Koncepty značky Škoda, na které se už zapomnělo

LOL  |  13. 11. 2015 20:22

Hnůjstr neuspěl proto, že namísto auta rozměrů konceptu vyjela nakonec nafouknutá Fobije se zadní nápravou z Octavie. Ne proto, že by to auto bylo vyloženě hnusné (krásy ale opravdu moc nepobralo), ale proto, že nebylo tak praktické, jak slibovala studie.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  16. 11. 2015 15:48

Co je to za debilní zvyk komolit někomu či něčemu jména? Máte malé péro nebo trpíte jiným mindrákem?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  22. 11. 2015 21:32

Třeba nemá dost velké IQ na to, aby správně opsal název.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  13. 11. 2015 22:06

Tudora i některé další si lze prohlídnout v muzeu v Boleslavi....teda v depozitu. Ale jinak to muzeum je mizerně koncipované.

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  14. 11. 2015 08:20

Za mě nejhorší je ta výstavní polička... Na auta nahoře není absolutně vidět, chybí popisy, co které auto přesně je... To musel dělat někdo, kdo si spletl muzeum se svou poličkou angličáků nad postelí...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  14. 11. 2015 22:01

To jsem měl taky na mysli. Celkově velké zklamání.

Odpovědět  |   | 
ja  |  15. 11. 2015 08:07

Byl jsem v létě v také v muzeu a horší než ta polička je přístup v oddělení konceptů. Auta namačkaný tak těsně vedle sebe, že se na ně nedá podívat. A ještě je to tak nesmyslně mimo hlavní část. Právě to by mělo být stěžejní část expozice.

Odpovědět  |   | 
SkodaFun  |  16. 11. 2015 15:35

Nepodelal ses tam nahodou? Vedli te tam aspon za rucicku? Proboha, jsi zenska nebo chlap? Ano, udelas par kroku navic a vylezes 5 schodu, v cem je problem?

Odpovědět  |   | 
Miayki  |  20. 07. 2016 09:54

Rovnez jsem mel stejny dojem. Zvlastni zpusob, jak navstevnikum znepristupnit a znechutit vyznamnou cast expozice. Civet v lepsim pripade na podvozky exponatu vyskladanych nad sebe ... holt prace mladeho ambiciozniho freecoolinskyho designera.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  14. 11. 2015 08:30

Jen trochu opravím..Yeti "cabrio" byl až druhý koncept. První byl právě ten modrý.
Jinak Tudor je stále nádherné auto!!

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  15. 11. 2015 09:50

Co je na něm tak strašně užasně nádherného ? Prostě Passat, kterému zaslepili zadní dveře a trochu sklopili střechu. Stejně by to skoro nikdo nekupoval.

Odpovědět  |   | 
marfušenka  |  21. 12. 2015 21:19

Řekl skopčák... já jsem na Tudora čekal a určitě bych nevzal žádného Prasáka. Tudor mohlo být krásné auto. Konečně aspoň jedno kupéčko a ne ty sračky pořád na jedno brdo.

Odpovědět  |   | 
rr  |  14. 11. 2015 18:24

no vzhledem k tomu jaky to sou sracky tak je dobre ze se na to zapomelo

Odpovědět  |   | 
vrr  |  15. 11. 2015 13:58

hele, zase nějakej zamindrákovanej pépik

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 11. 2015 17:04

Mam za to, ze spravit velke kupe na baze dnesneho superba, to by urcite slo.

Odpovědět  |   | 
X1  |  15. 11. 2015 17:26

Slo by to, ale cupe musi mat auru, respekt, cupe je specificke, najma velke cupe. Kupuju si to specificki zakaznici, najcastejsie mladi alebo potom stari frajeri, ktorych neopustila puberta. Cupe musi byt kundolapka inak nema zmysel. Ten Tudor ako kundolapka nepsobi.

Odpovědět  |   | 
pedro  |  19. 11. 2015 01:09

Já náhodou coupe mám (BMW 3er) a vtipný na tom je, že z 95 procent se za ním otáčí muži. Nejspíš si představují, kolik ženskejch by na takový auto sbalili, ale to jsme zase na začátku.

Odpovědět  |   | 
marfušenka  |  21. 12. 2015 21:10

Ano, kupé si kupují frajeři v jakémkoliv věku, kteří se rádi projedou. Dementi jako jsi ty si koupí krám s velkým kufrem, aby měli kam nacpat svoje fakany a žrádlo na měsíc.

Odpovědět  |   | 
JirkaB  |  23. 11. 2015 13:10

A proč by to jako nemělo jít?? Nedělá se to ne proto, že by to nešlo, ale proto že by to nikdo nekupoval.

Odpovědět  |   | 
ja-ne  |  15. 11. 2015 19:23

ta oktavka kupe jakoze ano

Odpovědět  |   | 
Player  |  15. 11. 2015 22:26

Tudor mohli klidně dělat. Proč by musel stát nějakou abnormální cenu? Větší pohodlné kupé dělá snad jen Mercedes, jinak nikdo. A to je za 1,4 milionu. Kdyby bylo dnes něco jako Passat CC bez zadních dveří třeba za 700-800, proč ne.

Koncept MissionL je jen upravená mexická Jetta! z roku 2010.
To není žádnej novej design pro výrobu Rapidu.

Odpovědět  |   | 
JirkaB  |  23. 11. 2015 13:13

A kdo by ten Tudor kupoval? Vždyť to není hezké... Ano, bylo by fajn, kdyby škodovka měla kupé, ale asi by se to nezaplatilo. Kolik se vůbec prodávalo takové 407 kupé? Řekl bych, že dost málo, to by to muselo být myšleno jako imidžovka na podporu prodejů ostatních modelů značky, ale to Škodovka nepotřebuje (aspoň zatím ne).

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 12. 2015 01:51

No sice to s Tudorem nemá nic společného, ale uplatnění a nápad je stejný. Podívej se na Audi A5 Coupé. Skvělé auto. Vyrábí se, prodává se. Ale třídveřová Škodovka není dobrý nápad

Odpovědět  |   | 
SkodaFun  |  16. 11. 2015 15:32

IMHO koncepty Skodovky jsou v porovnani se seriovymi auty des a hruza

Odpovědět  |   | 
JM  |  19. 11. 2015 18:48

Design šodovky je i ve výsledku děs a hrůza určený hlavně pro přestárlé penzisty, jen nuda, nuda, nuda. Prý nadčasový design, skutečnost je taková, že i novinka šodovky je ve skutečnosti stará min. 10 let. Už mne irituje denně potkávat auta s takovými pontonovitými tvary. Není nad skvělý asijský design Mazda, Hyundai, Infiniti, Lexus, Honda, atd. atd.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  21. 12. 2015 21:33

Kriste pane. Nechod na nikoho se "skvělíma asijskýma" tvarama. Design třeba hundaju je naprosto otřesný a tragický. Na 5 let starej hundaj se nedá koukat. Je to děs běs.
Koukni se na 10 let starou octavku a vypadá, jako by jí nekdo vymyslel nedávno.
Asijské tvary za pár let prostě vyčichnou. Kdežto škodovky budou vypadat za 10let pořád stejně, a lidi na je budou mít pořád stejný názor.
Žádný převratný zázrak to není ale neomrzí ani za 10let.
Ty příšerné hyper-ultra super moderní tvary od korejcu se mužou jít zahrabat.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  21. 12. 2015 21:34

*"skvělýma asijskýma"

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  21. 12. 2015 21:43

OII po FL, Fabia II pred FL, roomster ci superb II po FL su naozaj ikony designu.
Ked teraz vidim OII po FL a pri nej OIII tak mam pocit, ze tu OII nakreslili cinania, nieto este korejci

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  21. 12. 2015 23:48

OII po faceliftu působí jak stará Hyundai Sonata, Fabia II je podivná vysoká krabice, Roomster vypadá jak kdyby někdo svařil dvě různá auta dohromady, OIII je taková nějak oteklá a ten Kabaňův prolis působí na každém novém modelu Škody jak kdyby byl po bouračce, Fabia III je zezadu hrozná a zepředu jak mírně upravená kopie VW Polo. Jediné auto od Škodovky které se mi po dlouhé době líbí je Superb III.

Odpovědět  |   | 
JM  |  30. 12. 2015 10:31

Jsi úplně mimo...
"Asijské tvary za pár let prostě vyčichnou. Kdežto škodovky budou vypadat za 10let pořád stejně" BLBĚ.
Když už jsi nakousl Hyundai, tak třeba takový nový Tucson, Grand Santa Fe nebo Genesis aj. mají perfektní, špičkový a nadčasový design, který škodovka nebude nabízet ani za 20, 30 let, protože na to zkrátka nemá.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  21. 12. 2015 21:37

Mužem se kouknout třeba hned na Hyundai Ioniq který má članek hned pod tímto...
To je hrozná tragédie. Přeplácané, neforemné, nedodělané, ošklivé.

Odpovědět  |   | 
mmmm  |  06. 06. 2016 23:04

Poslední pěkná škodovka byla Škoda 1000 a z ní vycházející (a horší) š.100 a staré "erko" pak už je to jen katastrofa k pláči.-Celá řada 105,120,rapid to byl úplný hnus katastrofální favorit a forman přes poonděné filcky až po superb a všechny yeti a ostatní příšernosti.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 53 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A