Končí platnost dálničních kupónů na rok 2014. Prodeje byly rekordní

Končí platnost dálničních kupónů na rok 2014. Prodeje byly rekordní

Je 30. ledna a to neznamená nic jiného, než že končí platnost dálničních známek na rok 2014 (platí do 31. ledna). Jak jsme psali už dříve, ceny se pro rok 2015 nezmění, takže bude roční známka stát opět 1500 korun, měsíční vás vyjde na 440 korun a desetidenní na 310 korun. Kupóny pro roky 2015 se prodávají již od prosince.

Příští týden startuje prodej dálničních známek pro rok 2015. Ceny se nemění

Příští týden startuje prodej dálničních známek pro rok 2015. Ceny se nemění

Ministerstvo dopravy uvedlo, že prodeje dálničních známek za rok 2014 byly rekordní. Dohromady se prodalo 5,274 milionů kusů a do státní kasy tak zamířilo celkem 4,128 miliard korun. Výnos z prodeje údajně půjde do rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury.

Němci možná budou jezdit na okreskách jen 80 km/h

Němci možná budou jezdit na okreskách jen 80 km/h

Minulý rok se prodalo 2 038 905 ročník dálničních kupónů. Vůbec poprvé od doby, kdy byl na českých silnicích tento systém zaveden, byla překročena dvoumilionová hranice. Měsíčních kupónů bylo prodáno 517 020 kusů, což představuje nárůst o 6,5 % ve srovnání s rokem 2013. V případě desetidenních kupónů zakoupili řidiči za uplynulý rok 2 718 305 kusů. 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků