Konec aquaplaningu je na dosah. Italové vyvinuli skvělý systém pro jeho potlačení

22 komentářů

JK
19. února • 16:01

Proč ne, na rozdíl od digi palubky bez tlačítek, je to alespoň ve stádiu pokusu o inovaci.

buds
19. února • 11:51

A není jednoduší, levnější a bezpečnější jet v takových podmínkách prostě pomaleji? B-] Nebo budeme všechno podřizovat touhám rádobyzávodníků?

JK
19. února • 15:59

Tohle se přece nedělá pro závodníky, ale pro lidi, které auta nezajímají a řeší jen bezpečnost, prostor, displej a barvu. Tak bude položka bezpečnost o jeden řádek delší a auto chvíli o dva řády dražší, než to dostane i Fabia. Kdyby to testovali rovnou na českých dálnicích, které jsou samá zatáčka, kopec a výmol, tak by to odladili poměrně brzo do extrémních podmínek.

Driver
19. února • 10:15

Přínos nebude pro supermany, kteří nikdy řídit neuměli, protože oni utrhnou libovolnou nápravu (ideálně obě) tak, že to letí po tečně do stromu. Paralelou budiž letošní zima, sněží 3dny v roce, a mamlasové dokáží pozabíjet nejen sebe, ale i ostatní v okolí.
Tohle pomůže jen skutečným řidičům, kteří AP čekají, ví kdy nastává, a umí se pohybovat na jeho hranici, těm to umožní ty hranice posunout dále. Taky je třeba upozornit, že tomu pomáhá celá řada techniky, stav tlumičů a jejich nastavení, gumy, atd...
Napadlo mě, proč místo vody nepoužívají stlačený vzduch přes trysky.. Zřejmě to není tak efektivní? Řešilo by to klimatickou otázku zamrzání vody...

LukHo
19. února • 11:01

Posunout hranice Aquaplaningu dále.
Ty jsi ale solidní blb.
To budou mít cisternu vody anebo jak si představuješ to posouvání ty bezmozku.
Je to pro potlačení a eliminací a ne pro posouvání jakési hranice ty ... Omyl přírody a říká si řidič.

bob
19. února • 9:53

Audi nebrat, ostuda německého průmyslu...

josephko
18. února • 20:25

V polovici 90. rokov sa aj u nás predávali pneumatiky (značku si už nepamätám, ale bola to známa značka ako Michelin, Pirelli a podobne), ktoré mali uprostred dezénu pomerne hlbokú drážku po celom svojom obvode. Skoro vyzeralo tak, akoby to boli 2 tenké kolesá.
Kolegovia to mali obuté na Astrách a pochvaľovali si to.

LukHo
18. února • 20:37

A PRO NEBEZPECNOST TO BYLO ZAKAZANO A ZRUSENO
slovensky plkomet se zase ozval

josephko
18. února • 21:19

Pre mňa je to nová informácia.
Zakomplexovanej Čecháčku
tí chytrejší vedia, že človek sa celý život učí, a aj tak zomrie sprostý. Tí sprostí si naopak myslia, že zožrali všetku múdrosť sveta. Hádaj, kam asi patríš... :-D

LukHo
18. února • 21:20

Ty patríš do zoo
Já patřím tam,kde jsem.

Passin
19. února • 7:46

LukHo: Os­lem jsi a os­lem zů­sta­neš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LukHo
19. února • 7:47

Redakce a její osazenstvo

Passin
19. února • 7:45

Oslem jsi a oslem zůstaneš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LukHo
19. února • 7:47

Redakce a její osazenstvo

luky
19. února • 7:31

Ty jsi ale debil :-D:-D

brk77
18. února • 15:51

Nebudu tvrdit, že to je na prd. Nějaké zlepšení tam určitě je, ale stejně mi přišlo, že ta audina to docela slušně zvládla i bez tohoto systému.

Driver
19. února • 10:17

brk77: Podívej se pořádně, ty jsi asi slepý? Tam je taková změna trajektorie, že tam už téměř hrozí ta situace s Tundrou v tunelu, obrovský rozdíl, zejména když ten testovací úsek je záměrně malý, kdyby byl dvojnásobný (voda na dálnici pod kopcem) tak nepotřebuješ ani zatáčku a hodí tě to bokem...

Michael Brunnbauer (Michi73)
18. února • 16:50

Tak Audi jsou nejlepsi auta pro ty, co neumi jezdit. A plati to i o RS, R a podobnejch radobysportech.

R
18. února • 15:28

Takze dalsi nadobka v aute, na zimu zrejme i vyhrivana nebo naplnena nemrznouci smesi, no tak jo :-D

LukHo
18. února • 15:52

Ano a pak už jen kouzelný cylindr a magická hůlka.
Dělají z lidí id..ty.
Čáryfuk se vrátil na scénu.

x12345678
18. února • 17:36

Jestli ono nebude lepší jet na vodě se zapnutým mozkem, než cpát do už tak přecpaného prostoru v autě další kujvítko. Například tam kde je na italském obrázku henten bazmek, je v Audi A6/A7/A8/Q5/Q7/Q8 agregát nezávislého topení. A to tam rozhodně chci víc, než rozstřikovač kaluží.

.
18. února • 21:14

V elektromobilech místa dost.

Doporučujeme

Články odjinud