Koncept Audi Prologue napovídá budoucí design značky

Víte jak se posledních několik let říkalo, že všechna nová Audi vypadají stejně? Tak to se teď... nezmění. Všechna budoucí Audi budou také vypadat úplně stejně, jenom jinak. A to tak, jak napovídá nový koncept Audi Prologue právě představený na autosalonu v Los Angeles.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvykejte si, takhle teď budou vypadat všechna nová Audi od A4 po A9 (což má být luxusní kupé na bázi A8)

Koncept dvoudveřového kupé je skutečně obrovský a je jen o kousek kratší než současné Audi A8. Přerůstá dokonce i model A6 a nejednoho z vás asi napadlo, že se nám tu rýsuje konkurence pro Mercedes-Benz CL, tedy vlastně dnes už S Coupé.

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Předek nikoho nenechá na pochybách, že se dívá na Audi, i když masivní maska se přesunula trochu níž pod linii světel. Zajímavě řašená je zadní část vozu, která jako by se inspirovala třeba v Citroënu C6 s negativně vykrojeným zadním oknem. Otázka je, jestli se něco takového dostane do sériové výroby. U kupé možná, u sedanu asi těžko.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Proporce jsou docela hezky vyvážené. Klidně si můžete na konceptu domyslet další dveře a máte prestižní sedan nebo čtyřdveřové kupé. Slušel by tomu i shooting brake?

Interiér sází na uhlazené a čisté linie, povšimněte si řešení centrálního panelu a dotykového ovládání. Zajímavý je i informační displej před spolujezdcem. Koncept má také systém, který rozpozná váš telefon a podle něj nastaví sedačku, zrcátka či třeba teplotu na klimatizaci. No, uvidíme, co se z toho nakonec dostane do výroby.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Pod kapotou konceptu je dvakrát přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI o výkonu 445 kW (605 k), což je jen tak mimochodem stejný výkon, jaký má Ferrari 458 Speciale. Točivý moment jednotky dosahuje 750 Nm a koncept prý zvládne stovku za 3,7 sekundy. Síla putuje jak jinak než na všechna kola přes osmistupňový automat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 211 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 276 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků