Koncern FCA představuje nový infotainment. Řada konkurentů teď může závidět

Bezdrátové připojení mobilních telefonů a Ultra HD rozlišení? Sem s tím!

Infotainment Uconnect, který používají vozy koncernu FCA, přichází na trh v nejnovější verzi Uconnect 5. Novinka je určena pro většinu značek koncernu, mezi které patří Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Lancia a Abarth. Vedle upraveného designu nabídne i spoustu užitečných funkcí.

BMW konečně zavede Android Auto do všech modelů. Zobrazí ho i před řidičem

BMW konečně zavede Android Auto do všech modelů. Zobrazí ho i před řidičem

Předně jde o bezdrátové zrcadlení mobilních telefonů prostřednictvím Apple Carplay a Android Auto. V kombinaci s bezdrátovým nabíjením telefonu, které najdete třeba v aktuálních verzích Alfy Romeo Stelvio a Giulia, tak nemusíte po autě tahat už ani jeden kabel. Tímto krokem se koncern FCA dostává mezi elitu, protože automobilů s touto technologií na trhu ještě moc není. Letošní rok však určitě ještě nějaké uvede.

Nový infotainment má rychlejší čip 50K MIP, 6 GB paměti RAM a 64 GB interního úložiště. S tím vším má Uconnect 5 až pětkrát rychlejší odezvu na vaše povely. Další novinkou je možnost instalace domácího asistenta Amazon Alexa a možnost připojení dvou bluetooth zařízení současně.

Apple CarPlay bez kabelu už umí BMW, Audi i Škoda Kamiq. Tak proč ne ostatní?

Apple CarPlay bez kabelu už umí BMW, Audi i Škoda Kamiq. Tak proč ne ostatní?

Navigace od společnosti TomTom mapuje aktuální dopravní informace a umí vyhledávat nabíječky pro elektromobily. Infotainment se sám aktualizuje a nabízí připojení Wi-Fi přes hotspot. Třešničkou na dortu na pak nový displej s úhlopříčkou 12,3“ (doposud největší v rámci koncernu) s Ultra HD rozlišením. Novinka tak bude přirozeně ve větších vozech.

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků