Koncept Opel GT umí mluvit a nemá zpětná zrcátka

Opel vyslal do světa další sérii fotografií svého ženevského konceptu GT. Tentokrát se můžeme podrobněji podívat do interiéru, který neobsahuje žádná tlačítka a který naopak dostal pouze displeje, touchpad a kamery.

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Interiér Opelu GT je velmi jednoduchý, protože automobilka odstranila všechna tlačítka. Na ovládání veškerých funkcí máte k dispozici dotykový displej, touchpad mezi sedadly, případně lze nemalé množství funkcí ovládat také hlasově. Tato možnost bude zřejmě nejvyužívanější, protože nám něco říká, že ovládání čehokoliv dotykově v kontextu automobilu se sportovně laděným (a tedy tuhým) podvozkem, není v praxi úplně ideální záležitost.

Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Opel rovněž slibuje všemožné nastavení přístrojového štítu, kde lze měnit barevná schémata nebo zobrazované informace. Na každé straně palubní desky jsou pak ještě kulaté displeje, které promítají obraz kamer umístěných na blatnících za předními koly. Ty nahrazují klasická zpětná zrcátka.

Opel GT se vyrábět nebude. Automobilka se bojí, že by prodělala

Opel GT se vyrábět nebude. Automobilka se bojí, že by prodělala

GT nabídne samozřejmě maximální konektivitu a sledování svého okolí. Automobilka v tiskové zprávě dokonce zmiňuje situaci, kdy za vámi pojede motocykl a vůz na vás promluví stylem „Buď opatrný. Nepřehlédni motocykl jedoucí za námi“.

Opel GT je malé lehké kupé osazené přeplňovaným tříválcem s výkonem 107 kW (145 k), akcelerace z nuly na 100 km/h je otázkou necelých osmi sekund a maximální rychlost dosahuje na 215 km/h. Opel ale už stihl oznámit, že s konceptem GT pro sériovou výrobu nepočítá. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků