Koncept Vision Gran Turismo ukazuje budoucí design vozů Bugatti

Bugatti chce umožnit i svým „méně movitým“ fanouškům svezení v exkluzivním voze aspoň tímto způsobem. Pod kapotou konceptu je upravený šestnáctiválec z Veyronu o výkonu až 1500 koní.
Seznam kapitol
  1. Bugatti Vision Gran Turismo
  2. Fotogalerie: Bugatti Vision Gran Turismo

Automobilka Bugatti, která patří pod koncern Volkswagen, přivezla do Frankfurtu koncept Vision Gran Turismo, což není nic jiného než reálné ztvárnění virtuálního závodního auta určeného pro konzoly a simulátor Gran Turismo. Brzy bude ke stažení zdarma.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Virtuální koncept Vision Gran Turismo se dočkal své reálné podoby. Automobilka na něm představuje nový designový jazyk, který se projeví na nástupci Veyronu

Bugatti chce umožnit i svým „méně movitým“ fanouškům svezení v exkluzivním voze aspoň tímto způsobem, aby nebyl zážitek z vozu Bugatti vyhrazen pouze hrstce automobilových fajnšmekrů s neomezeným rozpočtem. Jen tak mimochodem se také v konceptu naznačuje budoucí designový jazyk značky a nástupce Veyronu z něj bude přímo vycházet.

Bugatti EB110 (1991-1995): Sen o vzkříšení značky

Bugatti EB110 (1991-1995): Sen o vzkříšení značky

Pod kapotou konceptu je upravený šestnáctiválec z Veyronu o výkonu až 1500 koní a i když je chápán jako závodní auto s přítlakem (a tedy vyšším aerodynamickým odporem), aktivní aerodynamika a zadní křídlo se systémem DRS umožní překonat metu 400 km/h.

Klepněte pro větší obrázek
Koncept představil šéf Bugatti a Bentley Wolfgang Dürheimer

Při návrhu projektu se nenechali inženýři svazovat nějakými regulemi oragnizace FIA ohledně použité techniky a motorů. Vlastně jen dodrželi požadavky na bezpečnost, takže auto má ochrannou klec, hasící systém a podobně. Prý by mohlo být na okruhu La Sarthe, kde se jezdí 24 h Le Mans, stejně rychlé jako speciály třídy LMP1.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bugatti Vision Gran Turismo
  2. Fotogalerie: Bugatti Vision Gran Turismo
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků