Koncept Audi Prologue napovídá budoucí design značky

Víte jak se posledních několik let říkalo, že všechna nová Audi vypadají stejně? Tak to se teď... nezmění. Všechna budoucí Audi budou také vypadat úplně stejně, jenom jinak. A to tak, jak napovídá nový koncept Audi Prologue právě představený na autosalonu v Los Angeles.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvykejte si, takhle teď budou vypadat všechna nová Audi od A4 po A9 (což má být luxusní kupé na bázi A8)

Koncept dvoudveřového kupé je skutečně obrovský a je jen o kousek kratší než současné Audi A8. Přerůstá dokonce i model A6 a nejednoho z vás asi napadlo, že se nám tu rýsuje konkurence pro Mercedes-Benz CL, tedy vlastně dnes už S Coupé.

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Předek nikoho nenechá na pochybách, že se dívá na Audi, i když masivní maska se přesunula trochu níž pod linii světel. Zajímavě řašená je zadní část vozu, která jako by se inspirovala třeba v Citroënu C6 s negativně vykrojeným zadním oknem. Otázka je, jestli se něco takového dostane do sériové výroby. U kupé možná, u sedanu asi těžko.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Proporce jsou docela hezky vyvážené. Klidně si můžete na konceptu domyslet další dveře a máte prestižní sedan nebo čtyřdveřové kupé. Slušel by tomu i shooting brake?

Interiér sází na uhlazené a čisté linie, povšimněte si řešení centrálního panelu a dotykového ovládání. Zajímavý je i informační displej před spolujezdcem. Koncept má také systém, který rozpozná váš telefon a podle něj nastaví sedačku, zrcátka či třeba teplotu na klimatizaci. No, uvidíme, co se z toho nakonec dostane do výroby.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Pod kapotou konceptu je dvakrát přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI o výkonu 445 kW (605 k), což je jen tak mimochodem stejný výkon, jaký má Ferrari 458 Speciale. Točivý moment jednotky dosahuje 750 Nm a koncept prý zvládne stovku za 3,7 sekundy. Síla putuje jak jinak než na všechna kola přes osmistupňový automat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků