Koncept Honda Project 2&4 je naprosto boží. Tohle musíte vyrábět!

Project 2&4 spojuje malé rozměry a rychlost motocyklu s ovladatelností a trakcí automobilu. Honda se inspirovala v legendárním monopostu RA272 z roku 1965.

Co vznikne, když spojíte auto a motorku? Přesně tohle se snažila zjistit Honda. Výsledkem je kompaktní koncept Project 2&4, který spojuje malé rozměry a rychlost motocyklu s ovladatelností a trakcí automobilu. Zapomeňte na Caterham, tohle je okruhová hračka budoucnosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Doufejme, že Honda pošle koncept do výroby. O pohon se stará motocyklový čtyřválec ze speciálu pro MotoGP. 215 koní musí na 405 kg lehké auto stačit

Automobilka se inspirovala v legendárním monopostu Honda RA272 z roku 1965. Koncept Honda 2&4 je dlouhý jen 3,04 m, široký 1,82 m a vysoký necelý metr. Váží pouze 405 kg. Zajímavostí je, že na rozdíl od většiny moderních konceptů nejde o hybrid nebo elektromobil.

Honda prodává silniční verzi závoďáku z MotoGP, stojí 5,1 milionu

Honda prodává silniční verzi závoďáku z MotoGP, stojí 5,1 milionu

O pohon se stará upravená verze závodního motocyklového vidlicového čtyřválce 1,0 l, který pohání speciál Honda RC213V pro MotoGP. Byl upraven pro silniční provoz, takže nyní ze sebe vydoluje „jen“ 215 koní v 13 000 ot./min. a 118 Nm v 10 500 ot./min. Sílu posílá na zadní kola přes dvouspojkovou převodovku. Závodní verze má výkon přes 230 koní a točí přes 15 000 ot./min.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Automobilka čerpala inspiraci v legendárním monopostu RA272 z 60. let. Koncept má na fotkách jednu sedačku, ale teoreticky by uvezl dvě osoby

Koncept dvoumístné okruhové hračky Honda se ukáže na autosalonu ve Frankfurtu a my máme pro Hondu jeden vzkaz: Tohle musíte začít vyrábět, ať se děje co se děje a ať to stojí co to stojí! Věc, která má poměr výkonu ku hmotnosti 531 koní na tunu, je zkrátka principiálně v pořádku.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky