Koncept MG Cyberster je návratem britské značky ke sporťákům. Přirozeně na baterky

Inspiraci v minulosti spojuje MG s elektrickým ústrojím a futuristickým designem.

Britskou značku MG, současně působící pod čínskou automobilkou SAIC Motor, si už dnes příliš nespojujeme se sportovními vozy. Portfolio dostupných modelů a SUV by nicméně mohla v budoucnu doplnit vzpomínka na dřívější časy sporťáků této značky. Ještě před premiérou na autosalonu v Šanghaji se totiž představuje koncept MG Cyberster.

Je libo retro SUV za 300 tisíc? Wallys Iris přijíždí z Tuniska, půlku ceny tvoří motor

Je libo retro SUV za 300 tisíc? Wallys Iris přijíždí z Tuniska, půlku ceny tvoří motor

Nový koncept má nahlížet na možné budoucí směřování, ale zároveň si bere inspiraci ve starých modelech. Značka zmiňuje MGB Roadster z 60. až 80. let minulého století. Především ale Cyberster zaujme svou agresivitou a futuristickými liniemi, nehledě na jeho spletitou mřížku na přídi a výrazné LED osvětlení s motivem vlajky Spojeného království.

Architektura palubní desky a středového panelu rozděluje místa řidiče a spolujezdce. Před řidičem se přitom rozprostírá velký zakřivený přístrojový displej, volant připomíná knipl a na boku je další displej pro ovládání interaktivních funkcí vozu.

Britský Caterham teď patří do japonských rukou. Nový vlastník se chce držet tradice

Britský Caterham teď patří do japonských rukou. Nový vlastník se chce držet tradice

Jakožto koncept pro blízkou budoucnost nepřekvapí, že Cyberster je plně elektrický. Mnoho detailů o ústrojí, kromě nové „inteligentní“ platformy, MG nezmiňuje, představuje si nicméně dojezd až 800 kilometrů a schopnost zrychlení z nuly na 100 km/h pod tři sekundy.

O více detailů se MG podělí během představení na autosalonu v Šanghaji, který začíná 21. dubna.

MG

MG je britská automobilka založená v roce 1920 Cecilem Kimberem. Byla známá předevšími svými dvousedadlovými sportovními vozy.

Výroba byla v MG ukončena v roce 1980. Následovalo několik návratů, dnes značku vlastní čínská Shanghai Automotive Industry.

MG3 • MG ZS EV

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M3 Competition: Nekouše, ale stejně ho budete šťourat klackem

BMW M3 Competition

Šestiválec, dvě turba, pohon zadních kol a rozměry a hmotnost dvacet let staré M5. Nové BMW M3 Competition je tady a brousí si zuby na to nejlepší, co se dnes dá koupit.

včera | Vladimír Kadera
TEST Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI (147 kW) DSG: Palba z černé pistole

Volkswagen Golf GTD

Po testech Volkswagenů Golf GTE a GTI tady máme tu zřejmě nejméně sportovní variantu GTD. Ačkoliv to není sporťák, svůj smysl v nabídce rozhodně má.

14.  5.  2021 | Richard Herbich | 10 příspěvků
Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

12.  5.  2021 | Stanislav Kolman | 5 příspěvků