Koncept Audi Prologue napovídá budoucí design značky

Víte jak se posledních několik let říkalo, že všechna nová Audi vypadají stejně? Tak to se teď... nezmění. Všechna budoucí Audi budou také vypadat úplně stejně, jenom jinak. A to tak, jak napovídá nový koncept Audi Prologue právě představený na autosalonu v Los Angeles.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvykejte si, takhle teď budou vypadat všechna nová Audi od A4 po A9 (což má být luxusní kupé na bázi A8)

Koncept dvoudveřového kupé je skutečně obrovský a je jen o kousek kratší než současné Audi A8. Přerůstá dokonce i model A6 a nejednoho z vás asi napadlo, že se nám tu rýsuje konkurence pro Mercedes-Benz CL, tedy vlastně dnes už S Coupé.

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Předek nikoho nenechá na pochybách, že se dívá na Audi, i když masivní maska se přesunula trochu níž pod linii světel. Zajímavě řašená je zadní část vozu, která jako by se inspirovala třeba v Citroënu C6 s negativně vykrojeným zadním oknem. Otázka je, jestli se něco takového dostane do sériové výroby. U kupé možná, u sedanu asi těžko.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Proporce jsou docela hezky vyvážené. Klidně si můžete na konceptu domyslet další dveře a máte prestižní sedan nebo čtyřdveřové kupé. Slušel by tomu i shooting brake?

Interiér sází na uhlazené a čisté linie, povšimněte si řešení centrálního panelu a dotykového ovládání. Zajímavý je i informační displej před spolujezdcem. Koncept má také systém, který rozpozná váš telefon a podle něj nastaví sedačku, zrcátka či třeba teplotu na klimatizaci. No, uvidíme, co se z toho nakonec dostane do výroby.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Pod kapotou konceptu je dvakrát přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI o výkonu 445 kW (605 k), což je jen tak mimochodem stejný výkon, jaký má Ferrari 458 Speciale. Točivý moment jednotky dosahuje 750 Nm a koncept prý zvládne stovku za 3,7 sekundy. Síla putuje jak jinak než na všechna kola přes osmistupňový automat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků