Koncept Opel GT umí mluvit a nemá zpětná zrcátka

Opel vyslal do světa další sérii fotografií svého ženevského konceptu GT. Tentokrát se můžeme podrobněji podívat do interiéru, který neobsahuje žádná tlačítka a který naopak dostal pouze displeje, touchpad a kamery.

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Interiér Opelu GT je velmi jednoduchý, protože automobilka odstranila všechna tlačítka. Na ovládání veškerých funkcí máte k dispozici dotykový displej, touchpad mezi sedadly, případně lze nemalé množství funkcí ovládat také hlasově. Tato možnost bude zřejmě nejvyužívanější, protože nám něco říká, že ovládání čehokoliv dotykově v kontextu automobilu se sportovně laděným (a tedy tuhým) podvozkem, není v praxi úplně ideální záležitost.

Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Opel rovněž slibuje všemožné nastavení přístrojového štítu, kde lze měnit barevná schémata nebo zobrazované informace. Na každé straně palubní desky jsou pak ještě kulaté displeje, které promítají obraz kamer umístěných na blatnících za předními koly. Ty nahrazují klasická zpětná zrcátka.

Opel GT se vyrábět nebude. Automobilka se bojí, že by prodělala

Opel GT se vyrábět nebude. Automobilka se bojí, že by prodělala

GT nabídne samozřejmě maximální konektivitu a sledování svého okolí. Automobilka v tiskové zprávě dokonce zmiňuje situaci, kdy za vámi pojede motocykl a vůz na vás promluví stylem „Buď opatrný. Nepřehlédni motocykl jedoucí za námi“.

Opel GT je malé lehké kupé osazené přeplňovaným tříválcem s výkonem 107 kW (145 k), akcelerace z nuly na 100 km/h je otázkou necelých osmi sekund a maximální rychlost dosahuje na 215 km/h. Opel ale už stihl oznámit, že s konceptem GT pro sériovou výrobu nepočítá. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků