Koncept Toyota S-FR je vlastně GT86 v ještě menším balení

Design necelé čtyři metry dlouhého kupé připomíná nedávný „facelift“ Toyoty GT86 pro japonský trh. Toyota zatím nespecifikuje, co má koncept S-FR pod kapotou.
Seznam kapitol
  1. Toyota S-FR
  2. Fotogalerie: Toyota S-FR

Pokud vám přijde kupé Toyota GT86 příliš velké a těžké, ale pořád chcete klasickou zadokolku, počkejte si na produkční verzi konceptu Toyota S-FR. Ten se ukáže na autosalonu v Tokiu a i když automobilka výrobu nepotvrdila, vypadá auto docela nadějne a uvěřitelně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kompaktních zadokolek s hmotností pod jednu tunu není nikdy dost. Koncept Toyoty F-RS má i určitou naději na sériovou výrobu. Otázka je, jestli by se vozil i do Evropy

Design necelé čtyři metry dlouhého kupé připomíná nedávný „facelift“ Toyoty GT86 pro japonský trh, který se jmenoval GT86 Style Cb. Na rozdíl od legendárních aut Kei je tohle „velké“ auto, dokonce se do něj vejdou i čtyři lidé. No, je pravda, že Japonci měli vždycky o optimálním prostoru pro čtyři dospělé trochu jinou představu než my...

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Toyota zatím nespecifikuje, co má koncept S-FR pod kapotou, ale podle všeho ho pohání čtyřválec 1,5 l o výkonu 96 kW (130 koní). Na zadní kola pak výkon posílá šestistupňový manuál a vůz o hmotnosti menší jedné tuny má nezávislé zavěšení všech kol.

Výroba kompaktní zadokolky by byla možná i díky tomu, že Toyota nyní spolupracuje s Mazdou. Například příští generace GT86 má využívat platformu Mazdy MX-5. Zajímavé také je, že Toyota údajně najala mistra rally Tommiho Mäkinena, aby pomáhal s vývojem a laděním jízdních vlastností.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Toyota S-FR
  2. Fotogalerie: Toyota S-FR
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků