Konec aquaplaningu je na dosah. Italové vyvinuli skvělý systém pro jeho potlačení

R  |  18. 02. 2021 15:28

Takze dalsi nadobka v aute, na zimu zrejme i vyhrivana nebo naplnena nemrznouci smesi, no tak jo

Odpovědět  |   | 
LukHo  |  18. 02. 2021 15:52

Ano a pak už jen kouzelný cylindr a magická hůlka.
Dělají z lidí id..ty.
Čáryfuk se vrátil na scénu.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  18. 02. 2021 17:36

Jestli ono nebude lepší jet na vodě se zapnutým mozkem, než cpát do už tak přecpaného prostoru v autě další kujvítko. Například tam kde je na italském obrázku henten bazmek, je v Audi A6/A7/A8/Q5/Q7/Q8 agregát nezávislého topení. A to tam rozhodně chci víc, než rozstřikovač kaluží.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 02. 2021 21:14

V elektromobilech místa dost.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  18. 02. 2021 15:51

Nebudu tvrdit, že to je na prd. Nějaké zlepšení tam určitě je, ale stejně mi přišlo, že ta audina to docela slušně zvládla i bez tohoto systému.

Odpovědět  |   | 

Tak Audi jsou nejlepsi auta pro ty, co neumi jezdit. A plati to i o RS, R a podobnejch radobysportech.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  19. 02. 2021 10:17

brk77: Podívej se pořádně, ty jsi asi slepý? Tam je taková změna trajektorie, že tam už téměř hrozí ta situace s Tundrou v tunelu, obrovský rozdíl, zejména když ten testovací úsek je záměrně malý, kdyby byl dvojnásobný (voda na dálnici pod kopcem) tak nepotřebuješ ani zatáčku a hodí tě to bokem...

Odpovědět  |   | 
josephko  |  18. 02. 2021 20:25

V polovici 90. rokov sa aj u nás predávali pneumatiky (značku si už nepamätám, ale bola to známa značka ako Michelin, Pirelli a podobne), ktoré mali uprostred dezénu pomerne hlbokú drážku po celom svojom obvode. Skoro vyzeralo tak, akoby to boli 2 tenké kolesá.
Kolegovia to mali obuté na Astrách a pochvaľovali si to.

Odpovědět  |   | 
LukHo  |  18. 02. 2021 20:37

A PRO NEBEZPECNOST TO BYLO ZAKAZANO A ZRUSENO
slovensky plkomet se zase ozval

Odpovědět  |   | 
josephko  |  18. 02. 2021 21:19

Pre mňa je to nová informácia.
Zakomplexovanej Čecháčku
tí chytrejší vedia, že človek sa celý život učí, a aj tak zomrie sprostý. Tí sprostí si naopak myslia, že zožrali všetku múdrosť sveta. Hádaj, kam asi patríš...

Odpovědět  |   | 
LukHo  |  18. 02. 2021 21:20

Ty patríš do zoo
Já patřím tam,kde jsem.

Odpovědět  |   | 
luky  |  19. 02. 2021 07:31

Ty jsi ale debil

Odpovědět  |   | 
Passin  |  19. 02. 2021 07:45

Oslem jsi a oslem zůstaneš.

Odpovědět  |   | 
LukHo  |  19. 02. 2021 07:47

Redakce a její osazenstvo

Odpovědět  |   | 
Passin  |  19. 02. 2021 07:46

LukHo: Os­lem jsi a os­lem zů­sta­neš.

Odpovědět  |   | 
LukHo  |  19. 02. 2021 07:47

Redakce a její osazenstvo

Odpovědět  |   | 
bob  |  19. 02. 2021 09:53

Audi nebrat, ostuda německého průmyslu...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  19. 02. 2021 10:15

Přínos nebude pro supermany, kteří nikdy řídit neuměli, protože oni utrhnou libovolnou nápravu (ideálně obě) tak, že to letí po tečně do stromu. Paralelou budiž letošní zima, sněží 3dny v roce, a mamlasové dokáží pozabíjet nejen sebe, ale i ostatní v okolí.
Tohle pomůže jen skutečným řidičům, kteří AP čekají, ví kdy nastává, a umí se pohybovat na jeho hranici, těm to umožní ty hranice posunout dále. Taky je třeba upozornit, že tomu pomáhá celá řada techniky, stav tlumičů a jejich nastavení, gumy, atd...
Napadlo mě, proč místo vody nepoužívají stlačený vzduch přes trysky.. Zřejmě to není tak efektivní? Řešilo by to klimatickou otázku zamrzání vody...

Odpovědět  |   | 
LukHo  |  19. 02. 2021 11:01

Posunout hranice Aquaplaningu dále.
Ty jsi ale solidní blb.
To budou mít cisternu vody anebo jak si představuješ to posouvání ty bezmozku.
Je to pro potlačení a eliminací a ne pro posouvání jakési hranice ty ... Omyl přírody a říká si řidič.

Odpovědět  |   | 
buds  |  19. 02. 2021 11:51

A není jednoduší, levnější a bezpečnější jet v takových podmínkách prostě pomaleji? Nebo budeme všechno podřizovat touhám rádobyzávodníků?

Odpovědět  |   | 
JK  |  19. 02. 2021 15:59

Tohle se přece nedělá pro závodníky, ale pro lidi, které auta nezajímají a řeší jen bezpečnost, prostor, displej a barvu. Tak bude položka bezpečnost o jeden řádek delší a auto chvíli o dva řády dražší, než to dostane i Fabia. Kdyby to testovali rovnou na českých dálnicích, které jsou samá zatáčka, kopec a výmol, tak by to odladili poměrně brzo do extrémních podmínek.

Odpovědět  |   | 
JK  |  19. 02. 2021 16:01

Proč ne, na rozdíl od digi palubky bez tlačítek, je to alespoň ve stádiu pokusu o inovaci.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 68 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lido…

Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!

30.  1.  2021 | | 49 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda RapidHistorie
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia