Dokáží soudruzi z Das auto někdy něco dotáhnout do konce aby to bylo použitelné,spolehlivé a bezpečné?
Tak svolávačky má dneska každý výrobce. Mě koncern zatím nikdy nezklamal, takže podle svých zkušeností bych ho viděl jako nejspolehlivějšího výrobce aut.
Tak to jsi trochu přestřelil.
Tak možná bere ramena s čepy jako spotřebák, protože nikdy neměl auto kde to tak nebylo tak prostě neví :-D A nebo dostává k sadě ramen jednou za rok silentbloky zdarma :-))
Sračkavagen svolává svoje sračky.
sam si sracka B-]
A další Sračkavagen vlez do prdele.
Zcela určitě se to týká všech vozů i v jiných zemích. Otázkou je, jestli v ostatních zemích udělají svolávačku. Auta, která jezdí na pravidelný firemní servis budou mít nahraný nový soft automaticky. Ty jsou v pohodě.
a co chtějí teď napravovat?vždyť ta auta jsou už dávno vyjetá, na vrakovištích nebo u třetího majitele s notnou dávkou ujetých kilometrů. to na to za devět let nikdo nepřišel?
Chyba je to teoreticka, ktera se dost dobre mozna nikdy v provozu neprojevila. Ale na tomto serveru se VAG bude vycitat vse. DOkonce i to, ze u starych aut stale aktivne vydava zaplaty softwaru.:-P
Tato chyba je realnejsia ako unintended acceleration pri Toyotach ;)
skutečně? A čím se to měř?Zablkovany plynovy pedal u Toyto ma na svedomi prokazatelne řada fatalanich nehod. Dodnes nebyl objeven technicky problem u VAG, ktery by mel zjevně podobne nasledky.Mimochodem, tato chyba ABS a ESP vyzaduje nejdrive fatalni chybu řidiče, tj. jet na limitu auta jako blazen a nepřizpusobit řizeni stavu vozovky.
To je zvláštní. Nikde se neprokázala závada, která by dokazovala zrychlování bez zásahu řidiče. Toyotu prověřovaly i německém TUVu a ten napsal do zprávy, že auta jsou plně bezpečná. Jen se to nikde nepsalo palcovými titulky. Slovenští novináři provedli několik testů a i oni konstatovali - žádný problém. Tak kde byly ty "fatální" nehody? V USA, kde je tento stát právnický (neplést s právním) a kde kdo se snaží svoji hloupost přenést na výrobce?
Normální řídič při normální jízdě ESP moc nevyužije. A ti, kterým náhodou v nějaké krizovce nezafungovalo, už taky třeba nic neřeknou...... Jinak třeba u Mrkvosoftu tomu říkají "bezpečnostní záplaty". Zvykejte si, bude už jen hůř..... Jen aby se před odpálením airbagů třeba na dotykovém displeji neobjevilo okno s nápisem "Skutečně chcete odpálit airbagy? ANO - NE" :-D
Normalny vodic s normalnym autom nijake ESP nepotrebuje, pretoze nema obe ruky lave. Este na starom aute sa ma par ludi pytalo *a ma to ABS?* Na odpoved som poklepal na obe moje nohy /odchovanec x-boxu prosim bez otazok, nevie o com je rec/ a odpovedal, ze ABS mam v oboch. Preco toto uz nepatri k ZAKLADNYM zrucnostiam? Kolko autoskol venuje SERIOZNU pozornost vyuke riesenia krizoviek? /ked uz nic neurobis, nebrzdi ale vyhybaj sa, aka dolezita je uloha zvodidiel a ako s nimi nalozit, ako sa rozhodnut, kam to namierit, co potom..../?
Jenže v době, kdy ses učil řídit, tady jezdili 120, kde je jedno, jestli to ABS má nebo ne, protože i při sebemenším nárazu byla posádka mrtvá nebo těžce zraněná. Když jedeš v dnešním provozu na plné dálnici a někdo tě vybrzdí, tak jseš za ABS i ESP rád, protože to neušlapeš ani neuřídíš, a hlavně díky tomu se nevyválíš ve škarpě a nesmeteš další auta v okolí nebo ostatní tebe.Tenhle boj proti technologiím, navíc bezpečnostním, jsem nikdy nepochopil. Je to jako by ti nějakej starej dědek tvrdil, že vy mladí jste rozmazlení motorama, že kůň je kůň. A že určitě takový byli, vítej v jejich klubu.
... a že sa na to prišlo až v 2017...
No právě, přišlo se na to, safra...:-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.