Koncernový naftový osmiválec je nejspíš tím vůbec posledním

22 komentářů

martins1
8. července • 18:40

Zavadzate, najsilnejsi diesel sveta je predsa 500 konovy 6liter v12 od Audi: http://www.autorevue.cz/audi-q7-v12-tdi-v-detaile... ...

jo
12. července • 7:53

Přesně tak, dával se i do tuaregu

jo
12. července • 7:45

Přesně tak, dával se i do tuaregu

Antiautomat
8. července • 19:51

...mozno by sa slusilo upresnit ze sa bavime najsilnejsom diesli sveta - v osobnom aute....
Pre doslednost.

Sir CHerokee
9. července • 11:59

Tak jako tak, to je špatná zpráva. Němcům jebe...zeleň do hlavy.

Kuk Vykuk
9. července • 13:49

Němci se sami velkolepě posrali od hlavy až k patě a bude je to stát desítky miliard. Už neviděj jiný řešení a radši přecházej na elektriku.

Jogurt
9. července • 15:14

Celkem logicky. Ropu Německé firmy nijak významně netěží, v těžařských společnostech kapitál v podstatě nemají, zatímco v elektroenergetice ano. Takže přesměrovávají zisky z ruských, arabských a amerických kapes a norského socialismu do německých kapes.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sir CHerokee
9. července • 16:51

Do této teorie mi však nezapadá rušení jaderných elektráren :-P

Jogurt
9. července • 22:25

Ještě malý dovětek... myslíte že relativně levné vybruslení VW z problému v USA a náhlá změna názoru hlavounů z VAG ve smyslu nafta NE, elektřina ANO nijak nesouvisí s obchodem mezi D-governmentem, US-governmentem a VAG? Nepřipadá vám souvislost nějak podivně časově shodná, pokuta proti možnému maximu dost malá a nové větry z Wolfsburgských zadků v nápadné souvislosti? VW odepíše úlitbou za Eurolimity obrovské prachy z vývoje dieselů, investuje nové obrovské prachy do vývoje elektroautíček, zaplatí málo Američanům, německá diplomacie má plusovou čárku a euromagoři mohou dál pokračovat v nesmyslných EU-normách. 4stranný obchod, který v na první pohled projeli Američani. Jenže netušíme, co jim Angela slíbila bokem. Takže vítězem je: opět Čína a její vývoj akumulátorů. A Škoda, která maybe zamíří na US trh vedle VW. Tedy až na to, že ta auta nemá kde vyrobit..... možná v Rusku, ale odtamtud nemůže do US exportovat, nebo v Číně ale tam nemá (stejně jako v CZ) další kapacitu. Že by tedy Martorell a Palmela, to jsou jediné VAG fabriky, které nejedou nadoraz?

Vlk z Vlkohradu.
11. července • 13:29

Fabrik, které nejedou nadoraz, má VW po světě vícero... Jinak souhlas, vyeskalovalo to zajímavě...

tonda
10. července • 11:50

Omyl, Amerika je stojí sakra moc a přitom si s tím problémem vůbec nevědí rady. Už se nechali slyšet, že tento přístup nemohou aplikovat v EU potažmo Evropě jelikož by je to doslova položilo. Takže opět dvojí metr na stejný problém. Pokud to dojde zákazníkům, tak budou vyžadovat plně to samé co mají zákazníci v USA dostat...

Jantaraba
11. července • 7:20

Jenže v us je to úplně jiný problém. V Evropě se z pohledu práva nedopustili toho co v USA, takže to srovnávat nelze.

Sir CHerokee
10. července • 10:40

Opět má tato spiklenecká teorie jeden zásadní háček a to je, pominu-li likvidace baterií, lithium. Je ho málo a jeho cena začala strmě stoupat.

Kuk Vykuk
11. července • 20:38

To že je lithia málo ti nakukal kdo?

Kuk Vykuk
10. července • 2:05

Jakej je problém postavit další fabriku?

Jantaraba
11. července • 7:24

:-) ... velikej. Postavit novou je v podstatě nemožné. Jedině koupit již stojící a přestavět, ale to je tak 5-10 let, navíc v lokalitách s dostupnou pracovní silou žádná není.

Kuk Vykuk
11. července • 20:36

Např zavřený Ford či Volvo fabriky v Holandsku či nějaké v Británii?

Kuk Vykuk
10. července • 2:04

A co by bylo drahé vybruslení?Zbytek vůbec nevím o čem to spekulujete?!? Můžete tu vaši spikleneckou teorii nějak osvětlit? Co by třeba měla Angela komu slíbit bokem???

tom
10. července • 8:41

Jednoduse, kdyz budou mit do urcite doby na trhu nejakou cast flotily v elektrice nebo hybridu, bude jim odpustena cast pokuty. Hodne velka cast pokuty. To, jestli bude tuto verzi nekdo kupovat je druha vec. Ale musi byt vyvinuta a na trhu

Kuk Vykuk
11. července • 20:34

A to je řečeno kde? A míníte USA nebo Evropu?

Jantaraba
10. července • 3:35

No ono jim hrozilo 4x víc

Jogurt
9. července • 22:12

To nikomu. Sice mají převětrákováno, jenže to je značně náhodný zdroj, což nakonec ods...rá naše přenosová soustava. Ale Angela to má v hlavě zmatené už dlouho a snaží se poškodit (nejen) Deutschland skoro jako před lety jistý Adolf. Četností pitomých nápadů srší stejně, jen přitom nepoužívá střelivo, lágry a tanky. Ale rovněž přitom devastuje celou Evropu. Otázkou je zda (případně kdy) jí hrábne podobně jako tehdy tamtomu. Našlápnuto na to IMHO má.

Doporučujeme

Články odjinud