Koncept Mercedes-Maybach 6 Cabrio je krásný. Na místě motoru má sadu na piknik

Mercedes-Benz ukázal za přehlídce automobilové krásy Pebble Beach Cncours d´Elegance koncept luxusního elektrického kabrioletu.

Loni na stejném místě - v kalifornském Monterey - ukázal Mercedes při přehlídce Pebble Beach Concours d´Elegance nádherné kupé. Letos přivezl kabrio, které je o kupé odvozeno.

Vůz s označením Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet pohání čtveřice elektromotorů s celkovým výkonem 550 kW (750 koní).

To postačuje na udělení zrychlení z nuly na stovku pod čtyři sekundy.

10 neznámých kabrioletů, jejichž život často skončil dříve než začal

10 neznámých kabrioletů, jejichž život často skončil dříve než začal

Baterie o celkové kapacitě 80 kWh jsou ukryté pod podlahou. Zajistí dojezd kolem 500 kilometrů. Mercedes navíc slibuje, že díky funkce nabíjení stejnosměrným proudem se každých pět minut dobíjení navýší dojezd o sto kilometrů. Maximální rychlost je omezena na 250 km/hod.

Stejně jako je nádherně ladný design exteriéru, musí se líbit i interiér. Palubní deska, výplně dveří i sedačky spolu tvoří jedno nádherné místo pro život. To, že je vůz určen především pro užívání si života svědčí pohled pod otevřenou polovinu podélně dělené kapoty. Je zde pikniková sada.

Na galerii snímků vozu se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků