Koncerny PSA a BMW budou dále spolupracovat na vývoji motorů

Francouzský koncern PSA Peugeot Citroen se dohodl na další spolupráci s německým BMW. Ta se bude týkat dalšího společného vývoje motorů. Obě strany již společně pracovaly na malých agregátech 1,4 a 1,6 a tato spolupráce se nově rozšíří i na další objemové třídy.

Oba koncerny si od tohoto kroku slibují výrazné snížení nákladů na vývoj, rychlejší vývoj nových pohonných jednotek a také rozšíření portfolia agregátů, které budou moci nabízet svým zákazníkům.

Nyní ovšem půjde o vývoj zcela nových čtyřválcových motorů s objemem až dva litry, které dostanou přímý vstřik paliva a budou vyvíjen k tomu, aby u nich šlo jednoduše použít přeplňování. Samozřejmostí má být ekologičnost těchto motorů, které budou plnit budoucí normu Euro 5.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků