pozeram sa na stare rozhranie kedysi uspesneho HTC?! otras, az na tu navigaciu, ktora vypada ako system sledovania policajnych sluzobnych aut na policajnej stanici. Hroza
Otazkou je jestli jim to taky bude fungovat. Stavajici UCONNECTy byly nejhorsi infotainment co jsem kdy vubec zazil (mozna po starych Lexusech) a to je docela co rici, protoze mam dost najezdeno s ostatnimi amerikami a to take neni zadna velka hitparada v tomto ohledu. Bohuzel moje zkusenost je takova, ze kvalita infotainmentu je dana firmou jako takovou a upgrade vetsinou nic moc nevyresi. Viz takovy Lexus, ktery ma uz snad osmou generaci sveho systemu a stejne to stale stoji za prd.
Přesně tak, co si automobilka objedná a hlavně zaplatí, to taky dostane...
Parada...ted jeste nejaky to novy auto, nebo bude dalsi facelift 500?
Jakože bezdrátový Apple Car Play má být vstup mezi elitu? No to mě podrž, vždyť to má možnost objednat kdejaká Škodule.
Co ma konkurence zavidet???? Vzdyt je to pomerne hnus, jak pred 10ti lety. Dekuji
Tak určitě.Co není od Germána ...je špatně...
A co mas za problem s nemcema? On o nich nekde psal?
Germán má strojařinu v krvi. Jsou nejlepší téměř ve všem. Ostatní automobilky na ně jen smutně hledí. Kde je Germán teď, budou ostatní za 15let. Občas se povede Japonci nějaká kusovka. IS F, GT-R, LC500.
jj Germán je jak Číňan co nezkopíruje, to nemá :-D
Germáni jsou výborní konstruktéři, avšak nejsou jediní. Navíc existují i produkty, které se jim moc nepovedly.
Jo, v krvi... Naposledy možná za druhé světové... a i tam dost brali z ČSR.
Ducati, yamaha, honda, aprilie a kawasaki, všechny tyto známé německé motorkářské značky spolu se známými německými vlaky TGV, proslulými německými letadly Airbus a luxusními německými loděmi Riva důkazem, že máš samozřejmě pravdu:).
Hloupe, hloupe, hloupe... BMW a KTM... Airbus je vlastneny EADS a BAE (mrkni kdo vlastni tyto), zalozen Frantiky a Nemci a Brity, registrovan v Holandsku, sidlo ve Francii a Nemecku... germanske ICE rychlovlaky nic?... nejluxusnejsi lode jsou ty valecne, kde jsou germani omezeni ustavou, ale i tak spica (o tech drivejsich asi netreba diskutovat)... o germanskych zbrojovkach a strojirenskych gigantech asi taky netreba diskutovat... diskuze z extremu do extremu je o nicem. Germani umi a umi samozrejme i dalsi (nekteri dokonce letaji do kosmu), Germani akorat nekde 'tradicne' tvrdi muziku vice nez ostatni a nekde ji tvrdi ve spolupraci s dalsimi (coz je supr).
Když zmiňuješ TGV, Maglev znáš?
První evropský komerční projekt magnetické dráhy oznámilo Bavorsko roku 2007. Transrapid měl sloužit ke spojení centra Mnichova a mnichovského letiště. V březnu 2008 byl ale projekt zastaven, protože se jeho odhadované náklady z původních 1,85 mld. eur vyšplhaly na 3,2 až 3,4 mld. eur. V Německu a mnoha dalších zemích se rozvíjí ekonomičtější síť vysokorychlostní železnice s klasickým systémem kolo-kolejnice, která je organicky napojena na konvenční železniční infrastrukturu a s rekordy 487,3 km/h a 574,8 km/h rychlostně o mnoho nezaostává.V Japonsku je v plánu zprovoznit do roku 2027 dráhu Tokio–Nagoja a do roku 2045 ji prodloužit do Ósaky. Vlak by měl mít kapacitu asi tisíc cestujících a vzdálenost 332 km z Tokia do Nagoje má překonat za přibližně 40 minut, do Ósaky pak celkem za méně než hodinu.https://archiv.ihned.cz/c1-66690140-letajici-vlak... ...
Já mám jeden kus germánské strojařiny v garáži a s klidným svědomím můžu říci že je to první a zároveň také poslední klenot této germánské produkce za které jsem utratil svoje peníze.
Ještě bych doplnil špičkové německé tankery a nákladní lodě křižující oceány po cele planete...
:-D:-D:-D:-D:-D
tys měl před deseti lety jaký auto, že porovnáváš tebou vyzkoušené?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.