Koncern Volkswagen loni více než zdvojnásobil svůj zisk

Největší evropská automobilka Volkswagen hospodařila v loňském roce s provozním ziskem 4,4 miliardy eur (asi 123,1 miliardy Kč), což je proti roku 2005 nárůst o více než 50 procent. Základem tohoto výsledku byl zejména růst prodeje
a snižování nákladů.
 
Zisk po zdanění se zvýšil o téměř 146 procent na 2,8 miliardy eur. Tržby koncernu vzrostly o 11,6 procenta na 104,9 miliardy eur a díky příznivým výsledkům představenstvo společnosti navrhne valné hromadě zvýšit dividendu.
 
Počet prodaných vozů koncernu se oproti roku 2005 zvýšil o 9,4 % na 5,7 milionu a o jedno procento na 19,9 % se zvýšil také tržní podíl koncernu na západoevropském trhu.
 
Ve výhledu do budoucnosti je Volkswagen Group díky své atraktivní nabídce modelových řad v dobré a konkurenceschopné pozici. Velké množství nových modelů v zavedených i nových segmentech, které přijdou v roce 2007 na trh, rozšíří produktové portfolio koncernu a nadále jeho pozici zlepší. Koncern Volkswagen proto v roce 2007 očekává další vzestup počtu prodaných vozů a stálý růst tržeb. Vedení Volkswagen Group zároveň hodlá pokračovat v důrazném zkvalitňování nákladové struktury a všech souvisejících procesů, čímž společně s kroky z roku 2006 chce trvale zlepšit své konkurenční postavení.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

dnes | Jan Mička | 22 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků