Nový Fiat 500 s elektrických pohonem by měl přitom zamířit do více prémiového sektoru a nabídnout zájemcům rozsáhlejší, luxusnější výbavu, kvalitnější materiály a podobně. 

Nový Fiat 500 s elektrických pohonem by měl přitom zamířit do více prémiového sektoru a nabídnout zájemcům rozsáhlejší, luxusnější výbavu, kvalitnější materiály a podobně. 

Přivítejte tedy Jeep Renegade Plug-in Hybrid, džíp, který produkuje pod padesát gramů CO2 na kilometr. Elektrické ústrojí spolupracuje s motorem FCA 1.3 MultiAir3 Turbo, modernizovaným čtyřválcem, kterého najdete i pod kapotou omlazeného Fiatu 500X. Jeep

Přivítejte tedy Jeep Renegade Plug-in Hybrid, džíp, který produkuje pod padesát gramů CO2 na kilometr. Elektrické ústrojí spolupracuje s motorem FCA 1.3 MultiAir3 Turbo, modernizovaným čtyřválcem, kterého najdete i pod kapotou omlazeného Fiatu 500X. | Jeep

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Podobně jako nedávno  modernizovaná Astra  si ještě Insignia udrží starou platformu vyvíjenou pod koncernem General Motors. Pod kapotou by tak Opel mohl stále udržet některé své motory...

Podobně jako nedávno modernizovaná Astra si ještě Insignia udrží starou platformu vyvíjenou pod koncernem General Motors. Pod kapotou by tak Opel mohl stále udržet některé své motory...

Nový Fiat 500 s elektrických pohonem by měl přitom zamířit do více prémiového sektoru a nabídnout zájemcům rozsáhlejší, luxusnější výbavu, kvalitnější materiály a podobně. 
Přivítejte tedy Jeep Renegade Plug-in Hybrid, džíp, který produkuje pod padesát gramů CO2 na kilometr. Elektrické ústrojí spolupracuje s motorem FCA 1.3 MultiAir3 Turbo, modernizovaným čtyřválcem, kterého najdete i pod kapotou omlazeného Fiatu 500X. Jeep
7
Fotogalerie

Koncern FCA se nakonec spojí s francouzským PSA. Obě strany už uzavřely dohodu

Italsko-americký koncern Fiat Chrysler Automobiles (FCA) konečně našel silného partnera. Oficiálně uzavřel dohodu o fúzi s francouzským koncernem PSA Group.

Koncern FCA v minulosti jednal o sloučení s koncernem General Motors a letos dokonce s Renaultem, ani v jednom případě se ale nepodařilo dohodu dotáhnout do zdárného konce. Ničemu samozřejmě nepomohlo ani loňské úmrtí šéfa FCA Sergia Marchionneho, který po spojení volal s pohledem na nástup nových technologií v autoprůmyslu.

Před pár dny se začalo ve velkém spekulovat o spojení FCA s francouzskou skupinou PSA, do které patří automobilky Peugeot, Citroën, DS, Opel a britský Vauxhall. Včera již obě strany potvrdily, že o spojení jednají a dnes je všechno oficiální. Koncerny FCA a PSA uzavřely dohodu o fúzi s cílem snižovat náklady či investovat do aktuálních trendů v oblasti elektromobility a technologií pro autonomní jízdu.

Akcie budou rovnoměrně rozděleny. FCA uvedlo, že svým akcionářům vyplatí dividendu ve výši 5,5 miliardy eur a předá podíl v robotické jednotce Comau. Sloučením koncernů vznikne společnost s tržní hodnotou skoro 50 miliard dolarů.

Loni obě skupiny dohromady prodaly 8,7 milionů vozidel, což by stačilo na čtvrtou příčku za Toyotou, VW Group a aliancí Renault-Nissan-Mitsubishi. Představenstvo bude tvořit pět zástupců FCA a stejný počet zástupců PSA. Generálním ředitelem firmy by se měl pro prvních pět let po spojení stát Carlos Tavares, současný šéf skupiny PSA.

Doporučujeme

Články odjinud