Koncern PSA chce oživit luxusní značku Panhard

Francouzský koncern PSA Peugeot Citroen se chce vrátit mezi motoristy s luxusními vozy. Jelikož ani Peugeot a ani Citroen není mezi zákazníky vnímán jako vůz luxusního segmentu, jeví se jako nejpravděpodobnějši, že se na trhu objeví buď zcela nová značka, nebo se pokusí oživit něco z minulosti.

Zpráva, která se objevila v minulém týdnu v několika francouzských magazínech se odkazuje na zdroje přímo v koncernu PSA. Ty navíc poukazují, že PSA již v minulosti podobný plán měl, ovšem vždy rozhodnutí odsunul.

Některé zdroje dokonce hovoří, že by se na silnicích mohla znovu objevit značka Panhard, tedy vozy, které byly synonymem francouzského luxusu do šedesátých let minulého století.

Samotné vedení koncernu tuto informaci odmítá jakkoli komentovat. To dává naději, že spekulace mohou mít alespoň částečně reálné základy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Panhard PL17 Cabrio a Sedan
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků