Konec aut se spalovacími motory v roce 2035? Česká vláda se nechce podvolit EU

27 komentářů

úvaha
14. září • 16:09

Jen jestli v tomto případě nezáleží hlavně na tom, že do elektřiny pro pohon elektromobilů asi nepůjde zas tak snadno přimíchávat biosložka pěstovaná v ČR za pomoci dotací z EU? ;-)

OnlyTruth
14. září • 9:45

DOTOHO bratia z Česka! Nenechajte sa, dufam, ze tymto smerom Vas budu nasledovat aj ostatny! my tu chceme normalne auta aj po 2035...

Art Vandelay
13. září • 17:57

Je to pardox, ale EU tymito zakonmi nezabija, ale pomaha EU automobilkam aby z nich nebola Nokia. Ziadne zakony a ani financne dotacie elektromobilita nepotrebuje. Tesla sa v USA predava aj bez nich. A ked pride Tesla za 25k USD s dojazdom 400 - 450km, pride koniec dnesnych automobiliek. A toto sa nemoze stat, lebo strasne vela ludi pride o svoju pracu. Snad sa EU a US automobilky zobudia, lebo okrem Tesly ktora je novy Apple pride drava konkurencia z Ciny, ktora sa moze stat novy Android. Snad este nie je neskoro.

Petr
14. září • 21:27

Ty osle, Tesla je bez preprodeje povolenek totalne v prdeli. Na prodeji aut tezce prodelava a zije jeste pouze diky nesmyslne pokrivenemu businessu s odpustky na CO2.https://www.motorbiscuit.com/tesla-loses-money-on-ever... ...

AdalbertoSarto
13. září • 21:15

Nokia zemřela protože do ní Mrkvosoft dosadil svého agenta na pozici ředitele, aby ji mohl levne koupit. Tesle na prodejích nesejde, no, spíše jsou ji na obtíž. Vydělává na povolenkách a kdoví jakým dalším EKOhumusu kolem. Levná Tesla nebude, protože je přece "premie" a navíc si nemohou dovolit na výrobě prodělat více než teď. Kdyby BEV byly konkurenceschopné, nikdy by se ICE tolik nerozmohli, proto je třeba dotací statních a nebo i vnitrofiremních ze zisků výrobců. Je to zbytečně drahé pro výrobce, lidi i státy, ale kolotoč jede dál. Jo a "konkurence" z Číny nemůže být při zisku o moc levnější, protože když dorovná bezpečnost na evropské standardy, tak bude stát téměř stejně.

WRC Fabia R2 Twincharger
13. září • 16:37

Už nějaký pátek se to snažím vstřebat a srovnat se s tím, co se to děje v automobilovém průmyslu (EU zvláště). Tiše se bojím jedné takové věci.. že nám za 2-5let zvednou ceny pohonných hmot někam řeněme k 50 kč za litr a už to tak zůstane..budem jezdit svým oblíbeným spalovákem leda z nostalgie:-/ a sporadicky někam mimo města

mrazik
14. září • 8:55

I kdyz bude stat 50 Kc, nic se nezmeni, stale budeme jezdit. Mame snad na vyber ?

Pikus
13. září • 18:08

Na tech 50 CZK za litr nemusis tak dlouho cekat ... staci jet do sousedniho Nemecka a tankovat na dalnici. Dostanes se bezne na nejakych 1.8 EUR/l. Zapad je napred uz ted.

Pantani
13. září • 17:16

To já to zase tipoval obráceně - že ceny paliva půjdou raketově dolů, protože už to palivo prostě nikdo nebude potřebovat - všichni budou jezdit elektrokřápama, který se jako jediný budou už tou dobou vyrábět. A já si pak konečně koupím V12 :-) Jedinou pákou na ceny pak bude utahování kohoutků OPECu.

AdalbertoSarto
13. září • 20:58

To by bylo za předpokladu tržního hospodářství, ale my tu v marxistické EU máme plánované, takže daň bude taková, aby to bylo drahé pro většinu populace.

smějící se bestie 2
13. září • 17:32

Jestli budou mít na elektriku a zda bude vždy v zásuvce.

Zelí
13. září • 15:42

EU a její nadřízení nepočítají s tím, že obyvatelstvo bude jezdit auty tak, jako dnes. S tím se vůbec nepočítá, neplánují se žádné nové elektrické zdroje. Vůbec nechápu o čem se tady diskutuje. Zpětným chodem se nasouvá středověk. Panstvo bude jezdit v elektro kočárech a poddaní budou chodit pěšky (na kole, elektrokole...) !!! Toto je budoucnost, kterou Vám pirstan a topáci chystají.

LOL
14. září • 10:15

a čí je podpis na Green dealu, milé Zelí?
:-D

OH.C!
14. září • 22:31

No přece topáků a pirstanů, ne? Jsou přece již 8 let u vlády v agrofertově, ne? Pitná Bečva, až do roztrhání těla. Je tady snad někdo kdo nevěří v našeho božského mikromanažera? Kdo nečerpá jakoby nežil. ;-)
P.S. Kdy se už proboha promlčí hnízdo? Už mě ta fňukna "kampáááň" začíná kakat. Nabulíkuje ovcím co chtějí slyšet, odkloní prachy tam kam potřebuje a je hotovka. V Bruselu zvedne pracku a vykasíruje dotace. A hup domů. Bureši, Bureši, občas se tu i někdo s pamětí najde. Škoda, že opozice tomu fakt moc nepomáhá :-(. Tahle země má jenom a pouze zástupce, které si zaslouží. A je to jen a jen správně. Kdo chce kam pomozme mu tam.

Petr
14. září • 10:10

Přesně, piráti jsou prostě piráti, akorát že se chystají okrást ty nejchudší.

Antifanoušek Babiše
13. září • 14:58

Babiš to nejdříve několikrát iniciativně odkýval, aby následně řval, že se nepodvolí?Jaký lid, tací politici.

Frost
14. září • 19:48

Tak Babišovi jde primárně o spalování povinně, primichavane biosložky z řepky. Navíc hulákal jen před volbami, jinak je mu to úplně jedno.

mrazik
14. září • 8:53

Legracni bylo, jak Babis zaridi, ze se tu neprestanou vyrabet spalovaci skodovky. To jsem nevedel, ze skodovka je zase statni.

Ef
14. září • 6:46

Presne. Babis je krivak. Proc tedy podepsal green deal???stacilo aby jedna zeme nepodepsala a to silenstvi shodila ze stolu. Je to jen komedie pro jednodussi volice.

neodborník
13. září • 14:26

To protestování k tomuto datu si můžou dovolit, protože v roce 2035 už stejně nikdo spalovací motory nebude vyrábět, tedy pro osobní automobily. Takže asi myslí náklaďáky, traktory, možná nějaké autobusy a pár motodvoutaktů na Kubu. A nové spalováky už v té době nikdo moc nebude chtít kupovat, komu to za pár roků prodám ?! Takže klídek, svět se určitě nezboří a budeme dál jezdit a jezdit.

smějící se bestie 2
13. září • 14:50

To jako že si mnozí Němci nechají vzít ty svoje skvosty ?

neodborník
13. září • 23:59

To je nějaký náhodný shluk slov ? Kolik asi tak je mnozí v kusech, nebo procentech, pár tisíc, jedno procento ? Mechanické hračky v autech dopadnou stejně jako parní lokomotivy, kolik a kde jezdí, chybí to denně někomu, železnice bez nich nefunguje ? Klidně si nesouhlaste, zkuste to ale taky podpořit nějakým věcným argumentem, né uječené emoce.

Kevil
13. září • 13:07

Ekoteroristé v Bruselu (Piráti a STAN) způsobí krach automobilek. Na elektromobily s cenou přes 1 milion Kč nemá 90% lidí, v paneláku je navíc nemají kde nabíjet.„Z českých europoslanců podpořila 60% snížení emisí do roku 2030 trojice pirátských europoslanců, a sice Mikuláš Peksa, Marcel Kolaja a Markéta Gregorová a Stanislav Polčák (STAN). Luděk Niedermayer (TOP-09) se zdržel. Ostatní čeští europoslanci návrh nepodpořili, Kateřina Konečná (KSČM) nehlasovala.“Europoslanci se během svého mandátu akorát napakují a pak půjdou do (_!_). Škody, které ale svým jednáním způsobili pak odnesou jiní.

Pikus
13. září • 18:06

Divate se na ta sidliste cerne ... pokud tam budou parkovat jen auta co se koupi jako nova s cenou kolem mega, tak bude na sidlistich docela volno. Ti se spalovaky asi budou stat nekde ve fronte na eko povolenku a pak s tou povolenkou na nejaky statni pumpe.

homer
13. září • 16:24

Mas odkaz "90% nemá na auto za milion"? Polovina obyvatel Čr bydlí v rd a tretina má nadprůměrný příjem - zdroje tu jsou!

Jiří
16. září • 6:44

To mě pobavilo, většina tu jezdí v šunkách do 200tis. a vy mi tvrdíte, že skoro každej má mega na auto, to mě pobavilo, protože i když ty auta budou stát 500tis., tak na to budou mít jen někteří

smějící se bestie 2
13. září • 17:30

Auto je dnes až na vyjímky spotřební zboží a podle toho by měla být cena, zvlášť u malých/lidových aut.

Doporučujeme

Články odjinud