Koncern PSA chce oživit luxusní značku Panhard

Francouzský koncern PSA Peugeot Citroen se chce vrátit mezi motoristy s luxusními vozy. Jelikož ani Peugeot a ani Citroen není mezi zákazníky vnímán jako vůz luxusního segmentu, jeví se jako nejpravděpodobnějši, že se na trhu objeví buď zcela nová značka, nebo se pokusí oživit něco z minulosti.

Zpráva, která se objevila v minulém týdnu v několika francouzských magazínech se odkazuje na zdroje přímo v koncernu PSA. Ty navíc poukazují, že PSA již v minulosti podobný plán měl, ovšem vždy rozhodnutí odsunul.

Některé zdroje dokonce hovoří, že by se na silnicích mohla znovu objevit značka Panhard, tedy vozy, které byly synonymem francouzského luxusu do šedesátých let minulého století.

Samotné vedení koncernu tuto informaci odmítá jakkoli komentovat. To dává naději, že spekulace mohou mít alespoň částečně reálné základy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Panhard PL17 Cabrio a Sedan
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků