Už aby tu byla ;-)
v kombíku to vypadá lépe než pětidvéřák, ale stále jsou to propagační videa a fotky, naživo je to hnus viz: http://www.auto.cz/spionazni-fotografie-lada... ... a když k tomu člověk přídá pověstnou ruskou kvalitu, tak proti tomu bude i Dacia luxus
hnusem je bejt takovej debil jak ty a na clanek o Veste poslat fotky Xraye. http://1.bp.blogspot.com/-SgOXVq9ap_8/VgkwnKK82cI/... ...
Oficiální video LADA Vesta Cross Concept https://www.youtube.com/watch... Může redakce vložit do článku :-)
dik za video. Tie bocne prelisy sa mi velmi nepacia, ale v tej farbe je zvysok auta podla mna velmi podareny (co do dizajnu). S jednoduchou atmosferickou jednasestkou to ma sancu na velky uspech. Presne toto tu chyba: jednoduche nenarocne auto, s ktorym sa nemusite bat, ze prva vyjazdena kolaj na asfalte bude znamenat rozmasakrovanu olejovu vanu (narazam na nedostatocnu svetlu vysku tych dnesnych ekobakelit-ultralahkych a hypermodernych vytvorov). Viz uspech Dustera. No a toto je taky trosku 'cestovnejsi' Duster. Co chcete viac: dovezie, odvezie, vsade sa dostane, lacne na udrzbu. Nieco ako nasa skromna felda, ktoru mame v rodine a ktora sluzi na svoj ucel vynikajuco. Staci sa o to aspon trochu starat, nespravat sa k tomu ako uplne prasa a masiiiina bude jazdit do aleluja. Jedine, z coho mam obavy je, aby to s tym setrenim neprehnali a neslo to na ukor robustnosti. Ak bude splneny tento predpoklad, za mna velke +;-)
Tradiční Rus - část okouká a druhou zkazí :-/
zbavit sa tej marťanskej grafiky prednych svetiel a na ladu pekne... horsie to je s tymi prelismi stale to je sice vyrazne no nevkusne hlavne posadenie do dveri
Pěkné a interiér taky nikdo nezničil tabletem za pár stovek:-) Pokud do toho dají slušný motor a přiměřenou cenu tak budou mít někteří u konkurence hodně těžké spaní:-D
tak pokud jde o design, jsou ty prolisy na bocích úplně špatně. Aby auto dobře vypadalo, má být jakoby "úzké v pase" (řekněme v prostředku pontonu) a široké přes kola. Takže když už tam ty prolisy daly, měly být obráceně (tj. vyboulené a ne naopak). Takto to působí dojmem pupkáče s malýma ručičkama a nožičkama. A vůbec celkově je to taková kopie korejce poblejce. Evropský design je fakt jinde (to i snad i ta Dacia vypadá lépe).
ale to auto je skutocne siroke na blatnikoch viac nez dost, to je len iluzia pri pohlade z boku a je viac nez iste, ze taky vystrelok do serie urcite neprejde ;-)
tento výstřelek (prolisy) budou mít všechny nové Lady a podle mě je to naprosto kontraproduktivní kravina. Navíc to bude strašně rychle stárnout. ;-)A můj předchozí příspěvek nebyl vůbec o tom, jak je auto v té které části karoserie skutečně široké, nýbrž o tom, jak široké v té které části karoserie působí. A toto prostě působí jako že je nejširší uprostřed. Přirovnal bych to k holce s malýma prsama a zadkem, zato s o to větším břichem :-D
třeba právě chtějí říct, že kabina je "nejširší" a je uvnitř dost místa.V příměru s holkou, k čemu si vycpávat podprsenku ponožkama? :-DVidím to tak, že někomu se to líbí a někomu ne, ale tvrdit, že je to špatně, je u designu k ničemu.
a ještě doplním, že ty prolisy kromě toho, že jsou kontraproduktivní, ošklivé a nenadčasové, dělají auto i jakoby na první pohled levné (prostě explicitně lowcostové).
100% suhlas... prelisy to zhadzuju
Nepřijde mi to jako lowcost... prostě měli jen trochu jiný záměr. To že nenašpulí blatníky a nezatáhnou břicho neznamená, že dělají něco špatně. Mě naopak přijde, že si jdou svým směrem.
..zbožňuji fotografické oddborníky, co by dokázali s fleku poradit i Enzu Ferrarimu, Bertonemu, Scheyrovi i Kabáňovi... brouk pytlík se jim kdysi říkalo.
to to já pindaly tvého typu nezbožňuju vůbec. K čemu by jako měla být diskuse pod článkem o nějaké ruské plečce, ze které známe jen její design, než právě o tom (podle mě nepovedeném, podle jiných přímo úchvatném) designu?
líbivý zevnějšek není dnes problém. vyrobit prototyp je také hračka. To podstatné se ale skrývá mezi plechy karoserie a plasty interiéru. Tam jsou opravdové rozdíly mezi jednotlivými značkami a to jak ty technické, tak finanční. Já bych si (nejen) tuto Ladu nekoupil.
Hlavní problémy v rusky vždy byl dovést prototyp do sériové výroby. To už ale ted nehrozí a o zbytek bych se celkem nebál. Anderson si to pohlídá.
mužik vzdy vsechno dotahne k ruske "dokonalosti"...
..a ty k debilite.
K designu už bylo vše řečeno, opravdu pěkný (nezapomínejme, že to je v podstatě malé auto). Ale motor 1,6 MPI? Renault začal nakupovat u VW?
1,6 strká Renault jako základní jednotku do Dustera.., podle mne je te ten sam motor.
Jo, to vím, ale určitě nenese označení MPI, nebo ano?
MPI je len označenie typu vstrekovania, žeby aj to mal VW patentované? Aj desiatková rada mala už viacbodové sekvenčné vstreky. Motor a prevodovka bude pravdepodobne evolúciou agregátu z priory. Len dúfam, že frantíci to nezečnú kaziť downsizingom.
1,6 je vlastní ruský motor Lada, už dávno je v Grantě a spol. Má být i 1,8 časem
docela pekne. vzhledem ke znacce lada za 199.000 s naftou, klimatizaci a elektrony bych o ni uvazoval..
Vypadá to moc pěkně, hodně povedené auto, které posune Ladu o řád výš
co znamena ze pak bude zaostavat za zapadni konkurenci jenom o 4 pricky... B-]
HAHAHA
No, nevypada to spatne!
Mě se moc líbí,za 270tis.bych o ní uvažoval,opravdu pěkná;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.