Koncept Opel GT umí mluvit a nemá zpětná zrcátka

Opel vyslal do světa další sérii fotografií svého ženevského konceptu GT. Tentokrát se můžeme podrobněji podívat do interiéru, který neobsahuje žádná tlačítka a který naopak dostal pouze displeje, touchpad a kamery.

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Interiér Opelu GT je velmi jednoduchý, protože automobilka odstranila všechna tlačítka. Na ovládání veškerých funkcí máte k dispozici dotykový displej, touchpad mezi sedadly, případně lze nemalé množství funkcí ovládat také hlasově. Tato možnost bude zřejmě nejvyužívanější, protože nám něco říká, že ovládání čehokoliv dotykově v kontextu automobilu se sportovně laděným (a tedy tuhým) podvozkem, není v praxi úplně ideální záležitost.

Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Opel rovněž slibuje všemožné nastavení přístrojového štítu, kde lze měnit barevná schémata nebo zobrazované informace. Na každé straně palubní desky jsou pak ještě kulaté displeje, které promítají obraz kamer umístěných na blatnících za předními koly. Ty nahrazují klasická zpětná zrcátka.

Opel GT se vyrábět nebude. Automobilka se bojí, že by prodělala

Opel GT se vyrábět nebude. Automobilka se bojí, že by prodělala

GT nabídne samozřejmě maximální konektivitu a sledování svého okolí. Automobilka v tiskové zprávě dokonce zmiňuje situaci, kdy za vámi pojede motocykl a vůz na vás promluví stylem „Buď opatrný. Nepřehlédni motocykl jedoucí za námi“.

Opel GT je malé lehké kupé osazené přeplňovaným tříválcem s výkonem 107 kW (145 k), akcelerace z nuly na 100 km/h je otázkou necelých osmi sekund a maximální rychlost dosahuje na 215 km/h. Opel ale už stihl oznámit, že s konceptem GT pro sériovou výrobu nepočítá. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

dnes | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků