Zavadzate, najsilnejsi diesel sveta je predsa 500 konovy 6liter v12 od Audi: http://www.autorevue.cz/audi-q7-v12-tdi-v-detaile... ...
Přesně tak, dával se i do tuaregu
...mozno by sa slusilo upresnit ze sa bavime najsilnejsom diesli sveta - v osobnom aute....Pre doslednost.
Tak jako tak, to je špatná zpráva. Němcům jebe...zeleň do hlavy.
Němci se sami velkolepě posrali od hlavy až k patě a bude je to stát desítky miliard. Už neviděj jiný řešení a radši přecházej na elektriku.
Celkem logicky. Ropu Německé firmy nijak významně netěží, v těžařských společnostech kapitál v podstatě nemají, zatímco v elektroenergetice ano. Takže přesměrovávají zisky z ruských, arabských a amerických kapes a norského socialismu do německých kapes.
Do této teorie mi však nezapadá rušení jaderných elektráren :-P
Ještě malý dovětek... myslíte že relativně levné vybruslení VW z problému v USA a náhlá změna názoru hlavounů z VAG ve smyslu nafta NE, elektřina ANO nijak nesouvisí s obchodem mezi D-governmentem, US-governmentem a VAG? Nepřipadá vám souvislost nějak podivně časově shodná, pokuta proti možnému maximu dost malá a nové větry z Wolfsburgských zadků v nápadné souvislosti? VW odepíše úlitbou za Eurolimity obrovské prachy z vývoje dieselů, investuje nové obrovské prachy do vývoje elektroautíček, zaplatí málo Američanům, německá diplomacie má plusovou čárku a euromagoři mohou dál pokračovat v nesmyslných EU-normách. 4stranný obchod, který v na první pohled projeli Američani. Jenže netušíme, co jim Angela slíbila bokem. Takže vítězem je: opět Čína a její vývoj akumulátorů. A Škoda, která maybe zamíří na US trh vedle VW. Tedy až na to, že ta auta nemá kde vyrobit..... možná v Rusku, ale odtamtud nemůže do US exportovat, nebo v Číně ale tam nemá (stejně jako v CZ) další kapacitu. Že by tedy Martorell a Palmela, to jsou jediné VAG fabriky, které nejedou nadoraz?
Fabrik, které nejedou nadoraz, má VW po světě vícero... Jinak souhlas, vyeskalovalo to zajímavě...
Omyl, Amerika je stojí sakra moc a přitom si s tím problémem vůbec nevědí rady. Už se nechali slyšet, že tento přístup nemohou aplikovat v EU potažmo Evropě jelikož by je to doslova položilo. Takže opět dvojí metr na stejný problém. Pokud to dojde zákazníkům, tak budou vyžadovat plně to samé co mají zákazníci v USA dostat...
Jenže v us je to úplně jiný problém. V Evropě se z pohledu práva nedopustili toho co v USA, takže to srovnávat nelze.
Opět má tato spiklenecká teorie jeden zásadní háček a to je, pominu-li likvidace baterií, lithium. Je ho málo a jeho cena začala strmě stoupat.
To že je lithia málo ti nakukal kdo?
Jakej je problém postavit další fabriku?
:-) ... velikej. Postavit novou je v podstatě nemožné. Jedině koupit již stojící a přestavět, ale to je tak 5-10 let, navíc v lokalitách s dostupnou pracovní silou žádná není.
Např zavřený Ford či Volvo fabriky v Holandsku či nějaké v Británii?
A co by bylo drahé vybruslení?Zbytek vůbec nevím o čem to spekulujete?!? Můžete tu vaši spikleneckou teorii nějak osvětlit? Co by třeba měla Angela komu slíbit bokem???
Jednoduse, kdyz budou mit do urcite doby na trhu nejakou cast flotily v elektrice nebo hybridu, bude jim odpustena cast pokuty. Hodne velka cast pokuty. To, jestli bude tuto verzi nekdo kupovat je druha vec. Ale musi byt vyvinuta a na trhu
A to je řečeno kde? A míníte USA nebo Evropu?
No ono jim hrozilo 4x víc
To nikomu. Sice mají převětrákováno, jenže to je značně náhodný zdroj, což nakonec ods...rá naše přenosová soustava. Ale Angela to má v hlavě zmatené už dlouho a snaží se poškodit (nejen) Deutschland skoro jako před lety jistý Adolf. Četností pitomých nápadů srší stejně, jen přitom nepoužívá střelivo, lágry a tanky. Ale rovněž přitom devastuje celou Evropu. Otázkou je zda (případně kdy) jí hrábne podobně jako tehdy tamtomu. Našlápnuto na to IMHO má.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.