Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

96 komentářů

Dejv
8. května • 20:28

Vždy mě zarážel nízký dojezd u elektromobilů, ale pak, když jsem se nad tím zamyslel, mi došlo že víc stejně asi v 99% případů nepotřebuju. Až vyrostou dobíjecí stojany, tak to bude vcelku fajn auto.

Jozka
10. června • 14:37

Eko otazka - kolik benzinu navic musi taxikar spalit, aby si poridil eko auto? (jezdici na proud vyrabeny z velke casti spalovanim uhli...)

Daniel
3. června • 18:42

Hm.x % lidí bude jednou jezdit hromadnou nebo pěšky.Ceny aut jsou předražené a hlavně škodovka.....at si radeji vychytají motory tsi...sra......s turbem.

Pavel
3. června • 11:44

cca 500 000,- Kč je lidová cena? Takže běžný důchodce není člověk, protože na tohle lidové auto si už nikdy nenašetří...

Kuk Vykuk
3. června • 14:13

Prober se z diskotéky naivko! U nás si nový auto z našetřených peněz kupuje jen mizevé procento lidí.

E15
3. června • 14:06

Důchodce už má mít našetřeno a když ne, jeho smůla. Důchod (ten z prvního pilíře) už není určen k šetření... ;-)

OldMan83
3. června • 11:42

kde ja uz to jenom videl...
aha, Lamborghini Urus!
alespon exterier je mu teda naapadne podobny...

E15
3. června • 11:50

Přesněji řečeno to vypadá jako snaha čínského vesničana postavit si doma Lambo Urus z pekařské dodávky :-D

veka
3. června • 7:18

Prostě poklad za hubičku! Vůz pro nejširší masy. Škoda opět dokazuje svou genialitu 🤣

bzzz
3. června • 9:19

Cina i Indie maji pres 1 mld obyvatel, tj. nejsirsi masy ;-)

E15
3. června • 0:38

K tomu konceptu jen dva postřehy:
1. Ten design předku není dobrý ani jako špatný vtip na apríla, to jako opravdu myslí vážně? Horší tuzingovou šílenost jsem snad neviděl ani na tuzingových srazech - jako když to 16tiletý negramotný tuner splácal doma v garáži. Vypadá to nejen blbě, trapně, kýčovitě (tak koneckonců vypadá spousta aut), ale jako bonus i naprosto neprofesionálně).
2. Proč je to vysoké jako kráva a břicho to přitom tahá snad 10 cm nad zemí? Proč dokáže Tesla i s baterkama v podlaze vyrobit cca normální liftback a tady těm z toho vylezla taková podivnost? Kolik mají ty baterie na výšku: 30 cm??? Minimálně z pohledu designu to bude chtít prahy v jiné barvě než karoserie (protože takto to vvpadá jako vytuzené o 10 cm snížené SUV v celolaku - prostě hnus)

Pavel JURAČKA
3. června • 0:07

Strčte si ji do Číny Škodová ký buzny

Joe Doe
2. června • 23:11

Tak som si precital clanok a jedine, co moja hlava nepoberie, je titulok clanku.Cakal redaktor od zlepeneho konceptu nieco ine? Otazku, ako moze Skodovka na tomto koncepte testovat, riesit nejdem, v Skode to asi vedia.Ale podla clanku nie je v aute nic, co by bezny konzument diania v automotive a IT nevedel.Na druhej strane, na Litomericku to nepochybne vzbudi svetovy ohlas... ;)

Milhaus
2. června • 20:56

Jo hlava mi nebere že furt píšete o takových sračká*h

E15
3. června • 11:32

tak tahle "sratchka" má být budoucnost našeho průmyslu, resp. ekonomiky. Je to velice důležitý model, ovšem v kontextu jeho vzhledu se obávám, aby naše ekonomika nedopadla jako KLDR :-D

Moje jméno
3. června • 9:43

Hlava mi nebere proč teda na tento web vlastně chodíš....?

tomahawk
2. června • 19:29

co tam bude za motor 1.2 htp

Petr
2. června • 20:55

Jj 1.2 htp s rotorem a statorem a s baterii obsluhujici elektroniku o vykonu 83 kwh

Kuk Vykuk
2. června • 16:01

Hoďte to ze skály. Je to jen zbytečnej koncept co vypadá jak nepovedenej spalovák. B-]

E15
3. června • 11:28

Dovolím si nesouhlasit, vypadá totiž daleko hůř :-D

Slavo
2. června • 15:30

Konečně pořádný auto od Škody, ale samozřejmě, že do výroby se z tohoto funkčního "konceptu" dostane kulový, to by "fauvecku" přece nemohli udělat 🤔

E15
3. června • 11:30

v daném případě by bylo štěstí, kdyby se produkční auto podobalo konceptu co možná nejméně. Bohužel to ale vypadá, že tomu tak nebude a ten cáklý fejkový předek obdrží i produkční verze (jen v trochu umírněnější podobě).

Gouda
2. června • 14:18

Že si testují technologii, budiž. Ale co to vůbec je za komickou koncepci? Nějaký hnusný paskvil s pseudozvýšeným podvozkem, aby si ignoranti mohli myslet, že je to auto bezpečnější? Vyplýtvat 100 kilo hmotnosti jen na to, aby to vypadalo "trendy", je perverzní praktika.Dělejte normální auta, vy blbečci posedlí marketingovými žvásty.

stealth01
3. června • 8:40

Ignoranti, blbečci....
No upřímně, ja raději budu sedět v autě se zvýšenou karoserií při bouračce s oslem, který vyrazí v nepřehledné zatáčce proti mě v olitanem Civicu.

Gouda
3. června • 20:40

Současná "SUV" a "crossovery" mají celkově horší pasivní ochranu, než kompaktnější auta. Mají nižší hustotu, a zhruba 100 kilo hmotnosti navíc padne na zvýšený podvozek, což se pak výrobci dále snaží ušetřit jinde. Takže nejen že žerete nepravdivé marketingové mýty o bezpečnosti takových aut, navíc do případné srážky záměrně přinášíte více kinetické energie, čímž si čůráte do vlastních bot, protože to odnesete taky. Jediná bezpečnostní výhoda takových aut je ve výšce posedu, což umožňuje snažší deformaci motorového prostoru pod kabinu - scénář který se uplatní pouze u čistě čelních srážek, které jsou velmi vzácné. Ve všechnostatních případech (šikmých srážkách, nárazech na dvěře, sloupky, zezadu) vyjde stejně prostorné auto s nízkým podvozkem stejně čí lépe, než SUV nebo crossover.Užijte si své náboženství.

Petr
2. června • 20:51

Me se to libi a vzhledem k memu pokrocilemu veku (41) by me to vyhovovalu kvuli nastupovani ale kdyby se mi to nelibilo nenapadlo by me nekomu rikat ze jsou to idioti...

E15
3. června • 18:51

Tak starým lidem už by měli odebírat řidičáky a ne řešit, jestli se vyhrabou z auta :-D

abc
3. června • 16:45

Tvůj věk je opravdu vysoký a nastupování do vyššího auta je moc dobrá věc, ale nesmí to být škodovka.

mpolan
3. června • 7:34

No jo, nastupování. Já si vždycky říkal, jaký mají lidi problém s nastupováním a vystupováním, dokud jsem nezačal v práci jezdit Octaviemi. Sedadla tak nízko, že na vystoupení bych potřeboval kladkostroj; k tomu neskutečně široké prahy. Opravdu lahůdka, i pro mladého člověka.
Pak spokojeně přesednu do svého francouzského auta s normální výškou sezení a přemýšlím, jak ty škodovácké šmejdy může někdo vůbec kupovat...

Karel
2. června • 13:07

Další škodovácký bazmek. Koupíš si u škodovky SUV a je z něho výhled na prd? Zase si ho škodovka nechala vyrobit jinde, když to nemá češtinu?
Jak mám vstřebat tyto informace z článku:
- koncept za 90 milionů, který skoro nepruží
- karoserie pracuje, uvnitř je ozvěna jako někde v jeskyni
- abych před dilatačními spárami raději přibrzdil
- podvozek a pohon konceptu jsou v podstatě sériové !!!

kladruba sentinel
2. června • 12:26

A kdo si kurva koupí auto za 90 mega ? to si lepší za ty prachy koupím nějakou residenci.

Denaro
2. června • 12:53

Kdyby jsi se obtěžoval si článek přečíst věděl bys že je to jenom koncept.

jj
2. června • 13:08

No právě ted to vypadá dobře člověk by i koupil, ale v serii to bude holota s příplatkovou výbavou i za volant a cenou jak prémiový vůz v plné výběvě z kůží a dožitovním řidičem...

jenicek54
2. června • 12:03

to si radši koupím starčí verzi Bugatti Veyron

E15
3. června • 11:39

klidně i takové to doma dělané na čínském venkově z Daihatsu Charade. I to je totiž vkusnější než Tohle :-D

JirkaX
2. června • 9:48

Konečně to vypadá jako auto, ale jen aby to zase nebyla samá porucha jak je u Škodovek dobrým zvykem.

Gouda
2. června • 14:20

Nevím, co na tom podle vás vypadá jako auto. Vypadá to jako hračka pro pětileté dítě.

Znalec
2. června • 10:39

Ani mi Nehovor, prave dom zistil, ze mi na zánovnej O3 nechladi klima. :(Teda chladí, ale slabo. :-(Som 10 000 km po zaruke :-(

pacho
2. června • 18:40

to je ešte lepší prípad, keby Ti prestalo kúriť, tak to si môžeš rovno hodiť slučku, alebo véééľmi rýchlo to predať, ak nájdeš blbca, čo by to kúpil. https://forum.autobazar.eu/leon-z-tdi-zz4-nekuri-pre... ...

Ben
2. června • 19:13

Šodofky kůrí ale z výfuku a hodně:-(:-(:-(:-(

pavel
2. června • 11:51

Hehe, no jo, a to je jen drobnost, ktera te aspon nezastavi. Koncernovy popelnice mi stacili. Posledni slusny auta delali tak do roku 2008, pak uz to stalo za hovno. V jednom kuse v hajzlu elektrika - polamany kabely, vadny jednotky, pokud jezdite furt popojizdky p meste tak problemy s turbem, rozvody .... no proste furt neco. Jsem z MB a tak vim jak si ty zeleny mozky delaj furt prdel z jinejch vyrobcu, ale to co predvadi poslednich deset let je takova tragedie, ze snad i ta dachna je na tom lip..... Jinak realne - posledni moje skodofka byla F2 / O2 (sluzebak / soukromy) a nikdy vice. ...... A pro stouraly - jako dlouholetymu zakaznikovi se mi porad snazi nabizet a pujcovat, takze novy auta znam. A treba kodiaq je suverene nejhorsi kraksna ve ktery jsem posledni leta sedel. Utek jsem k francouzum a italum a mam svatej pokoj. Pohodlnejsi, vetsi, levnejsi, do servisu jezdim jen na udrzbu. Jo, po 5li letech to menim, takze co je pak netusim. Jenze ta koncernova popelnice nevydrzi bez poruchy ani tech 5 let. Asi uz to rovnou staveji na ty rocni zapujcky :D .... Navic zaruku mam 5 let na cokoli a ne 2+3.

abc
2. června • 11:39

Hlavně to nech včas udělat. Pokud by bylo opravdu málo chladiva, hrozí poškození kompresoru nedostatkem maziva.
Falešný JirkaX je takový místní šašek který tomu moc nerozumí a plácá blbosti.

JirkaX
2. června • 13:27

spravne, sem debilek

JirkaX
2. června • 18:54

S tím s tebou souhlasím.

Mirek
2. června • 16:13

"sem" je určení místa. Když už, tak "jsem", ale tuhle blbost se "sem" tady používá tobě více podobných.

Kvičalo hunter
2. června • 13:56

To víme nemocný Kvičalo.

Hernandez
2. června • 11:01

Dáš si vyměnit chladivo a filtry (můžeš i mimo škodu), zaplatíš nula nula nic a budeš spokojeně jezdit další roky.

Vyplňte prosím veškeré po
2. června • 11:14

Z hermeticky uzavreneho natlakovaneho okruhu se to chladivo jen tak nevypari.

abc
2. června • 11:34

Ale unikne¨a ne že ne. Normální jev. Třeba po pěti letech polovina hmotnosti není problém.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
2. června • 13:14

asi dělám něco blbě, když za 10 let jsem klimu nemusel doplňovat. :-D No jo, nemám Koncern.
B-]

abc
2. června • 13:21

Kolikrát jsi to za těch 10 let kontroloval?

LOl
3. června • 7:35

Jezdím na pravidelné servisní prohlídky. Protokoly mám, nic jako doplnění chladiva v nich není.

abc
3. června • 12:08

Sami aniž o to požádáš ti to kontrolovat nebudou. A pokud klima chladí, tak to ještě neznamená, že je plná náplň. Klidně bude chladit i se čtvrtinou předepsané hmotnosti chladiva. Zrovna letos ověřeno na jednom "japonci".

LOL
3. června • 15:24

Divný. Tak proč se mi tuhle omlouvali, že jejich klimačkář je nemocný a že daný úkon neproběhl? :-)

===
2. června • 19:18

To, že to škodovky mají jako jeden z mnoha problémů je všeobecně známé.

abc
2. června • 19:22

Proč odpovídáš na otázku která se tě netýká a navíc úplně mimo?

===
2. června • 19:28

Nejsi tak trochu divný?

abc
2. června • 19:38

Ok, máš problém pochopit psaný text. Beru na vědomí.

===
3. června • 16:42

Jsem rád že uznáš svou chybu.

xyz
2. června • 13:00

Možná u škodovky. U špičkových značek jako je např. Hyundai chladivo neuniká ani po deseti letech.
To víš, skvělá značka, skvělé technologie, skvělá spolehlivost.

.
2. června • 13:51

komiku :-)

Hernandez
2. června • 13:13

Když je ti v tom dobře :-) proč ne.

Jirka.
2. června • 8:52

Koncepty Maj někdy fajn, ale škodovka vyrábí pro flet ne pro užší skupinu lidí. Takže real bude těžce někde jinde a dost elektroniky osekane a systémy mnohem jednodusi

iPace
2. června • 10:29

pro fleet maj Superb (a docela verim ze Superb iV bude ve flletu hodne oblibenej), Octavia, Fabia, Karoq, Kodiaq, a ted trosku Scallua ve chvili kdy bude pro firmy vyhodne elektricke auto, tak budou flotilova vesmes prave elektricka auta, proto si vyrobci ted nejdou cenove sami po krku elektrikama ktere by nestacili vyrabet pri nizsich cenach, ta doba kdy elektromobil zacne bejt pro fllet zajimavej nastane predpokladam az tak v druhe pulce pristiho desetileti, tedy 6+ let

Hernandez
2. června • 11:20

Dokuď se nevyřeší daňové otázky jak tankovat, nebude to masovka. Finančák asi neuzná tankování v garáži rd domku. :-D

jano
2. června • 19:50

A hlavne bezpečnosť .lebo tých havárií v poslednom čase pribúda.

iPace
2. června • 16:30

a co je na soucasnem nabijeni pro financak prekazkou? na verejnych stanicich mas bud pausal ktery muze jit do dani nebo platis apkou/klicem, ktery si take das normalne do dani, u firemniho nabijeni jde do dani proste ucet za elektrinu a doma si to bude nabijet jen minimum lidi co to budou mit jako sluzebak prave proto ze na to sami nevystavej doklad firme

Moje jméno
3. června • 9:37

Vůbec nechápu co jsi na konci napsal. Jsem to minimum a parkuju doma před barákem. Jak tu elektřinu z garáže zaměstnavateli vyúčtuji? Pouč mě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
3. června • 11:36

právě, že nijak. Cesty z domova do zaměstnání a zpět beztak nejsou daňově uznatelné ;-)

runner42
2. června • 8:52

1.8 milionu korun, dojezd 300km, dálniční dojezd 150km, maximální rychlost 160km.
Takovou budoucnost chcete?

E15
3. června • 13:19

Nic takového se nestane :-D

stealth01
3. června • 8:33

Ja ano. Ještě nezapomeň na to zaklínadlo jménem těžiště, ať je zábava dokonalá.

Petr
2. června • 20:42

Ja najedu 400 km tydne, jezdim 120 max (i kdyz palivo plati firma a setrit nemusim) protoze vim co to je zareagovat na horici auto 100 m prede mnou. Musim 2 x mesicne na benzinku. S timto bych nabyl 4 x pres noc u baraku a na benzinku nemusel. Zrychleni parada, vibrace 0, hluk 0.Pro me super auto. Píšu to jen proto že stejně jako vy jste měl potřebu nám sdělit že to pro vás není vhodne auto tak jsem tady musel sdělil že to pro mě vhodne auto je

E15
3. června • 11:20

vibrace 0, hluk 0 bych si nebyl tak jistý. Absence hluku motoru akorát zvýrazní ty ještě méně příjemné hluky (podvozek a aerodynamika).

Dejv
8. května • 20:15

To napiš majitelům testy, ale myslím že s tebou budou těžce nesouhlasit. V ničem tak tichém si ještě nejel :)

TVL
2. června • 23:25

Takže tankuješ za firemní peníze, kdo pak bude platit tu elektřinu když budeš dobíjet u baráku? B-]

Frankie
2. června • 23:19

runner42 ve svém příspěvku položil otázku, tak sem mu odpověděl jak se k tomu stavím.B-]

Frankie
2. června • 14:16

V nejbližších deseti letech si EV určitě nekoupím a co bude pak se uvidí?

Kuk Vykuk
3. června • 13:40

A až ti zavřou benzínky v okolí tak si benzín/naftu budeš destilovat sám. Hahaha :-DB-]

fana
19. září • 20:02

Jestli naopak nebude elektřina na příděl!

Jozka
10. června • 14:34

A) prechod kamionu a busu na nove palivo bude trvat hoooodne dlouho
B) CNG bude stale dal...

Net
2. června • 9:16

Maximální rychlost 160 mě netrápí, i když jedu přes Německo, tak se většinou držím kolem 150, s lepším autem bych na některých úsecích při minimálním provozu jel i rychleji, ale v normálním provozu je vyšší rychlost dost hazard, nikdy nevím, kdo se nepodívá do zrcátka a věčně brzdit a zrychlovat mě dlouho nebaví. Mimo Německo se snažím jezdit kolem 130 a občas při předjíždění je fajn mít možnost zrychlit, ale i tak se zřídka dostanu nad 140 a nikdy ke 160, takže ta maximální rychlost je v pohodě, pokud to bude mít rekuperaci a slušné zrychlení po městě, tak mi maximálka nevadí. Naopak to zjednoduší třeba výběr pneumatik, protože proč bych potřeboval pneumatiky na jízdu ve 250, když přes 150 stejně nejezdím a pneumatiky do 180 by mi bohatě stačili.
Ta cena je problém a dojezd také.

Hernandez
2. června • 10:59

Vypozoroval jsem, že dálniční rychlost většiny Teslařů je pod 120. To bude realita elektromobilů.

iPace
2. června • 11:16

je to dano tim, ze v USA je rychlost na highway a speedway je v nejvetsim poctu statu 70 a 75mil v hodine, tedy rychlost 113-121km/h, a Tesla navrhla prevod vesmes tak, aby prave v teto rychlosti podavali Tesly rekneme idelani dalnicni spotrebu

Jakub
3. června • 6:21

Není u elektromotoru jedno v jakých otáčkách pracuje? Nezáleží čistě a nej na odporu auta? (kola, pohon, aerodynamika)?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
3. června • 15:21

Ne. Konkrétní motor má samozřejmě odběr podle mechanické zátěže (zjednodušeně: platí Ohmův zákon - abys pohnul větším břemenem, musí téct větší proud, který vygeneruje silnější magnetické pole). Nicméně taky platí, že čím je vyšší nominální výkon motoru, tím je vyšší i spotřeba při běhu naprázdno (bez mechanické zátěže).

stealth01
3. června • 8:35

Jako ze ve všech otáčkách odebírá stejně proudu?

E15
3. června • 11:34

v podstatě cca ano, tohle nemá škrtící klapku :-D

Mirek
3. června • 22:28

To je na Nobelovku, skoro jsi vyřešil problém perpetuum mobile, čím větší výkon požaduji, tím méně to žere a to znamená, že při určitém max výkonu to přestane žrát úplně. :-D

RC
4. června • 10:35

No takhle nějak to říkala ta ministrině, ale mluvila o mobilních datech.. Čili já bych tomu věřil, když to jde z odborných úst..

E15
4. června • 10:23

otáčky a výkon není totéž a u elektromotoru už vůbec ne :-D:-D:-D

Mirek
4. června • 12:49

Nebudu to opisovat, odpověď nad tebou. ;-)

_sulcik_
4. června • 8:57

Tak elektromotor pokud vím má v ideálním případě výkon ve všech otáčkách stejný, tzn. že čím vyšší otáčky tím nižší kroutící moment.

Mirek
4. června • 12:49

Jestli já to náhodou nepsal z pozice řidiče, který očekává výkon od auta. Chápeš jak to myslím? Tedy spotřeba elektromotoru s rychlostí auta stoupá a je mi naprosto jedno, jestli klesá kroutící moment. Navíc to byl z velké části žert, pokud to někdo nepochopil.

Fic
2. června • 11:37

Nevim koho tihle vševědoucí sledujou, já jezdím s Teslou v DE 150, a u nás 135km/h. Ale je fakt, že najedu 400km, a nabíjím. S LandCruiserem jsem s těmito rychlostmi utratil ročně 100 tis za naftu, teď, když nabíjím na elektrárně, to mám gratis, a doma pár kaček...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
2. června • 16:27

hele ja s Skem 90D jezdil 120-130 a dalnicni dojezd byl 300-320km, ale ja tak jezdim na dalnici s kazdym autem jiz par let at je tam jakejkoli pohon, nejak nemam potrebu jezdit rychleji, a asi zde nekterym "strelcum" proste prijde ze kdys ma nekdo drazsi auto s takovym vykonem, ze asi musi jezdit rychle no :-D

Doporučujeme

Články odjinud