Koncern VW nechá výrobce levných aut slíznout všechnu smetanu. Brzy zruší 60 % aut se spalovacími motory

Názory k článku

Martin P.  |  06. 04. 2022 18:26

Zajímavý ovšem bude tlak unie a obzvláště spolkové Německé vlády na zachování pracovníci míst. A taky nevím , že by vlády odpískali požadavek na 5mistni EV hatchback segmentu C do 35000€ bez dotace po automobilkách.

Ono z pohledu státu je jedno jestli dělají auta, lokomotivy , nebo tanky. Jim jde o zaměstnanost a dobře fungující tržní prostředí.

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Jim  |  06. 04. 2022 18:29

Jen tak dál. Elektošílenci nebudou mít kde nabíjet a bude menší provoz. Machr přes energetiku spočítal, že pokud by u nás všechno jezdilo na el., tak potřebujeme jen na auta ještě dva Temelíny.

 |   |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zdenda  |  06. 04. 2022 19:37

Co budou kupovat fanatičtí škodovkáři? Přesedlají na drahé elektro? Mě je to jedno, já si vyberu jinde, byť nic není dokonalé, ale pro zdejší průmysl to bude průšvih.

 |   |  Odpovědět
mmichalll  |  07. 04. 2022 08:39

A co chcu predavat???
ID.3 ID.4 ID.5 su absolitne mimo zaujem, minimalme predaje.
V luxusnom segmente neuspeli vobec
A ze to skusaju
Phaeton, Phideon, Arteon
Vsetky maju uplne mizerne predaje.
VW sa pochovava sam.
Uz vidim ako budu vyplakavat pre statnu pomoc o zachranu pracovnych miest.
Ves to ta pizda kanclerska chce schvalit

 |   |  Odpovědět
Laco  |  07. 04. 2022 09:48

Presne to odzrkadľuje postoj EU. načo lacnejšie auto pre každého, stačia drahé bezemisné pre elitu. Ostatní nech sedia doma, alebo sa vozia na bicykli.

 |   |  Odpovědět
OnlyTruth  |  07. 04. 2022 10:38

VW a premia ... pri elektrike mozno spravia normlanu platformu. Ale v dnesnej ponuke okrem Touaregu nemaju nic "premiove" .. dokym su tie spalovaky s priencym ulozenim tak to je vtip ... ale to je jedno ... som zvedavy kto tie predrazene elektromobily bude kupovat

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
miandys  |  11. 04. 2022 11:57

Jakou smetanu? V lepším případě odtučnělé mléko, většinou ale spíše jen obarvenou vodu.

Marže na levných autech je v řádu jednotek procent, často spíše ztrátovou záležitostí.

Aktuálně největší marže má Tesla, ..... to je ta firma, co dělá jenom elektromobily.

 |   |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor