035...

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  14. 09. 2021 16:09

Jen jestli v tomto případě nezáleží hlavně na tom, že do elektřiny pro pohon elektromobilů asi nepůjde zas tak snadno přimíchávat biosložka pěstovaná v ČR za pomoci dotací z EU?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

včera | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků
Poprvé za volantem nové Dacie Duster: Opět se vyplatilo poslouchat zákazníky

Dacia Duster TCe 130 EDC

Nové funkce, automatická převodovka, lepší interiér. Facelift dokazuje, že skvělá Dacia Duster může být ještě lepší.

12.  9.  2021 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků

Nejčtenější články

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spustil rezervace, už známe i české ceny

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spust…

Dongfeng to zkouší v Česku. Nabízí zde první modely včetně elektromobilu nebo rodinného SUV.

15.  9.  2021 | | 53 N/A
Daniel Fuglevič
DongfengČínaČeský trhCeny
Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Těmto 8 motorům se vyhněte obloukem

Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Tě…

Kdysi stály statisíce až miliony, dnes je koupíte za babku. Pořídit si luxusní kočár s výraznou slevou ale může znamenat extrémně drahý servis nebo rovnou odtah na vrakoviště. Poradíme, čemu se vyhnout.

23.  8.  2021 | | 20 N/A
Richard Herbich
Motory
Na první pohled jen další Škoda Favorit na prodej. Druhý zvedá nadšence ze židlí

Na první pohled jen další Škoda Favorit na …

Lovci zajímavých kousků by teď měli zpozornět. Na českých inzercích se objevila Škoda Favorit s palubním počítačem.

28.  8.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda Favorit
Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapomnělo. Kráska měla jedinou chybu

Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapo…

Když se v březnu 1998 v Ženevě odhalila Škoda Felicia s novou tváří, sériová auta na osvíceném pódiu nečekaně doplnil také zářivě zlatý koncept Golden Prague, obdařený mnoha neznámými doplňky. Měl jen jedinou chybu – nikdy nedostal šanci na sériovou výrobu.

21.  8.  2021 | | 11 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FeliciaRetro
Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fabia. Ostudu nedělá, ale máme lepší tip

Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fab…

Dacii Duster po modernizaci u nás koupíte za cenu hluboko pod 300.000 Kč. Taková verze je ale určena pro skutečně nenáročného řidiče.

11.  9.  2021 | | 23 N/A
Jan Mička
České cenyDacia Duster