Koncept otevřeného Citroënu C4 Cactus prozrazen před premiérou

Koncept otevřeného Citroënu C4 Cactus prozrazen před premiérou

Citroën slíbil přivézt na autosalon ve Frankfurtu koncept otevřeného modelu C4 Cactus, který se měl inspirovat v modelu Mehari. Ještě před oficiální premiérou této podivnosti se ale první snímek koncepčního vozu dostal na internet.

Citroën Méhari (1968-1987): Rychlý velbloud

Citroën Méhari (1968-1987): Rychlý velbloud

Koncept se jmenuje Citroën C4 Cactus M (asi M jako Mehari) a jde spíše jen o designové cvičení a možná upoutávku na rozšíření možností individualizace produkční verze tohoto zvláštního crossoveru mezi hatchbackem a SUV.

O sériové výrobě Citroënu Cactus M ještě nic nevíme. Kabriolet zrovna do portfolia Citroënu příliš nezapadá, stejně tak „sportovní“ pick-up. Nechme se ale překvapit, s čím nakonec francouzská automobilka přijde.

Klepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků