Koncern FCA představuje nový infotainment. Řada konkurentů teď může závidět

Stanislav Podřanský  |  27. 01. 2020 15:27

Co ma konkurence zavidet???? Vzdyt je to pomerne hnus, jak pred 10ti lety. Dekuji

Odpovědět  |   | 

tys měl před deseti lety jaký auto, že porovnáváš tebou vyzkoušené?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 01. 2020 18:31

Tak určitě.Co není od Germána ...je špatně...

Odpovědět  |   | 
Archer  |  27. 01. 2020 18:54

Germán má strojařinu v krvi. Jsou nejlepší téměř ve všem. Ostatní automobilky na ně jen smutně hledí. Kde je Germán teď, budou ostatní za 15let. Občas se povede Japonci nějaká kusovka. IS F, GT-R, LC500.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 01. 2020 19:18

Odpovědět  |   | 
Tias  |  27. 01. 2020 19:22

Ducati, yamaha, honda, aprilie a kawasaki, všechny tyto známé německé motorkářské značky spolu se známými německými vlaky TGV, proslulými německými letadly Airbus a luxusními německými loděmi Riva důkazem, že máš samozřejmě pravdu:).

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 01. 2020 19:34

Ještě bych doplnil špičkové německé tankery a nákladní lodě křižující oceány po cele planete...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 01. 2020 19:36

Já mám jeden kus germánské strojařiny v garáži a s klidným svědomím můžu říci že je to první a zároveň také poslední klenot této germánské produkce za které jsem utratil svoje peníze.

Odpovědět  |   | 
Archer  |  27. 01. 2020 19:47

Když zmiňuješ TGV, Maglev znáš?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 01. 2020 16:54

První evropský komerční projekt magnetické dráhy oznámilo Bavorsko roku 2007. Transrapid měl sloužit ke spojení centra Mnichova a mnichovského letiště. V březnu 2008 byl ale projekt zastaven, protože se jeho odhadované náklady z původních 1,85 mld. eur vyšplhaly na 3,2 až 3,4 mld. eur. V Německu a mnoha dalších zemích se rozvíjí ekonomičtější síť vysokorychlostní železnice s klasickým systémem kolo-kolejnice, která je organicky napojena na konvenční železniční infrastrukturu a s rekordy 487,3 km/h a 574,8 km/h rychlostně o mnoho nezaostává.

V Japonsku je v plánu zprovoznit do roku 2027 dráhu Tokio–Nagoja a do roku 2045 ji prodloužit do Ósaky. Vlak by měl mít kapacitu asi tisíc cestujících a vzdálenost 332 km z Tokia do Nagoje má překonat za přibližně 40 minut, do Ósaky pak celkem za méně než hodinu.
https://archiv.ihned.cz/c1-66690140-letajici-vlak... ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 01. 2020 08:14

Hloupe, hloupe, hloupe... BMW a KTM... Airbus je vlastneny EADS a BAE (mrkni kdo vlastni tyto), zalozen Frantiky a Nemci a Brity, registrovan v Holandsku, sidlo ve Francii a Nemecku... germanske ICE rychlovlaky nic?... nejluxusnejsi lode jsou ty valecne, kde jsou germani omezeni ustavou, ale i tak spica (o tech drivejsich asi netreba diskutovat)... o germanskych zbrojovkach a strojirenskych gigantech asi taky netreba diskutovat... diskuze z extremu do extremu je o nicem. Germani umi a umi samozrejme i dalsi (nekteri dokonce letaji do kosmu), Germani akorat nekde 'tradicne' tvrdi muziku vice nez ostatni a nekde ji tvrdi ve spolupraci s dalsimi (coz je supr).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 01. 2020 20:56

Jo, v krvi... Naposledy možná za druhé světové... a i tam dost brali z ČSR.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  28. 01. 2020 00:21

Germáni jsou výborní konstruktéři, avšak nejsou jediní. Navíc existují i produkty, které se jim moc nepovedly.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 01. 2020 11:20

jj Germán je jak Číňan co nezkopíruje, to nemá

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 01. 2020 07:40

A co mas za problem s nemcema? On o nich nekde psal?

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  27. 01. 2020 20:08

Jakože bezdrátový Apple Car Play má být vstup mezi elitu? No to mě podrž, vždyť to má možnost objednat kdejaká Škodule.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  27. 01. 2020 22:06

Parada...ted jeste nejaky to novy auto, nebo bude dalsi facelift 500?

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  28. 01. 2020 07:56

Otazkou je jestli jim to taky bude fungovat. Stavajici UCONNECTy byly nejhorsi infotainment co jsem kdy vubec zazil (mozna po starych Lexusech) a to je docela co rici, protoze mam dost najezdeno s ostatnimi amerikami a to take neni zadna velka hitparada v tomto ohledu. Bohuzel moje zkusenost je takova, ze kvalita infotainmentu je dana firmou jako takovou a upgrade vetsinou nic moc nevyresi. Viz takovy Lexus, ktery ma uz snad osmou generaci sveho systemu a stejne to stale stoji za prd.

Odpovědět  |   | 
KRD  |  28. 01. 2020 10:41

Přesně tak, co si automobilka objedná a hlavně zaplatí, to taky dostane...

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  28. 01. 2020 09:19

pozeram sa na stare rozhranie kedysi uspesneho HTC?! otras, az na tu navigaciu, ktora vypada ako system sledovania policajnych sluzobnych aut na policajnej stanici. Hroza

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 75 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 46 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry