Koncern FCA představuje nový infotainment. Řada konkurentů teď může závidět

20 komentářů

eMKejx
28. ledna • 9:19

pozeram sa na stare rozhranie kedysi uspesneho HTC?! otras, az na tu navigaciu, ktora vypada ako system sledovania policajnych sluzobnych aut na policajnej stanici. Hroza

Ne321
28. ledna • 7:56

Otazkou je jestli jim to taky bude fungovat. Stavajici UCONNECTy byly nejhorsi infotainment co jsem kdy vubec zazil (mozna po starych Lexusech) a to je docela co rici, protoze mam dost najezdeno s ostatnimi amerikami a to take neni zadna velka hitparada v tomto ohledu. Bohuzel moje zkusenost je takova, ze kvalita infotainmentu je dana firmou jako takovou a upgrade vetsinou nic moc nevyresi. Viz takovy Lexus, ktery ma uz snad osmou generaci sveho systemu a stejne to stale stoji za prd.

KRD
28. ledna • 10:41

Přesně tak, co si automobilka objedná a hlavně zaplatí, to taky dostane...

Nornik
27. ledna • 22:06

Parada...ted jeste nejaky to novy auto, nebo bude dalsi facelift 500?

Karel.
27. ledna • 20:08

Jakože bezdrátový Apple Car Play má být vstup mezi elitu? No to mě podrž, vždyť to má možnost objednat kdejaká Škodule.

Stanislav Podřanský
27. ledna • 15:27

Co ma konkurence zavidet???? Vzdyt je to pomerne hnus, jak pred 10ti lety. Dekuji

Assasin
27. ledna • 18:31

Tak určitě.Co není od Germána ...je špatně...

Tom
28. ledna • 7:40

A co mas za problem s nemcema? On o nich nekde psal?

Archer
27. ledna • 18:54

Germán má strojařinu v krvi. Jsou nejlepší téměř ve všem. Ostatní automobilky na ně jen smutně hledí. Kde je Germán teď, budou ostatní za 15let. Občas se povede Japonci nějaká kusovka. IS F, GT-R, LC500.

Tom
28. ledna • 11:20

jj Germán je jak Číňan co nezkopíruje, to nemá :-D

Roman
28. ledna • 0:21

Germáni jsou výborní konstruktéři, avšak nejsou jediní. Navíc existují i produkty, které se jim moc nepovedly.

mpolan
27. ledna • 20:56

Jo, v krvi... Naposledy možná za druhé světové... a i tam dost brali z ČSR.

Tias
27. ledna • 19:22

Ducati, yamaha, honda, aprilie a kawasaki, všechny tyto známé německé motorkářské značky spolu se známými německými vlaky TGV, proslulými německými letadly Airbus a luxusními německými loděmi Riva důkazem, že máš samozřejmě pravdu:).

bzzz
29. ledna • 8:14

Hloupe, hloupe, hloupe... BMW a KTM... Airbus je vlastneny EADS a BAE (mrkni kdo vlastni tyto), zalozen Frantiky a Nemci a Brity, registrovan v Holandsku, sidlo ve Francii a Nemecku... germanske ICE rychlovlaky nic?... nejluxusnejsi lode jsou ty valecne, kde jsou germani omezeni ustavou, ale i tak spica (o tech drivejsich asi netreba diskutovat)... o germanskych zbrojovkach a strojirenskych gigantech asi taky netreba diskutovat... diskuze z extremu do extremu je o nicem. Germani umi a umi samozrejme i dalsi (nekteri dokonce letaji do kosmu), Germani akorat nekde 'tradicne' tvrdi muziku vice nez ostatni a nekde ji tvrdi ve spolupraci s dalsimi (coz je supr).

Archer
27. ledna • 19:47

Když zmiňuješ TGV, Maglev znáš?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
28. ledna • 16:54

První evropský komerční projekt magnetické dráhy oznámilo Bavorsko roku 2007. Transrapid měl sloužit ke spojení centra Mnichova a mnichovského letiště. V březnu 2008 byl ale projekt zastaven, protože se jeho odhadované náklady z původních 1,85 mld. eur vyšplhaly na 3,2 až 3,4 mld. eur. V Německu a mnoha dalších zemích se rozvíjí ekonomičtější síť vysokorychlostní železnice s klasickým systémem kolo-kolejnice, která je organicky napojena na konvenční železniční infrastrukturu a s rekordy 487,3 km/h a 574,8 km/h rychlostně o mnoho nezaostává.V Japonsku je v plánu zprovoznit do roku 2027 dráhu Tokio–Nagoja a do roku 2045 ji prodloužit do Ósaky. Vlak by měl mít kapacitu asi tisíc cestujících a vzdálenost 332 km z Tokia do Nagoje má překonat za přibližně 40 minut, do Ósaky pak celkem za méně než hodinu.
https://archiv.ihned.cz/c1-66690140-letajici-vlak... ...

Assasin
27. ledna • 19:36

Já mám jeden kus germánské strojařiny v garáži a s klidným svědomím můžu říci že je to první a zároveň také poslední klenot této germánské produkce za které jsem utratil svoje peníze.

Assasin
27. ledna • 19:34

Ještě bych doplnil špičkové německé tankery a nákladní lodě křižující oceány po cele planete...

Assasin
27. ledna • 19:18

:-D:-D:-D:-D:-D

petr r. (petrumr)
27. ledna • 16:35

tys měl před deseti lety jaký auto, že porovnáváš tebou vyzkoušené?

Doporučujeme

Články odjinud