Koncern DaimlerChrysler je minulostí, Chrysler má staronové logo

Vedení koncernu DaimlerChrysler oznámilo, že byl ukončen převod divize Chrysler novému vlastníkovi, společnosti Cerberus. Jelikož skončilo toto partnerství, je logické, že jméno koncernu jako takového a mimo Chrysler se na trhu nově objeví koncern Daimler AG.

Automobilka Chrysler se navíc krátce po osamostatnění rozhodla změnit své logo. Nečekejte ovšem žádné nové kreativní dílo, protože Chrysler se rozhodl použít své původní, které jen mírně upravil.

Známý Pentastar je tak opět na světě a Chrysler tím chce také demonstrovat, že za svou nedávnou minulostí udělal tlustou čáru a nyní bude všechno jinak. Doufejme jen, že novoty povedou k úspěchům.

Klepněte pro větší obrázek

 

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků