Koncern DaimlerChrysler je minulostí, Chrysler má staronové logo

Vedení koncernu DaimlerChrysler oznámilo, že byl ukončen převod divize Chrysler novému vlastníkovi, společnosti Cerberus. Jelikož skončilo toto partnerství, je logické, že jméno koncernu jako takového a mimo Chrysler se na trhu nově objeví koncern Daimler AG.

Automobilka Chrysler se navíc krátce po osamostatnění rozhodla změnit své logo. Nečekejte ovšem žádné nové kreativní dílo, protože Chrysler se rozhodl použít své původní, které jen mírně upravil.

Známý Pentastar je tak opět na světě a Chrysler tím chce také demonstrovat, že za svou nedávnou minulostí udělal tlustou čáru a nyní bude všechno jinak. Doufejme jen, že novoty povedou k úspěchům.

Klepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků