Proč ne, na rozdíl od digi palubky bez tlačítek, je to alespoň ve stádiu pokusu o inovaci.
A není jednoduší, levnější a bezpečnější jet v takových podmínkách prostě pomaleji? B-] Nebo budeme všechno podřizovat touhám rádobyzávodníků?
Tohle se přece nedělá pro závodníky, ale pro lidi, které auta nezajímají a řeší jen bezpečnost, prostor, displej a barvu. Tak bude položka bezpečnost o jeden řádek delší a auto chvíli o dva řády dražší, než to dostane i Fabia. Kdyby to testovali rovnou na českých dálnicích, které jsou samá zatáčka, kopec a výmol, tak by to odladili poměrně brzo do extrémních podmínek.
Přínos nebude pro supermany, kteří nikdy řídit neuměli, protože oni utrhnou libovolnou nápravu (ideálně obě) tak, že to letí po tečně do stromu. Paralelou budiž letošní zima, sněží 3dny v roce, a mamlasové dokáží pozabíjet nejen sebe, ale i ostatní v okolí. Tohle pomůže jen skutečným řidičům, kteří AP čekají, ví kdy nastává, a umí se pohybovat na jeho hranici, těm to umožní ty hranice posunout dále. Taky je třeba upozornit, že tomu pomáhá celá řada techniky, stav tlumičů a jejich nastavení, gumy, atd... Napadlo mě, proč místo vody nepoužívají stlačený vzduch přes trysky.. Zřejmě to není tak efektivní? Řešilo by to klimatickou otázku zamrzání vody...
Posunout hranice Aquaplaningu dále.Ty jsi ale solidní blb.To budou mít cisternu vody anebo jak si představuješ to posouvání ty bezmozku.Je to pro potlačení a eliminací a ne pro posouvání jakési hranice ty ... Omyl přírody a říká si řidič.
Audi nebrat, ostuda německého průmyslu...
V polovici 90. rokov sa aj u nás predávali pneumatiky (značku si už nepamätám, ale bola to známa značka ako Michelin, Pirelli a podobne), ktoré mali uprostred dezénu pomerne hlbokú drážku po celom svojom obvode. Skoro vyzeralo tak, akoby to boli 2 tenké kolesá.Kolegovia to mali obuté na Astrách a pochvaľovali si to.
A PRO NEBEZPECNOST TO BYLO ZAKAZANO A ZRUSENO slovensky plkomet se zase ozval
Pre mňa je to nová informácia.Zakomplexovanej Čecháčkutí chytrejší vedia, že človek sa celý život učí, a aj tak zomrie sprostý. Tí sprostí si naopak myslia, že zožrali všetku múdrosť sveta. Hádaj, kam asi patríš... :-D
Ty patríš do zooJá patřím tam,kde jsem.
LukHo: Oslem jsi a oslem zůstaneš.
Redakce a její osazenstvo
Oslem jsi a oslem zůstaneš.
Ty jsi ale debil :-D:-D
Nebudu tvrdit, že to je na prd. Nějaké zlepšení tam určitě je, ale stejně mi přišlo, že ta audina to docela slušně zvládla i bez tohoto systému.
brk77: Podívej se pořádně, ty jsi asi slepý? Tam je taková změna trajektorie, že tam už téměř hrozí ta situace s Tundrou v tunelu, obrovský rozdíl, zejména když ten testovací úsek je záměrně malý, kdyby byl dvojnásobný (voda na dálnici pod kopcem) tak nepotřebuješ ani zatáčku a hodí tě to bokem...
Tak Audi jsou nejlepsi auta pro ty, co neumi jezdit. A plati to i o RS, R a podobnejch radobysportech.
Takze dalsi nadobka v aute, na zimu zrejme i vyhrivana nebo naplnena nemrznouci smesi, no tak jo :-D
Ano a pak už jen kouzelný cylindr a magická hůlka.Dělají z lidí id..ty.Čáryfuk se vrátil na scénu.
Jestli ono nebude lepší jet na vodě se zapnutým mozkem, než cpát do už tak přecpaného prostoru v autě další kujvítko. Například tam kde je na italském obrázku henten bazmek, je v Audi A6/A7/A8/Q5/Q7/Q8 agregát nezávislého topení. A to tam rozhodně chci víc, než rozstřikovač kaluží.
V elektromobilech místa dost.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.