Koncept Opel GT umí mluvit a nemá zpětná zrcátka

Opel vyslal do světa další sérii fotografií svého ženevského konceptu GT. Tentokrát se můžeme podrobněji podívat do interiéru, který neobsahuje žádná tlačítka a který naopak dostal pouze displeje, touchpad a kamery.

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Interiér Opelu GT je velmi jednoduchý, protože automobilka odstranila všechna tlačítka. Na ovládání veškerých funkcí máte k dispozici dotykový displej, touchpad mezi sedadly, případně lze nemalé množství funkcí ovládat také hlasově. Tato možnost bude zřejmě nejvyužívanější, protože nám něco říká, že ovládání čehokoliv dotykově v kontextu automobilu se sportovně laděným (a tedy tuhým) podvozkem, není v praxi úplně ideální záležitost.

Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Opel rovněž slibuje všemožné nastavení přístrojového štítu, kde lze měnit barevná schémata nebo zobrazované informace. Na každé straně palubní desky jsou pak ještě kulaté displeje, které promítají obraz kamer umístěných na blatnících za předními koly. Ty nahrazují klasická zpětná zrcátka.

Opel GT se vyrábět nebude. Automobilka se bojí, že by prodělala

Opel GT se vyrábět nebude. Automobilka se bojí, že by prodělala

GT nabídne samozřejmě maximální konektivitu a sledování svého okolí. Automobilka v tiskové zprávě dokonce zmiňuje situaci, kdy za vámi pojede motocykl a vůz na vás promluví stylem „Buď opatrný. Nepřehlédni motocykl jedoucí za námi“.

Opel GT je malé lehké kupé osazené přeplňovaným tříválcem s výkonem 107 kW (145 k), akcelerace z nuly na 100 km/h je otázkou necelých osmi sekund a maximální rychlost dosahuje na 215 km/h. Opel ale už stihl oznámit, že s konceptem GT pro sériovou výrobu nepočítá. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský