Koncern VW nechá výrobce levných aut slíznout všechnu smetanu. Brzy zruší 60 % aut se spalovacími motory

19 komentářů

miandys
11. dubna • 11:57

Jakou smetanu? V lepším případě odtučnělé mléko, většinou ale spíše jen obarvenou vodu.Marže na levných autech je v řádu jednotek procent, často spíše ztrátovou záležitostí.Aktuálně největší marže má Tesla, ..... to je ta firma, co dělá jenom elektromobily.

OnlyTruth
7. dubna • 10:38

VW a premia :-D :-D :-D ... pri elektrike mozno spravia normlanu platformu. Ale v dnesnej ponuke okrem Touaregu nemaju nic "premiove" .. dokym su tie spalovaky s priencym ulozenim tak to je vtip :-D ... ale to je jedno ... som zvedavy kto tie predrazene elektromobily bude kupovat :-D

Tomáš Fuk
7. dubna • 15:30

a "prémiové" Volvo má motory jak?

OnlyTruth
7. dubna • 18:13

volvo ci jak dnes to je geely... ono to uz nie je premia .. ved aj alfa sa spametala, ze nam tu nemoze predavat predne pohony za cenu techniky co je uplne inde ale uz bolo neskoro (aj ked skoda, nova giula je paradna)

mmichalll
7. dubna • 18:02

Volvo uz davno nie je "premiove"...
Vid maximalka 180km/h napr.

Laco
7. dubna • 9:48

Presne to odzrkadľuje postoj EU. načo lacnejšie auto pre každého, stačia drahé bezemisné pre elitu. Ostatní nech sedia doma, alebo sa vozia na bicykli.

mmichalll
7. dubna • 8:39

A co chcu predavat???
ID.3 ID.4 ID.5 su absolitne mimo zaujem, minimalme predaje.
V luxusnom segmente neuspeli vobec
A ze to skusaju
Phaeton, Phideon, Arteon
Vsetky maju uplne mizerne predaje.
VW sa pochovava sam.
Uz vidim ako budu vyplakavat pre statnu pomoc o zachranu pracovnych miest.
Ves to ta pizda kanclerska chce schvalit

Zdenda
6. dubna • 19:37

Co budou kupovat fanatičtí škodovkáři? Přesedlají na drahé elektro? Mě je to jedno, já si vyberu jinde, byť nic není dokonalé, ale pro zdejší průmysl to bude průšvih.

Jim
6. dubna • 18:29

Jen tak dál. Elektošílenci nebudou mít kde nabíjet a bude menší provoz. Machr přes energetiku spočítal, že pokud by u nás všechno jezdilo na el., tak potřebujeme jen na auta ještě dva Temelíny. :-)

Zelí
7. dubna • 10:03

95% androidních tupých, ochočených a ovaxovaných ovcí nechápe, že se s tím, že si budou vozit prdel v autě nepočítá !!!!

josephko
6. dubna • 18:46

Ten machr, co to spočítal, musel být pořádný tupec. Česká republika by se současnou výrobou elektřiny uživila několik milionů elektrovozů...

mmichalll
7. dubna • 8:35

LoL
Kde zijes?
Sa zobud.
Uz teraz idu VVN vedenia na 95% svojej kapacity.
Uz nemaklju kde vyrabat elektrinu, ved nemci museli pustit odstavene uholne elektrarne.
Och zeleny vlhky sen sa rozpadava lebo je naprd pocasieAlebo si len vypatlany troll

miandys
11. dubna • 11:54

A na to jsi přišel kde, že přenosová soustava VVN jede na 95%?V klubu odpůrců eletromobilů? Copak tam někdo něco ví o elektromobilitě a jejích potřebách?

Zkus to znovu
6. dubna • 19:04

Musíš uvažovat nerovnoměrnost v čase, ty mentální atlete.

Ernie
6. dubna • 18:54

Dobry vtip

oto
6. dubna • 18:44

auto bude drahe a chudi budou jezdit mhd a vlakem - jak jednoduche

Martin P.
6. dubna • 18:26

Zajímavý ovšem bude tlak unie a obzvláště spolkové Německé vlády na zachování pracovníci míst. A taky nevím , že by vlády odpískali požadavek na 5mistni EV hatchback segmentu C do 35000€ bez dotace po automobilkách.Ono z pohledu státu je jedno jestli dělají auta, lokomotivy , nebo tanky. Jim jde o zaměstnanost a dobře fungující tržní prostředí.

Mirek
6. dubna • 21:45

A já slyšel dnes v tv jistého místního šéfika svazu automobilového průmyslu povídat, že VW se chce zaměřit na výrobu elektroaut s vyšší marží. Připadalo mi, že i redaktorka na něj zírala jako puk.

Doporučujeme

Články odjinud