Koncept Genesis GV80 je prvním SUV luxusní odnože Hyundai

Značka Genesis představila první z dvojice ohlášených SUV. Prozatím jako koncept vodíkového automobilu a plug-in hybridu.

Značka Genesis ještě před newyorským autosalonem avizovala, že do roku 2020 by ve svém portfoliu ráda viděla šest modelů. V současné době nabízí sedany G80 a G90, další s označením G70 je na cestě, nicméně je jasné, že pouze se sedany si nevystačí. A jestliže současný automobilový trend jsou SUV, bylo pouze otázkou času, kdy přispěje svou vlastní trochou do tohoto mlýna. 

V Evropě jezdí dalších padesát vozů Hyundai s vodíkovým pohonem

V Evropě jezdí dalších padesát vozů Hyundai s vodíkovým pohonem

Šéfdesignér značky Luc Donckerwolke, mimochodem bývalá hlava designu u Bentley, a jeho tým připravil na autosalon v New Yorku skutečnou lahůdku pro všechny, kteří fandí futuristickému designu a alternativním technologiím pohonu. Koncept GV80 Fuell Cell Concept svojí velikostí míří do teritoria Range Roveru. Pohon bude na elektřinu. Buď vznikne z vodíku v palivových článcích nebo ji bude možné dobít do baterií.

Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Žádné technické parametry známy nejsou, ani alespoň přibližný termín uvedení do sériové výroby. Pokud se tak skutečně stane, je značně nepravděpodobné, že by se SUV od značky Genesis objevilo na 23palcových kolech z lehkých slitin, případně kamerami místo zpětných zrcátek. 22palcový zakřivený displej z organických diod OLED je rozhodně pravděpodobnější.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků