Koncept Opel GT umí mluvit a nemá zpětná zrcátka

Opel vyslal do světa další sérii fotografií svého ženevského konceptu GT. Tentokrát se můžeme podrobněji podívat do interiéru, který neobsahuje žádná tlačítka a který naopak dostal pouze displeje, touchpad a kamery.

Sportovní auta | Zajímavosti | Opel | Kupé | Ženeva 2016 | Design

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Interiér Opelu GT je velmi jednoduchý, protože automobilka odstranila všechna tlačítka. Na ovládání veškerých funkcí máte k dispozici dotykový displej, touchpad mezi sedadly, případně lze nemalé množství funkcí ovládat také hlasově. Tato možnost bude zřejmě nejvyužívanější, protože nám něco říká, že ovládání čehokoliv dotykově v kontextu automobilu se sportovně laděným (a tedy tuhým) podvozkem, není v praxi úplně ideální záležitost.

Testy | Opel | Hatchbacky

Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Opel rovněž slibuje všemožné nastavení přístrojového štítu, kde lze měnit barevná schémata nebo zobrazované informace. Na každé straně palubní desky jsou pak ještě kulaté displeje, které promítají obraz kamer umístěných na blatnících za předními koly. Ty nahrazují klasická zpětná zrcátka.

Sportovní auta | Opel | Kupé | Byznys | Ženeva 2016

Opel GT se vyrábět nebude. Automobilka se bojí, že by prodělala

GT nabídne samozřejmě maximální konektivitu a sledování svého okolí. Automobilka v tiskové zprávě dokonce zmiňuje situaci, kdy za vámi pojede motocykl a vůz na vás promluví stylem „Buď opatrný. Nepřehlédni motocykl jedoucí za námi“.

Opel GT je malé lehké kupé osazené přeplňovaným tříválcem s výkonem 107 kW (145 k), akcelerace z nuly na 100 km/h je otázkou necelých osmi sekund a maximální rychlost dosahuje na 215 km/h. Opel ale už stihl oznámit, že s konceptem GT pro sériovou výrobu nepočítá. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků