Konceptem s nejlepším designem se v roce 2016 stal Renault Trezor

Renault si vysloužil ocenění za nejhezčí design konceptu roku 2016. Odborná porota ocenila model Trezor, který má být inspirací pro budoucí vozy značky.

Renault svým futuristickým konceptem zaujal už na loňském autosalonu v Paříži, kde se veřejnosti poprvé oficiálně představil. Velkolepé pojetí designu nyní ocenila také porota složená z více než 20 automobilových designérů a vozu udělila ocenění za nejhezčí design konceptu vozu roku 2016.

Renault TreZor: Bohatá fotogalerie uniklého konceptu

Renault TreZor: Bohatá fotogalerie uniklého konceptu

Karoserie dvoumístného vozu je tvořena z uhlíkových vláken, což zaručuje nízkou hmotnost automobilu. Rozsáhlá aerodynamická vylepšení se zase postarají o nižší odpor vzduchu a naopak lepší výkon a efektivitu.

Již teď je jasné, že se Trezor sériové výroby nikdy nedočká, ale jeho vzhled má být inspirací pro budoucí modely francouzské značky. 

Prohlédněte si obsáhlou fotogalerii konceptu Renault Trezor...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků