Koncern General Motors se stáhne z ruského trhu spolu se značkou Opel

Koncern General Motors se stáhne z ruského trhu spolu se značkou Opel

Koncern General Motors spolu s německou značkou Opel se do konce roku 2015 ve velkém stáhne z ruského trhu. Dokonce zavře i továrnu poblíž Petrohradu a o práci tak přijde asi tisíc lidí. GM nyní nevěří ruskému trhu ani v dlouhodobém horizontu.

Opel přestane vozy v Rusku prodávat do konce roku 2015, značka Chevrolet tu ještě v roce 2016 bude nabízet dva nebo tři modely. V letošním roce bude ukončena i licenční výroba modelů Chevrolet v závodech GAZ.

Test: Lada Niva – já sním o Vánocích…

Test: Lada Niva – já sním o Vánocích…

Nicméně prodej značky Cadillac bude pokračovat a i výroba crossoveru Chevrolet Niva založeného na nové generaci Lady se spustí v roce 2016, píše britský Autocar.

Všechna tato opatření jsou reakcí na mezinárodní sankce a především horšící se situaci ruské ekonomiky, která je silně závislá na exportu ropy a plynu. Navíc teď Rusové prostě nekupují postradatelné zboží jako jsou třeba nová auta.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků