Koncepty Lada Vesta a XRay 2 se ukazují na prvních fotkách

15 komentářů

><
26. srpna • 22:24

Jak už to někdo psal u minulého článku... Kam se hází to uhlí? :-)

your.god
27. srpna • 2:20

Jak už to někdo psal u minulého článku... Zhruba tam jako u Škodovky nebo jiného křápu, který na to taky jezdí.:-)

jan
26. srpna • 17:03

Nevypadá špatně:-),takový menší Fluence,cena někde za 200tis,to by šlo

pepe
27. srpna • 6:51

přesně tak, ..jinak na LADU SLUŠNÉ,....mimochodem každý nemá nebo nehodlá dát půl mega a více za nové auto,

Matuji
26. srpna • 19:07

Pochybuji, že by cena šla okolo 200 tisíc. Lada nemá být v Renault Group za lacinou značku. Vesta by dokonce měla být postavená na nové platformě CMF, která je vyhrazená pro novinky Qashqai/X-Trail, Espace, Megane/Megane SUV apod..

martin
27. srpna • 2:38

Lada nemoze byt ina, nez lacna znacka. Ooops, sorry, este moze byt neprdeavana znacka...

martin
27. srpna • 2:39

nepredavana:-D

AAA
27. srpna • 0:35

Cena je to jedine cim muzou rusti zoufalci se zastaralymi licencnimi produkty konkurovat, ale vyrabet levne nejsou schopni, takze, drahe, neklitni a casto osklive, pro normalniho cloveka je to pase.

Marty
27. srpna • 10:54

Který ze současně vyráběných vozů značky Lada je licennční produkt. Pojd nám to honem povědět, at se zasmějeme:-D
Akorát Largus, ale to není licenční produkt , to je poze model vlastníka fa Autovaz - Reanultu vyráběný v jejich závodě.

Petr
27. srpna • 14:52

jste opravdu tak hloupý, ale ano, rusofilové a žigulomilci jsou opravdu tak hloupý... a co je v těch Nivách, Kalinách aj. za techniku... Largus není licenční model... :-D:-D:-D to je tedy zoufalá křeč, nejde o nějakou licenci, ale schopnost udělat něco samostatně Rusákama a to jim nikdy nešlo, ať je to licence nebo převzatý starý model od spřízněné značky, což je také nepřesné, Renaul s Nissanem vlastní celkově 35% AutoVAZ, takže Rusofile, je to opravdu vlastníkem Renault....:-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marty
28. srpna • 9:09

Zase plácáš bludy, Renault-nissan má 51%. Když o něčem nic nevím, sem zticha, že.V Kalině ani Grantě není ani šroubek z licečního Fiatu 124. Tím si bud naprosto jistý. Nově vyvinutá auta dávno po rozpadu SSSR.

Antiautomat
27. srpna • 16:20

Hm lenze ono s tymi licencnymi modelmi ma marty pravdu - ze je to napodobenina, to uz je druha vec, ale model je to samostatny. To by som mohol na zaklade komponentov za licencny povazovat aj MB model A+B s renaultackym dci. Este tomu nechajme par rokov a potom sa o tom pobavime.

your.god
27. srpna • 2:16

Jediné pasé jsou ničím nepodložené plky omezených zoufalců jako ty. Takové jedovaté sliny tady plivou jen škodovkáři co dali svoje životní úspory za Oktávku 1,4 MPI, nebo už stojí ve frontě na Fabii revival se starožitným podvozkem a litrovým tříválcem ze Citiga, nebo jiný koncernový super low cost a teď trnou strachy, že by se mohl na trh dostat automobil s podobným kufrem, ale s kvalitnější, robustnější konstrukcí a lepší výbavou za stejnou nebo přijatelnější cenu a oni budou s v každém ohledu horší Škodovkou zase za blbce, stejně jako před třiceti lety. :-D:-D:-D

furgon
27. srpna • 7:42

Na místě žigulofila bys měl mlčet s tou starožitností. Čtvrté desetiletí běžící Niva, zoufalá Kalina nebo zanedlouho čtvrtstoletá 2110 a její nekonečné facelifty začínají připomínat relikvie padesátiletého fiatu 124 ala VAZ 2101-07, pamatujícího snad ještě cara, která skončila teprve předloni na příkaz Putina, protože G8 už kvůli tomu zvažovala vypovědět Rusku členství:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
27. srpna • 16:09

...taak a bobky si uz vylozil a teraz fakticka otazka...bol si vobec niekedy tam? Aspon tam, kde som bol ja, by si zaprve s tzv.''modernou'' karou nechal podvozok po par km, zadruhe po prvom natankovani by motor spravil velke baaac a zatretie by to uz neopravil ani sam budha. Niet div ze Cina poslala konzern s ich megakvalitnymi, megamodernymi a megaekologickymi tsi dop....a dobra sprava ze este aj pride na pokuty s predrazenymi dielmi (ak sa tak uz nestalo), ta zlodejina si to doslova zasluzi. Zase na druhej strane, uprimne, nemozem povedat ze by sa mi tie dizajnove zmiesaniny (az na Largus) nejak extra pacili, tomu treba podla mna par rokov - ale rozhodne to bude zaujimave, na prvom logane sme sa viac menej zasmiali, ale uspech Dustera (a hlavne posledny model) uz tvz.''premii'', zijucej z nalepiek na dekloch, sposobuje coraz vaznejsiu nespavost.

Doporučujeme

Články odjinud