Koncept Honda Project 2&4 je naprosto boží. Tohle musíte vyrábět!

Project 2&4 spojuje malé rozměry a rychlost motocyklu s ovladatelností a trakcí automobilu. Honda se inspirovala v legendárním monopostu RA272 z roku 1965.

Co vznikne, když spojíte auto a motorku? Přesně tohle se snažila zjistit Honda. Výsledkem je kompaktní koncept Project 2&4, který spojuje malé rozměry a rychlost motocyklu s ovladatelností a trakcí automobilu. Zapomeňte na Caterham, tohle je okruhová hračka budoucnosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Doufejme, že Honda pošle koncept do výroby. O pohon se stará motocyklový čtyřválec ze speciálu pro MotoGP. 215 koní musí na 405 kg lehké auto stačit

Automobilka se inspirovala v legendárním monopostu Honda RA272 z roku 1965. Koncept Honda 2&4 je dlouhý jen 3,04 m, široký 1,82 m a vysoký necelý metr. Váží pouze 405 kg. Zajímavostí je, že na rozdíl od většiny moderních konceptů nejde o hybrid nebo elektromobil.

Honda prodává silniční verzi závoďáku z MotoGP, stojí 5,1 milionu

Honda prodává silniční verzi závoďáku z MotoGP, stojí 5,1 milionu

O pohon se stará upravená verze závodního motocyklového vidlicového čtyřválce 1,0 l, který pohání speciál Honda RC213V pro MotoGP. Byl upraven pro silniční provoz, takže nyní ze sebe vydoluje „jen“ 215 koní v 13 000 ot./min. a 118 Nm v 10 500 ot./min. Sílu posílá na zadní kola přes dvouspojkovou převodovku. Závodní verze má výkon přes 230 koní a točí přes 15 000 ot./min.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Automobilka čerpala inspiraci v legendárním monopostu RA272 z 60. let. Koncept má na fotkách jednu sedačku, ale teoreticky by uvezl dvě osoby

Koncept dvoumístné okruhové hračky Honda se ukáže na autosalonu ve Frankfurtu a my máme pro Hondu jeden vzkaz: Tohle musíte začít vyrábět, ať se děje co se děje a ať to stojí co to stojí! Věc, která má poměr výkonu ku hmotnosti 531 koní na tunu, je zkrátka principiálně v pořádku.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 29 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků