Koncern FCA představuje nový infotainment. Řada konkurentů teď může závidět

Stanislav Podřanský  |  27. 01. 2020 15:27

Co ma konkurence zavidet???? Vzdyt je to pomerne hnus, jak pred 10ti lety. Dekuji

Odpovědět  |   | 

tys měl před deseti lety jaký auto, že porovnáváš tebou vyzkoušené?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 01. 2020 18:31

Tak určitě.Co není od Germána ...je špatně...

Odpovědět  |   | 
Archer  |  27. 01. 2020 18:54

Germán má strojařinu v krvi. Jsou nejlepší téměř ve všem. Ostatní automobilky na ně jen smutně hledí. Kde je Germán teď, budou ostatní za 15let. Občas se povede Japonci nějaká kusovka. IS F, GT-R, LC500.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 01. 2020 19:18

Odpovědět  |   | 
Tias  |  27. 01. 2020 19:22

Ducati, yamaha, honda, aprilie a kawasaki, všechny tyto známé německé motorkářské značky spolu se známými německými vlaky TGV, proslulými německými letadly Airbus a luxusními německými loděmi Riva důkazem, že máš samozřejmě pravdu:).

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 01. 2020 19:34

Ještě bych doplnil špičkové německé tankery a nákladní lodě křižující oceány po cele planete...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 01. 2020 19:36

Já mám jeden kus germánské strojařiny v garáži a s klidným svědomím můžu říci že je to první a zároveň také poslední klenot této germánské produkce za které jsem utratil svoje peníze.

Odpovědět  |   | 
Archer  |  27. 01. 2020 19:47

Když zmiňuješ TGV, Maglev znáš?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 01. 2020 16:54

První evropský komerční projekt magnetické dráhy oznámilo Bavorsko roku 2007. Transrapid měl sloužit ke spojení centra Mnichova a mnichovského letiště. V březnu 2008 byl ale projekt zastaven, protože se jeho odhadované náklady z původních 1,85 mld. eur vyšplhaly na 3,2 až 3,4 mld. eur. V Německu a mnoha dalších zemích se rozvíjí ekonomičtější síť vysokorychlostní železnice s klasickým systémem kolo-kolejnice, která je organicky napojena na konvenční železniční infrastrukturu a s rekordy 487,3 km/h a 574,8 km/h rychlostně o mnoho nezaostává.

V Japonsku je v plánu zprovoznit do roku 2027 dráhu Tokio–Nagoja a do roku 2045 ji prodloužit do Ósaky. Vlak by měl mít kapacitu asi tisíc cestujících a vzdálenost 332 km z Tokia do Nagoje má překonat za přibližně 40 minut, do Ósaky pak celkem za méně než hodinu.
https://archiv.ihned.cz/c1-66690140-letajici-vlak... ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 01. 2020 08:14

Hloupe, hloupe, hloupe... BMW a KTM... Airbus je vlastneny EADS a BAE (mrkni kdo vlastni tyto), zalozen Frantiky a Nemci a Brity, registrovan v Holandsku, sidlo ve Francii a Nemecku... germanske ICE rychlovlaky nic?... nejluxusnejsi lode jsou ty valecne, kde jsou germani omezeni ustavou, ale i tak spica (o tech drivejsich asi netreba diskutovat)... o germanskych zbrojovkach a strojirenskych gigantech asi taky netreba diskutovat... diskuze z extremu do extremu je o nicem. Germani umi a umi samozrejme i dalsi (nekteri dokonce letaji do kosmu), Germani akorat nekde 'tradicne' tvrdi muziku vice nez ostatni a nekde ji tvrdi ve spolupraci s dalsimi (coz je supr).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 01. 2020 20:56

Jo, v krvi... Naposledy možná za druhé světové... a i tam dost brali z ČSR.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  28. 01. 2020 00:21

Germáni jsou výborní konstruktéři, avšak nejsou jediní. Navíc existují i produkty, které se jim moc nepovedly.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 01. 2020 11:20

jj Germán je jak Číňan co nezkopíruje, to nemá

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 01. 2020 07:40

A co mas za problem s nemcema? On o nich nekde psal?

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  27. 01. 2020 20:08

Jakože bezdrátový Apple Car Play má být vstup mezi elitu? No to mě podrž, vždyť to má možnost objednat kdejaká Škodule.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  27. 01. 2020 22:06

Parada...ted jeste nejaky to novy auto, nebo bude dalsi facelift 500?

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  28. 01. 2020 07:56

Otazkou je jestli jim to taky bude fungovat. Stavajici UCONNECTy byly nejhorsi infotainment co jsem kdy vubec zazil (mozna po starych Lexusech) a to je docela co rici, protoze mam dost najezdeno s ostatnimi amerikami a to take neni zadna velka hitparada v tomto ohledu. Bohuzel moje zkusenost je takova, ze kvalita infotainmentu je dana firmou jako takovou a upgrade vetsinou nic moc nevyresi. Viz takovy Lexus, ktery ma uz snad osmou generaci sveho systemu a stejne to stale stoji za prd.

Odpovědět  |   | 
KRD  |  28. 01. 2020 10:41

Přesně tak, co si automobilka objedná a hlavně zaplatí, to taky dostane...

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  28. 01. 2020 09:19

pozeram sa na stare rozhranie kedysi uspesneho HTC?! otras, az na tu navigaciu, ktora vypada ako system sledovania policajnych sluzobnych aut na policajnej stanici. Hroza

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

dnes | Jan Mička | 39 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A