Koncept Toyota S-FR je vlastně GT86 v ještě menším balení

Design necelé čtyři metry dlouhého kupé připomíná nedávný „facelift“ Toyoty GT86 pro japonský trh. Toyota zatím nespecifikuje, co má koncept S-FR pod kapotou.
Seznam kapitol
  1. Toyota S-FR
  2. Fotogalerie: Toyota S-FR

Pokud vám přijde kupé Toyota GT86 příliš velké a těžké, ale pořád chcete klasickou zadokolku, počkejte si na produkční verzi konceptu Toyota S-FR. Ten se ukáže na autosalonu v Tokiu a i když automobilka výrobu nepotvrdila, vypadá auto docela nadějne a uvěřitelně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kompaktních zadokolek s hmotností pod jednu tunu není nikdy dost. Koncept Toyoty F-RS má i určitou naději na sériovou výrobu. Otázka je, jestli by se vozil i do Evropy

Design necelé čtyři metry dlouhého kupé připomíná nedávný „facelift“ Toyoty GT86 pro japonský trh, který se jmenoval GT86 Style Cb. Na rozdíl od legendárních aut Kei je tohle „velké“ auto, dokonce se do něj vejdou i čtyři lidé. No, je pravda, že Japonci měli vždycky o optimálním prostoru pro čtyři dospělé trochu jinou představu než my...

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Toyota zatím nespecifikuje, co má koncept S-FR pod kapotou, ale podle všeho ho pohání čtyřválec 1,5 l o výkonu 96 kW (130 koní). Na zadní kola pak výkon posílá šestistupňový manuál a vůz o hmotnosti menší jedné tuny má nezávislé zavěšení všech kol.

Výroba kompaktní zadokolky by byla možná i díky tomu, že Toyota nyní spolupracuje s Mazdou. Například příští generace GT86 má využívat platformu Mazdy MX-5. Zajímavé také je, že Toyota údajně najala mistra rally Tommiho Mäkinena, aby pomáhal s vývojem a laděním jízdních vlastností.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Toyota S-FR
  2. Fotogalerie: Toyota S-FR
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků