Koncern PSA chce oživit luxusní značku Panhard

Francouzský koncern PSA Peugeot Citroen se chce vrátit mezi motoristy s luxusními vozy. Jelikož ani Peugeot a ani Citroen není mezi zákazníky vnímán jako vůz luxusního segmentu, jeví se jako nejpravděpodobnějši, že se na trhu objeví buď zcela nová značka, nebo se pokusí oživit něco z minulosti.

Zpráva, která se objevila v minulém týdnu v několika francouzských magazínech se odkazuje na zdroje přímo v koncernu PSA. Ty navíc poukazují, že PSA již v minulosti podobný plán měl, ovšem vždy rozhodnutí odsunul.

Některé zdroje dokonce hovoří, že by se na silnicích mohla znovu objevit značka Panhard, tedy vozy, které byly synonymem francouzského luxusu do šedesátých let minulého století.

Samotné vedení koncernu tuto informaci odmítá jakkoli komentovat. To dává naději, že spekulace mohou mít alespoň částečně reálné základy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Panhard PL17 Cabrio a Sedan
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků