Koncern PSA snížil výrobu naftových motorů HDi

Koncern PSA (Peugeot-Citroen) musel omezit výrobu naftových motorů ve čtyřech francouzských továrnách, a sice z důvodu nedostatku filtrů pevných částic, které do svých naftových motorů montuje. Ibiden, výrobce keramických komponentů pro filtry, totiž nestíhá plnit požadavky; o filtry pevných částic je zkrátka vysoký zájem. Lednová produkce tak byla o patnáct tisíc kusů nižší a omezení výroby se očekává i nadále; týká se to zejména modelů 307, 807, C5 a C8.

Nedávno PSA oficiálně oznámila, že vyrobila již milion naftových motorů s filtrem pevných částic. Ten dodává do modelů Peugeot 206, 307, 407, 607 a 807 a Citroen C4, C5, C8 a Xsara Picasso. Díky tomuto filtru splňují naftové motory HDi bez problému emisní standard Euro 4.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků