Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

runner42  |  02. 06. 2019 08:52

1.8 milionu korun, dojezd 300km, dálniční dojezd 150km, maximální rychlost 160km.
Takovou budoucnost chcete?

Odpovědět  |   | 
Net  |  02. 06. 2019 09:16

Maximální rychlost 160 mě netrápí, i když jedu přes Německo, tak se většinou držím kolem 150, s lepším autem bych na některých úsecích při minimálním provozu jel i rychleji, ale v normálním provozu je vyšší rychlost dost hazard, nikdy nevím, kdo se nepodívá do zrcátka a věčně brzdit a zrychlovat mě dlouho nebaví. Mimo Německo se snažím jezdit kolem 130 a občas při předjíždění je fajn mít možnost zrychlit, ale i tak se zřídka dostanu nad 140 a nikdy ke 160, takže ta maximální rychlost je v pohodě, pokud to bude mít rekuperaci a slušné zrychlení po městě, tak mi maximálka nevadí. Naopak to zjednoduší třeba výběr pneumatik, protože proč bych potřeboval pneumatiky na jízdu ve 250, když přes 150 stejně nejezdím a pneumatiky do 180 by mi bohatě stačili.
Ta cena je problém a dojezd také.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  02. 06. 2019 10:59

Vypozoroval jsem, že dálniční rychlost většiny Teslařů je pod 120. To bude realita elektromobilů.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 06. 2019 11:16

je to dano tim, ze v USA je rychlost na highway a speedway je v nejvetsim poctu statu 70 a 75mil v hodine, tedy rychlost 113-121km/h, a Tesla navrhla prevod vesmes tak, aby prave v teto rychlosti podavali Tesly rekneme idelani dalnicni spotrebu

Odpovědět  |   | 
Fic  |  02. 06. 2019 11:37

Nevim koho tihle vševědoucí sledujou, já jezdím s Teslou v DE 150, a u nás 135km/h. Ale je fakt, že najedu 400km, a nabíjím. S LandCruiserem jsem s těmito rychlostmi utratil ročně 100 tis za naftu, teď, když nabíjím na elektrárně, to mám gratis, a doma pár kaček...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 06. 2019 16:27

hele ja s Skem 90D jezdil 120-130 a dalnicni dojezd byl 300-320km, ale ja tak jezdim na dalnici s kazdym autem jiz par let at je tam jakejkoli pohon, nejak nemam potrebu jezdit rychleji, a asi zde nekterym "strelcum" proste prijde ze kdys ma nekdo drazsi auto s takovym vykonem, ze asi musi jezdit rychle no

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  03. 06. 2019 06:21

Není u elektromotoru jedno v jakých otáčkách pracuje? Nezáleží čistě a nej na odporu auta? (kola, pohon, aerodynamika)?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  03. 06. 2019 08:35

Jako ze ve všech otáčkách odebírá stejně proudu?

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 11:34

v podstatě cca ano, tohle nemá škrtící klapku

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 06. 2019 22:28

To je na Nobelovku, skoro jsi vyřešil problém perpetuum mobile, čím větší výkon požaduji, tím méně to žere a to znamená, že při určitém max výkonu to přestane žrát úplně.

Odpovědět  |   | 
_sulcik_  |  04. 06. 2019 08:57

Tak elektromotor pokud vím má v ideálním případě výkon ve všech otáčkách stejný, tzn. že čím vyšší otáčky tím nižší kroutící moment.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 06. 2019 12:49

Jestli já to náhodou nepsal z pozice řidiče, který očekává výkon od auta. Chápeš jak to myslím? Tedy spotřeba elektromotoru s rychlostí auta stoupá a je mi naprosto jedno, jestli klesá kroutící moment. Navíc to byl z velké části žert, pokud to někdo nepochopil.

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 06. 2019 10:23

otáčky a výkon není totéž a u elektromotoru už vůbec ne

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 06. 2019 12:49

Nebudu to opisovat, odpověď nad tebou.

Odpovědět  |   | 
RC  |  04. 06. 2019 10:35

No takhle nějak to říkala ta ministrině, ale mluvila o mobilních datech.. Čili já bych tomu věřil, když to jde z odborných úst..

Odpovědět  |   | 
LOL  |  03. 06. 2019 15:21

Ne. Konkrétní motor má samozřejmě odběr podle mechanické zátěže (zjednodušeně: platí Ohmův zákon - abys pohnul větším břemenem, musí téct větší proud, který vygeneruje silnější magnetické pole). Nicméně taky platí, že čím je vyšší nominální výkon motoru, tím je vyšší i spotřeba při běhu naprázdno (bez mechanické zátěže).

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  02. 06. 2019 14:16

V nejbližších deseti letech si EV určitě nekoupím a co bude pak se uvidí?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 06. 2019 13:40

A až ti zavřou benzínky v okolí tak si benzín/naftu budeš destilovat sám. Hahaha

Odpovědět  |   | 
Jozka  |  10. 06. 2019 14:34

A) prechod kamionu a busu na nove palivo bude trvat hoooodne dlouho
B) CNG bude stale dal...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 06. 2019 20:42

Ja najedu 400 km tydne, jezdim 120 max (i kdyz palivo plati firma a setrit nemusim) protoze vim co to je zareagovat na horici auto 100 m prede mnou. Musim 2 x mesicne na benzinku. S timto bych nabyl 4 x pres noc u baraku a na benzinku nemusel. Zrychleni parada, vibrace 0, hluk 0.Pro me super auto. Píšu to jen proto že stejně jako vy jste měl potřebu nám sdělit že to pro vás není vhodne auto tak jsem tady musel sdělil že to pro mě vhodne auto je

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  02. 06. 2019 23:19

runner42 ve svém příspěvku položil otázku, tak sem mu odpověděl jak se k tomu stavím.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  02. 06. 2019 23:25

Takže tankuješ za firemní peníze, kdo pak bude platit tu elektřinu když budeš dobíjet u baráku?

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 11:20

vibrace 0, hluk 0 bych si nebyl tak jistý. Absence hluku motoru akorát zvýrazní ty ještě méně příjemné hluky (podvozek a aerodynamika).

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  03. 06. 2019 08:33

Ja ano. Ještě nezapomeň na to zaklínadlo jménem těžiště, ať je zábava dokonalá.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 13:19

Nic takového se nestane

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  02. 06. 2019 08:52

Koncepty Maj někdy fajn, ale škodovka vyrábí pro flet ne pro užší skupinu lidí. Takže real bude těžce někde jinde a dost elektroniky osekane a systémy mnohem jednodusi

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 06. 2019 10:29

pro fleet maj Superb (a docela verim ze Superb iV bude ve flletu hodne oblibenej), Octavia, Fabia, Karoq, Kodiaq, a ted trosku Scallu

a ve chvili kdy bude pro firmy vyhodne elektricke auto, tak budou flotilova vesmes prave elektricka auta, proto si vyrobci ted nejdou cenove sami po krku elektrikama ktere by nestacili vyrabet pri nizsich cenach, ta doba kdy elektromobil zacne bejt pro fllet zajimavej nastane predpokladam az tak v druhe pulce pristiho desetileti, tedy 6+ let

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  02. 06. 2019 11:20

Dokuď se nevyřeší daňové otázky jak tankovat, nebude to masovka. Finančák asi neuzná tankování v garáži rd domku.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 06. 2019 16:30

a co je na soucasnem nabijeni pro financak prekazkou? na verejnych stanicich mas bud pausal ktery muze jit do dani nebo platis apkou/klicem, ktery si take das normalne do dani, u firemniho nabijeni jde do dani proste ucet za elektrinu a doma si to bude nabijet jen minimum lidi co to budou mit jako sluzebak prave proto ze na to sami nevystavej doklad firme

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  03. 06. 2019 09:37

Vůbec nechápu co jsi na konci napsal. Jsem to minimum a parkuju doma před barákem. Jak tu elektřinu z garáže zaměstnavateli vyúčtuji? Pouč mě.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 11:36

právě, že nijak. Cesty z domova do zaměstnání a zpět beztak nejsou daňově uznatelné

Odpovědět  |   | 
jano  |  02. 06. 2019 19:50

A hlavne bezpečnosť .lebo tých havárií v poslednom čase pribúda.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 06. 2019 09:48

Konečně to vypadá jako auto, ale jen aby to zase nebyla samá porucha jak je u Škodovek dobrým zvykem.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  02. 06. 2019 10:39

Ani mi Nehovor, prave dom zistil, ze mi na zánovnej O3 nechladi klima. :(

Teda chladí, ale slabo.

Som 10 000 km po zaruke

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  02. 06. 2019 11:01

Dáš si vyměnit chladivo a filtry (můžeš i mimo škodu), zaplatíš nula nula nic a budeš spokojeně jezdit další roky.

Odpovědět  |   | 
Vyplňte prosím veškeré po  |  02. 06. 2019 11:14

Z hermeticky uzavreneho natlakovaneho okruhu se to chladivo jen tak nevypari.

Odpovědět  |   | 
abc  |  02. 06. 2019 11:34

Ale unikne¨a ne že ne. Normální jev. Třeba po pěti letech polovina hmotnosti není problém.

Odpovědět  |   | 
xyz  |  02. 06. 2019 13:00

Možná u škodovky. U špičkových značek jako je např. Hyundai chladivo neuniká ani po deseti letech.
To víš, skvělá značka, skvělé technologie, skvělá spolehlivost.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  02. 06. 2019 13:13

Když je ti v tom dobře proč ne.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 06. 2019 13:51

komiku

Odpovědět  |   | 
LOL  |  02. 06. 2019 13:14

asi dělám něco blbě, když za 10 let jsem klimu nemusel doplňovat. No jo, nemám Koncern.

Odpovědět  |   | 
abc  |  02. 06. 2019 13:21

Kolikrát jsi to za těch 10 let kontroloval?

Odpovědět  |   | 
===  |  02. 06. 2019 19:18

To, že to škodovky mají jako jeden z mnoha problémů je všeobecně známé.

Odpovědět  |   | 
abc  |  02. 06. 2019 19:22

Proč odpovídáš na otázku která se tě netýká a navíc úplně mimo?

Odpovědět  |   | 
===  |  02. 06. 2019 19:28

Nejsi tak trochu divný?

Odpovědět  |   | 
abc  |  02. 06. 2019 19:38

Ok, máš problém pochopit psaný text. Beru na vědomí.

Odpovědět  |   | 
===  |  03. 06. 2019 16:42

Jsem rád že uznáš svou chybu.

Odpovědět  |   | 
LOl  |  03. 06. 2019 07:35

Jezdím na pravidelné servisní prohlídky. Protokoly mám, nic jako doplnění chladiva v nich není.

Odpovědět  |   | 
abc  |  03. 06. 2019 12:08

Sami aniž o to požádáš ti to kontrolovat nebudou. A pokud klima chladí, tak to ještě neznamená, že je plná náplň. Klidně bude chladit i se čtvrtinou předepsané hmotnosti chladiva. Zrovna letos ověřeno na jednom "japonci".

Odpovědět  |   | 
LOL  |  03. 06. 2019 15:24

Divný. Tak proč se mi tuhle omlouvali, že jejich klimačkář je nemocný a že daný úkon neproběhl?

Odpovědět  |   | 
abc  |  02. 06. 2019 11:39

Hlavně to nech včas udělat. Pokud by bylo opravdu málo chladiva, hrozí poškození kompresoru nedostatkem maziva.
Falešný JirkaX je takový místní šašek který tomu moc nerozumí a plácá blbosti.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 06. 2019 13:27

spravne, sem debilek

Odpovědět  |   | 
Kvičalo hunter  |  02. 06. 2019 13:56

To víme nemocný Kvičalo.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 06. 2019 16:13

"sem" je určení místa. Když už, tak "jsem", ale tuhle blbost se "sem" tady používá tobě více podobných.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 06. 2019 18:54

S tím s tebou souhlasím.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  02. 06. 2019 11:51

Hehe, no jo, a to je jen drobnost, ktera te aspon nezastavi. Koncernovy popelnice mi stacili. Posledni slusny auta delali tak do roku 2008, pak uz to stalo za hovno. V jednom kuse v hajzlu elektrika - polamany kabely, vadny jednotky, pokud jezdite furt popojizdky p meste tak problemy s turbem, rozvody .... no proste furt neco. Jsem z MB a tak vim jak si ty zeleny mozky delaj furt prdel z jinejch vyrobcu, ale to co predvadi poslednich deset let je takova tragedie, ze snad i ta dachna je na tom lip..... Jinak realne - posledni moje skodofka byla F2 / O2 (sluzebak / soukromy) a nikdy vice. ...... A pro stouraly - jako dlouholetymu zakaznikovi se mi porad snazi nabizet a pujcovat, takze novy auta znam. A treba kodiaq je suverene nejhorsi kraksna ve ktery jsem posledni leta sedel. Utek jsem k francouzum a italum a mam svatej pokoj. Pohodlnejsi, vetsi, levnejsi, do servisu jezdim jen na udrzbu. Jo, po 5li letech to menim, takze co je pak netusim. Jenze ta koncernova popelnice nevydrzi bez poruchy ani tech 5 let. Asi uz to rovnou staveji na ty rocni zapujcky :D .... Navic zaruku mam 5 let na cokoli a ne 2+3.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  02. 06. 2019 18:40

to je ešte lepší prípad, keby Ti prestalo kúriť, tak to si môžeš rovno hodiť slučku, alebo véééľmi rýchlo to predať, ak nájdeš blbca, čo by to kúpil. https://forum.autobazar.eu/leon-z-tdi-zz4-nekuri-pre... ...

Odpovědět  |   | 
Ben  |  02. 06. 2019 19:13

Šodofky kůrí ale z výfuku a hodně

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  02. 06. 2019 14:20

Nevím, co na tom podle vás vypadá jako auto. Vypadá to jako hračka pro pětileté dítě.

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  02. 06. 2019 12:03

to si radši koupím starčí verzi Bugatti Veyron

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 11:39

klidně i takové to doma dělané na čínském venkově z Daihatsu Charade. I to je totiž vkusnější než Tohle

Odpovědět  |   | 
kladruba sentinel  |  02. 06. 2019 12:26

A kdo si kurva koupí auto za 90 mega ? to si lepší za ty prachy koupím nějakou residenci.

Odpovědět  |   | 
Denaro  |  02. 06. 2019 12:53

Kdyby jsi se obtěžoval si článek přečíst věděl bys že je to jenom koncept.

Odpovědět  |   | 
jj  |  02. 06. 2019 13:08

No právě ted to vypadá dobře člověk by i koupil, ale v serii to bude holota s příplatkovou výbavou i za volant a cenou jak prémiový vůz v plné výběvě z kůží a dožitovním řidičem...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  02. 06. 2019 13:07

Další škodovácký bazmek. Koupíš si u škodovky SUV a je z něho výhled na prd? Zase si ho škodovka nechala vyrobit jinde, když to nemá češtinu?
Jak mám vstřebat tyto informace z článku:
- koncept za 90 milionů, který skoro nepruží
- karoserie pracuje, uvnitř je ozvěna jako někde v jeskyni
- abych před dilatačními spárami raději přibrzdil
- podvozek a pohon konceptu jsou v podstatě sériové !!!

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  02. 06. 2019 14:18

Že si testují technologii, budiž. Ale co to vůbec je za komickou koncepci? Nějaký hnusný paskvil s pseudozvýšeným podvozkem, aby si ignoranti mohli myslet, že je to auto bezpečnější? Vyplýtvat 100 kilo hmotnosti jen na to, aby to vypadalo "trendy", je perverzní praktika.

Dělejte normální auta, vy blbečci posedlí marketingovými žvásty.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 06. 2019 20:51

Me se to libi a vzhledem k memu pokrocilemu veku (41) by me to vyhovovalu kvuli nastupovani ale kdyby se mi to nelibilo nenapadlo by me nekomu rikat ze jsou to idioti...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 06. 2019 07:34

No jo, nastupování. Já si vždycky říkal, jaký mají lidi problém s nastupováním a vystupováním, dokud jsem nezačal v práci jezdit Octaviemi. Sedadla tak nízko, že na vystoupení bych potřeboval kladkostroj; k tomu neskutečně široké prahy. Opravdu lahůdka, i pro mladého člověka.
Pak spokojeně přesednu do svého francouzského auta s normální výškou sezení a přemýšlím, jak ty škodovácké šmejdy může někdo vůbec kupovat...

Odpovědět  |   | 
abc  |  03. 06. 2019 16:45

Tvůj věk je opravdu vysoký a nastupování do vyššího auta je moc dobrá věc, ale nesmí to být škodovka.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 18:51

Tak starým lidem už by měli odebírat řidičáky a ne řešit, jestli se vyhrabou z auta

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  03. 06. 2019 08:40

Ignoranti, blbečci....
No upřímně, ja raději budu sedět v autě se zvýšenou karoserií při bouračce s oslem, který vyrazí v nepřehledné zatáčce proti mě v olitanem Civicu.

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  03. 06. 2019 20:40

Současná "SUV" a "crossovery" mají celkově horší pasivní ochranu, než kompaktnější auta. Mají nižší hustotu, a zhruba 100 kilo hmotnosti navíc padne na zvýšený podvozek, což se pak výrobci dále snaží ušetřit jinde. Takže nejen že žerete nepravdivé marketingové mýty o bezpečnosti takových aut, navíc do případné srážky záměrně přinášíte více kinetické energie, čímž si čůráte do vlastních bot, protože to odnesete taky. Jediná bezpečnostní výhoda takových aut je ve výšce posedu, což umožňuje snažší deformaci motorového prostoru pod kabinu - scénář který se uplatní pouze u čistě čelních srážek, které jsou velmi vzácné. Ve všechnostatních případech (šikmých srážkách, nárazech na dvěře, sloupky, zezadu) vyjde stejně prostorné auto s nízkým podvozkem stejně čí lépe, než SUV nebo crossover.

Užijte si své náboženství.

Odpovědět  |   | 
Slavo  |  02. 06. 2019 15:30

Konečně pořádný auto od Škody, ale samozřejmě, že do výroby se z tohoto funkčního "konceptu" dostane kulový, to by "fauvecku" přece nemohli udělat 🤔

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 11:30

v daném případě by bylo štěstí, kdyby se produkční auto podobalo konceptu co možná nejméně. Bohužel to ale vypadá, že tomu tak nebude a ten cáklý fejkový předek obdrží i produkční verze (jen v trochu umírněnější podobě).

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 06. 2019 16:01

Hoďte to ze skály. Je to jen zbytečnej koncept co vypadá jak nepovedenej spalovák.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 11:28

Dovolím si nesouhlasit, vypadá totiž daleko hůř

Odpovědět  |   | 
tomahawk  |  02. 06. 2019 19:29

co tam bude za motor 1.2 htp

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 06. 2019 20:55

Jj 1.2 htp s rotorem a statorem a s baterii obsluhujici elektroniku o vykonu 83 kwh

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  02. 06. 2019 20:56

Jo hlava mi nebere že furt píšete o takových sračká*h

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  03. 06. 2019 09:43

Hlava mi nebere proč teda na tento web vlastně chodíš....?

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 11:32

tak tahle "sratchka" má být budoucnost našeho průmyslu, resp. ekonomiky. Je to velice důležitý model, ovšem v kontextu jeho vzhledu se obávám, aby naše ekonomika nedopadla jako KLDR

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 06. 2019 23:11

Tak som si precital clanok a jedine, co moja hlava nepoberie, je titulok clanku.

Cakal redaktor od zlepeneho konceptu nieco ine?

Otazku, ako moze Skodovka na tomto koncepte testovat, riesit nejdem, v Skode to asi vedia.

Ale podla clanku nie je v aute nic, co by bezny konzument diania v automotive a IT nevedel.

Na druhej strane, na Litomericku to nepochybne vzbudi svetovy ohlas... ;)

Odpovědět  |   | 
Pavel JURAČKA  |  03. 06. 2019 00:07

Strčte si ji do Číny Škodová ký buzny

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 00:38

K tomu konceptu jen dva postřehy:
1. Ten design předku není dobrý ani jako špatný vtip na apríla, to jako opravdu myslí vážně? Horší tuzingovou šílenost jsem snad neviděl ani na tuzingových srazech - jako když to 16tiletý negramotný tuner splácal doma v garáži. Vypadá to nejen blbě, trapně, kýčovitě (tak koneckonců vypadá spousta aut), ale jako bonus i naprosto neprofesionálně).
2. Proč je to vysoké jako kráva a břicho to přitom tahá snad 10 cm nad zemí? Proč dokáže Tesla i s baterkama v podlaze vyrobit cca normální liftback a tady těm z toho vylezla taková podivnost? Kolik mají ty baterie na výšku: 30 cm??? Minimálně z pohledu designu to bude chtít prahy v jiné barvě než karoserie (protože takto to vvpadá jako vytuzené o 10 cm snížené SUV v celolaku - prostě hnus)

Odpovědět  |   | 
veka  |  03. 06. 2019 07:18

Prostě poklad za hubičku! Vůz pro nejširší masy. Škoda opět dokazuje svou genialitu 🤣

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 06. 2019 09:19

Cina i Indie maji pres 1 mld obyvatel, tj. nejsirsi masy

Odpovědět  |   | 
OldMan83  |  03. 06. 2019 11:42

kde ja uz to jenom videl...
aha, Lamborghini Urus!
alespon exterier je mu teda naapadne podobny...

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 11:50

Přesněji řečeno to vypadá jako snaha čínského vesničana postavit si doma Lambo Urus z pekařské dodávky

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  03. 06. 2019 11:44

cca 500 000,- Kč je lidová cena? Takže běžný důchodce není člověk, protože na tohle lidové auto si už nikdy nenašetří...

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 14:06

Důchodce už má mít našetřeno a když ne, jeho smůla. Důchod (ten z prvního pilíře) už není určen k šetření...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 06. 2019 14:13

Prober se z diskotéky naivko! U nás si nový auto z našetřených peněz kupuje jen mizevé procento lidí.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  03. 06. 2019 18:42

Hm.x % lidí bude jednou jezdit hromadnou nebo pěšky.Ceny aut jsou předražené a hlavně škodovka.....at si radeji vychytají motory tsi...sra......s turbem.

Odpovědět  |   | 
Jozka  |  10. 06. 2019 14:37

Eko otazka - kolik benzinu navic musi taxikar spalit, aby si poridil eko auto? (jezdici na proud vyrabeny z velke casti spalovanim uhli...)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A